Warlock Master of the Arcane
Lone Survivor
Superbrothers: Sword and Sworcery
Risen 2: Dark Waters
Collapse: The Rage

Warlock Master of the Arcane

Хтось каже «чарівник», хтось скаже «чаклун» та зараз ми поговоримо про великого мага, який вирішив підкорити свій світ і здолати усіх на ...

Lone Survivor

Творіння митців жанру Indie-ігор не припиняють дивувати, а деколи - страшити. Нещодавно, вийшла ще забавка в стилі "хорор" Lone Survivor. Її анонс в...

Superbrothers: Sword and Sworcery

Давай зараз побалакаємо про одну забавку, яка має зацікавити як мінімум тим, що перебралася до персонально ком'пютера від свого меншого ...

Risen 2: Dark Waters

Німецька студія Piranha Bytes відома перш за усе своєю серією рольових ігор “Готика”. Після двох вельми вдалих ігор, розробники з тріском пр...

Collapse: The Rage

«Зло непереможне» – мовить народна мудрість, тому навряд чи когось здивувало те, що історія про пригоди бравого козака, лорда Родана, ...

Superbrothers - Sword and Sworcery. Перший погляд

Superbrothers - Sword and Sworcery. Перший погляд

19 квіт. 2012
by mik787 category Новини - Прев'ю


Чим цікаві ігри такого типу? Тим, що вони дивують. А ця гра дивує з перших хвилин. Та де там. Із перших секунд! Перше, що привертає увагу гравця - візуальне оформлення. У ці слова можна вкласти багато різних значень. Але візуальне оформлення цієї гри асоціюється насамперед із деталізованістю.

Не тією, де видно кожну зморшку, волосину чи прищ на дупі. Під деталізованістю, ми розуміємо - приділення великої уваги до деталей. Піксельний світ настільки насичений рухом, барвами та Звуком що це вражає наповал. Звук - це те що ти помічаєш далі. Звук такий, коли не розрізняєш звуки та музику. Він оточує. Охоплює. І також вражає. Тут звучить усе. Усе співає. Мерехтить.

Твій персонаж нагадує якогось мандрівника. Подорожнього, який час до часу прикладає руку до чола, щоб вгледіти чи далеко ще йому йти. Його супроводжує собака. Вони йдуть разом, досліджуючи цей дивовижний світ пікселів.

Клацнувши на цікаве місце, персонаж підходить туди і вивчає. Можна дізнатись про овець, що мирно собі пасуться. Про затишний будинок. Про дроворуба, але він зайнятий зараз. Один із написів говорить "Tweet & ye shall be re-tweeted". І ти справді маєш нагоду затвітити це. І не тільки це, а й будь-яку іншу фразу, що зустрічатиметься у грі. Очевидно, що розробники віддають перевагу деякій соціальній мережі. Надали змогу поділитись своїм прогресом онлайн у такій цікавій формі. Стрічка із хештеґом #sworcery оновлюється щохвилини.

Отже персонаж спілкується з оточуючим світом. Інтуїтивно рухається в потрібному напрямку за допомогою гравця, що клацає на цікаві йому об'єкти. Аркадно та лінійно, але дуже допитливо.

Від початку у грі можна помітити бойову систему. Подорожній вихоплює меч і розмахує нам у різні боки, готовий нападати чи захищатись. Адже ще невідомо що його чекає у майбутньому. Можливо попереду не буде цього мирного та затишного куточка. Буде видно.

Гра найбільш яскраво демонструє свій дизайн та звуковий супровід. І навіть ще не відчувши ігровий процес, не пізнавши сюжету забавка вже зачаровує. Якщо й інші складові не підведуть, можна впевнено називати Superbrothers: Sword & Sworcery дуже гарною грою.

П.С. А чого варті титри. Що б їх прочитати не треба проходити гру. Вони доступні одразу. Вперше читати (і дивитися) титри стало цікаво.