ACE COMBAT ASSAULT HORIZON
The Cave
Dead Space 3
Dead Mountaineer Hotel
DmC (Devil May Cry 5)

ACE COMBAT ASSAULT HORIZON

2011 року компанія Namco Bandai Games почала поширювати консольним ринком бойовий авіасимулятор ACE COMBAT ASSAULT HORIZON. Любителі джойстиків (тих, що як ...

The Cave

У кожного з нас десь глибоко в темних закапелках душі причаїлося те чудовисько, яке ми старанно ховаємо від усього світу під маскою з вис...

Dead Space 3

Не так давно, десь у 2008 році на полицях ігрових крамниць з'явилась гра із багатозначною назвою Dead Space. Гра вабила усіх, бо такого ще ніхто н...

Dead Mountaineer Hotel

Творчість братів-письменників Аркадія та Бориса Стругацьких для більшості шанувальників фантастики не потребує представлення. Багато ...

DmC (Devil May Cry 5)

Лайка замість привітання Перезапуск будь-якої гри — тяжка робота, бо у забавку слід вдихнути щось новеньке але залишити те, що гравцям ...

Сергій Гальонкін: "Українці не хочуть грати в ігри рідною мовою"

Сергій Гальонкін: "Українці не хочуть грати в ігри рідною мовою"

06 лют. 2013
by Pawklo category Новини - Інше

Мережею прокотилося інтерв’ю для Ain.ua, відомого ґеймерській громаді блоґера Сергія Гальонкіна. Загалом мова йшла про український ігровий ринок та його недоліки, плюсів на нашій родючій землі не знайшлося у даній темі. За словами пана Гальонкіна, український ринок може розвиватись практично в плані "зробимо комусь гру". Близько семи тисяч працівників трудяться над розробкою ігор, чи працюють у цій сфері, при цьому заробляють до 25 млн. доларів. Та навіть у цьому плюсі все ж знайшовся жирний мінус, що проявляється у наших ВНЗ, котрі не спроможні дати студентам те, чого хочуть від працівників роботодавці. Ні для кого не секрет, що більшість програмістів — це люди, які отримали досвід та вміння лише завдяки власним навчанням, над власними маленькими проектами чи чомусь подібному.

Давайте розглянемо актуальні для нашої тематики питання, що задавались в цьому інтерв’ю і отримаємо думку редакції:

"На ринку існує думка, що кількість випускників українських ВНЗ не задовольняє вимоги сучасного IT-ринку. Можливо в цьому проблема того, що українські студії не створюють топові комп'ютерні ігри?"

Гальонкін - "Не задовольняє ні кількість, ні якість, при чому не тільки ігрові компанії, але і компанії, які розробляють неігрове ПО. У нашій індустрії потрібно постійно вчитися, тому університетська освіта постійно відстає від актуальних запитів роботодавців. Втім, навіть базові речі, які не змінюються вже кілька десятків років, в Україні викладають на недостатньому рівні."

pawklo - "Наша система викладання по-суті полягає лише у отриманні диплома, власне саме ця мета і є основною для студентів, про те, які знання потрібно отримати і чи взагалі є там ця можливість ніхто точно не скаже. На мою думку ми дійсно постійно відстаємо, і наздогнати західні країни в плані освіти, нам буде досить складно, оскільки ми ще не можемо скинути старі стандарти нашого минулого, за якими ще досі багато предметів викладається."

snovyda - "Українські студії не створюють топові комп’ютерні ігри, бо нема фахівців для цього, а щоб вони були, кожен батько і мати повинні подбати про те, щоб їхній виплодок гаратав до втрати пульсу над своїм навчанням і не знав, що таке заплатити хабаря за залік чи іспит."

 

"Як би ви оцінили перспективи українського ринку розробки комп'ютерних ігор? Що чекає ринок найближчим часом?"

Гальнкін - "Потягнути AAA-ігри для консолей в Україні можуть усього кілька команд (4A Games, Crytek), інші будуть слідувати світовим тенденціям — зараз це розробка онлайнових, мобільних і крос-платформних ігор. Можливий вихід на український ринок ще декількох західних розробників: менеджмент у них, як правило, налагоджений, а українські програмісти і художники зараз виходять значно дешевше за європейських."

pawklo - "Найближчим часом ми і далі розроблятимемо чужі ігри. Втім я б не сказав, що це погано, адже по суті іноземні компанії дають цінний досвід українським працівникам."

snovyda - "Невеличка кількість творців ОГО-ігор будуть і далі надихати молоді і багато чисельні команди, що зараз клопочуться розробкою мобільних та мережевих забавок, а згодом і вони візьмуться за великі ігри."

 

"Якщо українці платять в 3 рази менше, ніж росіяни, то можливо не варто розглядати український ринок в якості майданчика для продажу?"

Гальонкін - "Для того, щоб Prime World працював в Україні, не потрібно розробляти його наново, досить укласти кілька контрактів з місцевими платіжними системами і забезпечити доступ в гру. Це не такі великі витрати. Ми не робили українську локалізацію, хоча і розглядали таку можливість. Виходячи з проведених опитувань з'ясувалося, що українці не хочуть грати в гру на рідній мові. Взагалі, зараз не має сенсу робити проект спеціально для українського або російського ринку. Ринок ігор - глобальний."

pawklo - " Ніхто не говорить, що зараз український ринок зможе збагатити продавців ігор. Наша держава ще дуже молода, а молодь, що зацікавлена у іграх не вся знає про плюси ліцензованої копії. Низькі зарплатні складно не побачити, що б`є по репутації держави нищівним ударом, говорячи видавцям про величезне піратство."

snovyda - "Українців чисельно менше за росіян і наш ринок треба розглядати, бо тут теж будуть купувати і оскільки наш народ більше тяжіє до європейських цінностей, аніж до азійських, то й ринок наш надалі більше розвиватиметься, адже вже підросло покоління людей, що знають ціну інтелектуальній власності.

Повне інтерв`ю можна прочитати - AIN.UA