Sniper: Ghost Warrior 2
BioShock
StarCraft II: Heart of the Swarm
SimCity
Brutal Legend

Sniper: Ghost Warrior 2

До проектів на кшталт Sniper: Ghost Warrior 2, зазвичай, несамохіть починаєш ставитися поблажливо. Мовляв, сусідські розробники, неагресивна рекла...

BioShock

Вчені-історики та філософи сходяться на думці про те, що певні віхи людської історії неминучі та обов’язкові для розвитку нашого суспіл...

StarCraft II: Heart of the Swarm

Три тижні головна героїня змогла протриматись в тілі людини, після чого стала вищою істотою, ну а ми прості смертні ґеймери, змогли про...

SimCity

SimCity — дивокрай з розчаруваннями… Цього року студія Maxis знову подарувала гравцям можливість відчути себе мерами та творцями власног...

Brutal Legend

Я майже не сумніваюсь в тому, що свого часу Девід Кейдж залишився в захваті від Brutal Legend. Впізнаваний почерк творця, очевидний акцент на до...

Статті

Assassin's Creed: Анімуючи анімус

13 лют. 2013
by Андрій Драган category Новини - Статті

Ігровий серіал Assassins Creed від Ubisoft завжди відрізнявся великою кількістю цікавих історичних деталей та подробиць.  Однією з головних його фіч залишається можливість зануритися в атмосферу та побут обраної епохи. Будь то Ренесанс, Середньовіччя чи Америка часів війни за незалежність. Цю "Подорож у часі", розробники намагаються раціоналізувати з допомогою таємничого пристрою -Анімуса. як це має місце в змінного струму раціоналізувати з таємничим і ергономічний Анімус. Технологія, що лежить в цій машині (як це пояснюється в грі) походить від здатності задіяти приховані спогади в ДНК людини, і відтворити їх, прожити заново в віртуальній реальності.

Видавці існують аби заробляти гроші, та інші нісенітниці

11 лют. 2013
by Андрій Драган category Новини - Статті

Видавці існують, щоб робити гроші. Це аксіома, навіть не теорема. Давайте по-чесному - навіть найпалкіші противники процесу викачування грошей з ґеймерів не будуть це заперечувати. Створення відеоігор не є безкоштовним і фінансові витрати потрібно відбивати. І хоча теоретично, усю іншу прибуток видавці і могли б пускати на благодійність, переважна більшість таки воліє вкладати ці гроші в нові проекти, розвиток компанії і нові Lamborghini, куди вже без них. Плюс, не забуваємо, що не всі проекти виходять прибутковими і витрати на їх розробку покриваються з доходів від інших проектів.

Блог Свена Вінке: Чому закриваються студії розробники

04 лют. 2013
by Андрій Драган category Новини - Статті


В одного знайомого розробника був контракт, за яким його відрахування встановлювалися в розмірі 50% від прибутку з продажів гри. Її створення обійшлося в 2 млн. доларів США, а продажі склали 500 тис. копій. Стало цікаво підрахувати, скільки ж він отримав (врахуйте, цифри в розрахунках спрощені для наочності і збереження інкогніто знайомого, але суть залишається).

Кому ви платите, купуючи гру?

28 січ. 2013
by Андрій Драган category Новини - Статті

Представляємо Вашій увазі і ще одну статтю за авторством Свена Вінке (Swen Vincke). Цей талановитий ґейм дизайнер розповідає дуже цікаві речі про ігрову індустрію. Інформація, особливо потрібна для тих, хто сам мріє про кар'єру розробника. Або просто хоче порахувати чужі прибутки) Ціни вказано на прикладі Німеччини, де знаходиться офіс Larian - студії Свена.

Головні події ігроіндустрії 2012 року

31 груд. 2012
by PlayUA category Новини - Статті

Цей рік нам запам’ятався не лише іграми але й цікавими подіями. Студії закривались, деякі ставали банкрутами. Розквіт та нечувані успіхи інді-розробників, зростання популярності незалежного фінансування розробників через Kickstarter та аналогічні системи. Відродження PC, як ігрової платформи, зростання ринку мобільних пристроїв, та поява нових продуктів на ринку консолей. Одні видавці показали себе добре, а інші впустили планку якості, та так, що дістали нею по лобі. Розчарування та сюрпризи, надії  та сумніви року, що минув – тема сьогоднішньої статті.

Сповідь фана Assassin's Creed. Частина ІІ

26 груд. 2012
by dezmond category Новини - Статті

Здоровенна стаття, що так чи інакше розкриває очі на серію ігор про асасинів від Ubisoft. Усім знайомим із Альтаїром, Еціо чи Радунхаґейдою, а також людям далеким від історичних синхронізації рекомендуємо ознайомитися із цією ґрунтовною працею. Майте на увазі, що це лише половина усього матеріалу, написаного dezmond'ом. Попередня частина ось тут. Долучаємося до дискусії.

Читати статтю...

Відеоігри. Дитяча забавка... чи ні?

06 груд. 2012
by Sancho category Новини - Статті

У ХХІ столітті людство потроху, відкриває нові світи. Здіймає куряву пустель Червоної планети допитливий марсохід «Кьюріосіті» (Curiosity) (даруйте за каламбур),  а Всесвіт досліджують «старигани» «Вояджер-1» і «Вояджер-2».

Читати в блозі...

Сповідь фана Assassin's Creed

06 груд. 2012
by PlayUA category Новини - Статті

Творчий монолог нашого блоґера dezmond'а про те, як відбувалося його знайомство з серієї ігор від Ubisoft - Assassin's Creed. Чимало таких самих фанатів Асасинів, як і він, знайдуть у статті ту тривку ностальгію за вечорами проведеними в грі. Радимо для прочитання. П.С.: І чекаємо продовження ;)

Читати у блозі...