Transformers: Fall of Cybertron
Рейтинг гри
9.0
Рейтинг користувачів
8.8
Загальна оцінка
8.9
Постав свою оцінку грі!:
N/A
Реліз: 24.08.2012

Transformers: Fall of Cybertron

Жанри: Екшн Виробник: High Moon Studios
Плюси
  • Добре прописані персонажі
  • Круто поставлені кат-сцени
  • Напружені перестрілки
  • Драйвовий мультиплеєр та кооператив
  • Трансформери =)
Мінуси
  • Слабенька графіка
  • Присутні затягнуті моменти

Кібертрон гине, Трансформери вимушені втікати, щоб знайти новий притулок, ресурси та головне, вберегти свій вид від вимирання. Битва за Кібертрон закінчилась поразкою, як для Автоботів так і для Десептиконів, але лишилась ще одна, остання та найепічніша битва на зруйнованій планеті Кібертрон.

Ми звикли, що у більшості, сіквел це те саме що оригінал, тільки всього побільше, але не цього разу. На диво розробники Transformers: Fall of Cybertron не просто додали всього побільше, а ще максимально прислухались до ґеймерів, тому дуже багато ґеймплейних нововведень та різні зміни у поданні сюжету.

Історія у Fall of Cybertron - не скажеш, що приголомшлива та геніальна. Ні, вона простенька, але родзинка її у круто поставлених сценах та добре прописаних персонажах. Добре змодельовано їхній характер, пафосні словечка, діалоги, ти співчуваєш їм і це дуже сильно тримає цілу гру.

Сюжет поділений на розділи, як у War for Cybertron але тепер не можна обирати собі трансформера, за якого хочеш пройти рівень. Тобто сюжетного кооперативу, як у попередника, немає. Думаєш це великий мінус? Ми б сказали – навпаки, бо подання сюжету стало значно краще і кожний розділ не схожий на попередній та містить якусь родзинку. Взагалі, по тому що відбувається, гра схожа на Call of Duty, тобто всюди щось руйнується та бабахкає і завжди намагається нас розважити.

Ґеймплей отримав багато змін та нововведень. Почнемо з того, що у грі з’явилась валюта, і це той енерґон, який ми вибивали з трансформерів, для енерґонних здібностей у першій частині. Здібності нікуди не ділись, вони тепер самовідновлювальні і трішки зі змінами.

Зброя поділяється на два види: основну і важку. Купувати зброю не потрібно, просто вибираємо, що сподобається і у бій. Але у неї (у зброї) з’явилась прокачка, куди ми і будемо витрачати зароблену валюту. Також валюта потрібна для службових модулів, типу турелі, міни тощо, та перків, без яких на важкому рівні не обійтись.

Трансформери, як не дивно, ще не розучились трансформуватись, але у сюжетній кампанії наземним транспортом будемо користуватись не так вже й часто, тобто можливість буде завжди, але потреби не буде, а хотілось трішки більше поїздок. А от з польотами склалось краще, їх теж не багато, але усі вони запам’ятовуються і головне, є простір для цих польотів. Можна ще згадати про Дайноботів, оскільки це одна з головних фішок гри. Гра за них, або точніше за нього, зовсім відрізняється, адже це вже не шутер, а примітивний слешер. Не сказати що вийшло погано, просто на початку трішки нуднувато, а хотілось чогось цікавішого.
Хоч сюжетного кооперативу немає, але залишився кооп з хвилями під назвою «Ескалація». На початку нам дають 4-х відомих трансформерів автоботів або десептиконів, є 15 хвиль і 3 життя. Відновлення життя, зброя, набої – усе платне, а валюту набиваємо під час хвиль, знищуючи ворогів. Також можна відкривати нові приміщення під час бою – у них може бути більш крута зброя. Хоч усе просто, але з друзями зіграти дуже цікаво, та й без командної гри ніяк не обійтись.

А мультиплеєр залишився таким же насиченим у дусі Unreal Tournament. Відтепер ти можеш повністю створити свого трансформера, Автобота чи Десептикона, та навіть Дайнобота, але це вже платне DLC. Трансформери поділяються на 4 класи: Шпигун, Руйнівник, Титан, Вчений. Присутня прокачка зброї, але, нажаль, цієї зброї 4 види на кожний клас, плюс 2 види здібностей, а це вкрай мало. Видів режимів теж не багато: Командний бій, Захоплення точок, Переймання прапорців та Мисливець за головами. Незважаючи на всі ці недоліки, мультиплеєрні бої однаково дуже веселі і насичені та, на відміну від кампанії, трансформуватись тут потрібно завжди.

Зі звуками та музикою, у гри вже краще. Багато звуків зброї, трансформування виконано схоже до мультсеріалу і до того, гра отримала дуже хороший музичний супровід, щоправда з того ж мультсеріалу ніяких треків, нажаль, не взяли.

Без мінусів не обійшлося. Про графіку не думаємо, що варто згадувати. Розробники й самі не приховували її ненайкращість, але при цьому, порівняно з War for Cybertron, графіку трішки підтягнули. Також присутні затягнуті моменти та нуднуваті перестрілки, але у таких моментах гра завжди намагається швидко набрати темп.

High Moon Studious погарували на славу, Transformers: Fall of Cybertron точно може вставати у ряд найкращих ігор, які створювались по відомому всесвіту. Розробники прислухались до фанатів та врахували усі мінуси. Гру можемо рекомендувати для придбання усім. Навіть якщо ти не фанати, після проходження ти хоч трішки зацікавишся всесвітом. Ну, а фанатам, не знаємо чи рекомендувати, бо на час написання рецензії, вони б вже мали її пройти. =)

Відеоогляд

Автор та монтаж: Михайло "adidas2008ua" Петрунів
Голос:
Олекса "snovyda" Мельник
Допомагав: Сергій "ven1k" Бутенко