Sonic Generations
S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля
Rochard
Portal
Assassin's Creed Revelations

Sonic Generations

З чим у вас асоціюється назва компанії «SEGA»? Великі спортивні кросівки, довжелезні голки, зелені веселкові оченята… На честь 20-ї річниці...

S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля

Радіоактивний рай Сталкер… скільки приємних спогадів викликає це слово у сучасного ґеймера. У голові відразу виникає образ Зони – заб...

Rochard

The Elder Scrolls V: Skyrim, Need for Speed: The Run, Battlefield 3, Batman: Arkham City. Пройшов? Награвся? Настав час перейти до більш «тихих» брендів. Один з них – «Rochard» -  п...

Portal

"... Це було неймовірно. Гул у вухах, повітря обвіває обличчя, а ти летиш зі стелі на підлогу, дивлячись на власну потилицю..." "... Відчуття в...

Assassin's Creed Revelations

Скільки часу потрібно суспільству, щоб воно почало морально "загнивати"? Мабуть, багато. А скільки часу потрібно культовій серії ігор, що...
(Games Day) Еадор - особливості гри від російських розробників

(Games Day) Еадор - особливості гри від російських розробників

13 жовт. 2011
by mik787 category Новини - Ігрові новини

«Еадор – це такий собі мікс різних стратегій», - коротко і скромно повідомив про своє чадо творець української рольової гри «Еадор. Владарі світів» Олексій Бокулов. Також у інтерв’ю PlayUA розробники загадали про деякі особливості та унікальні можливості гри.


Сюжет гри створюватимемо самотужки і ми тут маємо волю робити абсолютно ВСЕ, що заманеться. Тобто, ми можемо вбити головних героїв і сюжет піде в інакшому напрямку. Такий собі Heavy Rain у жанрі стратегій. Щодо основної частини гри, то це та яскрава суміш з стратегій різного калібру: від Героїв до TotalWar. Кожна локація і кожне розташування військ буде змінювати характеристики героїв і нашої «армії». Точніше армії тут не буде, а буде група, яку ми наймаємо і сплачуємо кожну дію юніту. Також тут нема системи «підійшов, вдарив, отримав відповідь». Як ми зрозуміли, то можна буде виснажувати ворогів і потім новими силами вбивати їх, отримуючи опір майже весь час (щось по типу ММОРПГ). 
Гра створюється компанією SnowBall разом з головним ідеологом –Олексієм Бокуловим. Бета-тест планується десь ближче до середини 2012 року і реліз остаточної версії запланований десь ближче до кінця 2012 року.