Sniper: Ghost Warrior 2
BioShock
StarCraft II: Heart of the Swarm
SimCity
Brutal Legend

Sniper: Ghost Warrior 2

До проектів на кшталт Sniper: Ghost Warrior 2, зазвичай, несамохіть починаєш ставитися поблажливо. Мовляв, сусідські розробники, неагресивна рекла...

BioShock

Вчені-історики та філософи сходяться на думці про те, що певні віхи людської історії неминучі та обов’язкові для розвитку нашого суспіл...

StarCraft II: Heart of the Swarm

Три тижні головна героїня змогла протриматись в тілі людини, після чого стала вищою істотою, ну а ми прості смертні ґеймери, змогли про...

SimCity

SimCity — дивокрай з розчаруваннями… Цього року студія Maxis знову подарувала гравцям можливість відчути себе мерами та творцями власног...

Brutal Legend

Я майже не сумніваюсь в тому, що свого часу Девід Кейдж залишився в захваті від Brutal Legend. Впізнаваний почерк творця, очевидний акцент на до...

Інтерв'ю

Інтерв`ю - команда перекладачів UaLT

06 бер. 2013
by PlayUA category Новини - Інтерв'ю

"Ми неодноразово обговорювали можливість озвучення ігор методом, яким успішно користується Гуртом. Та все не так просто." Редакція PlayUa поспілкувалася з представником UaLT, під ніком Медихронал, який розповів про здобутки команди та її плани на майбутнє. Яка гра була першою перекладена і чому більшість ігор, обмежуються субтитрами.

Ханґ Лі про Hawken, моди та українців — ексклюзивне інтерв’ю

22 лют. 2013
by PlayUA category Новини - Інтерв'ю

Останнім часом наша команда зацікавилася захопливими баталіями умовно безкоштовної забавки Hawken. А нещодавно нам випала нагода дистанційно поспілкуватися із паном Ханґом Лі (Khang Lee), який обіймає посаду творчого керівника студії Adhesive Games, що зараз працює над доведенням до пуття свого мережевого побоїська Hawken.

Warhorse Studios Реалізм в рольових іграх та критика Скайриму

12 лют. 2013
by Андрій Драган category Новини - Інтерв'ю

Не так вже багато відомо про розробку польською студією Warhorse Studios рольової гри, крім того, що для неї ліцензований графічний рушій CryEngine 3. В інтерв'ю RPG Codex Даніель Вавра (Daniel Varva) розповів, чим їх проект відрізняється від всіх інших рольових ігор з відкритим світом.

Рей Музика і Ферґюс Уркхарт про майбутнє рольових ігор

12 лют. 2013
by Андрій Драган category Новини - Інтерв'ю

Під час конференції D.I.C.E. («Дизайн. Інновації. Спілкування. Розваги»),що пройшла в Лас-Вегасі минулого тижня, керівник Obsidian Ферґюс Уркхарт та колишній голова BioWare Рей Музика розповіли про можливе майбутнє жанру RPG. Вони припустили, що найбільший приріст інтересу до даного жанру призвело б включення в гру соціальних функцій та так званого асинхронного мультиплеєру, який Уркхарт порівнює із просто таки необхідною зручністю, «все одно що поставити в гру кулер для води».

Інтерв’ю з розробниками SURVARIUM

09 лют. 2013
by PlayUA category Новини - Інтерв'ю

Ринок free2play щодня поповнюється новими проектами, українці на ньому доволі активно завойовують свою частку. Проте є один проект, який обіцяє бути унікальним і цікавим як поціновувачам мережевих баталій, так і прихильникам самітного проходження. Зараз йдеться про SURVARIUM від студії Vostok Games, що сформувалася із колишніх творців S.T.A.L.K.E.R. Про перебіг розробки і деякі нові особливості гри ми побалакали із Андріяшем Козловським, менеджером Vostok Games по роботі з ком'юніті і пресою.

Лицарі Нового Веґаса: Як Obsidian пережили незліченні катастрофи і зробили кілька найкращих рольових ігор всіх часів

16 січ. 2013
by Андрій Драган category Новини - Інтерв'ю

Ферґюс Уркгарт був сильно схвильований.

Він та його команда Obsidian Entertainment готувалися до однієї з найбільших подій в історії компанії - запуску свого першого проекту на Kickstarter. Але щось пішло не так. Кнопка, яка повинна була запустити кампанію зі збору коштів, залишалася сірою. Ніхто не міг натиснути на неї. Усе мало початися вже через півгодини...

Obsidian Entertainment працювали над продовженням "Білосніжки" в жанрі темного фентезі

24 груд. 2012
by Андрій Драган category Новини - Інтерв'ю

У великому-великому інтерв'ю сайту Kotaku, директор Obsidian Фергюс Уркхарт (Feargus Urquhart) розповів про історію компанії, та цілу купу оригінальних проектів які так і не побачив світ. Дуже цікава стаття, якщо володієте англійською, рекомендуємо. Але ми б хотіли детальніше розповісти про один із цих не реалізованих проектів студії - пріквел "Білосніжки", що носив робочу назву "Гноми" і розроблявся на замовлення Disney. Не зважаючи на здавалося б "несерйозність" франчайзу,  за словами одного із розробників Кевіна Сондерса (Kevin D Saunders), проект був досить незвичним.

Remember Me інтерв'ю: про сай-фай, соціальні мережі та "мужиків з яйцями"

17 груд. 2012
by Андрій Драган category Новини - Інтерв'ю

У футуристичному Парижі гравець допомагатиме Нілін (Nilin) - професійній "мисливиці за спогадами", яка прийшла до тями у в'язниці і не пам'ятає що трапилось. Докопатися до істини їй допоможе вміння маніпулювати спогадами противників. Деспотичні мегакорпорації, що контролюють та стирають спогади громадян у світі де 1984 перетинається "Із вічним сяйвом чистого розуму"...