Sniper: Ghost Warrior 2
BioShock
StarCraft II: Heart of the Swarm
SimCity
Brutal Legend

Sniper: Ghost Warrior 2

До проектів на кшталт Sniper: Ghost Warrior 2, зазвичай, несамохіть починаєш ставитися поблажливо. Мовляв, сусідські розробники, неагресивна рекла...

BioShock

Вчені-історики та філософи сходяться на думці про те, що певні віхи людської історії неминучі та обов’язкові для розвитку нашого суспіл...

StarCraft II: Heart of the Swarm

Три тижні головна героїня змогла протриматись в тілі людини, після чого стала вищою істотою, ну а ми прості смертні ґеймери, змогли про...

SimCity

SimCity — дивокрай з розчаруваннями… Цього року студія Maxis знову подарувала гравцям можливість відчути себе мерами та творцями власног...

Brutal Legend

Я майже не сумніваюсь в тому, що свого часу Девід Кейдж залишився в захваті від Brutal Legend. Впізнаваний почерк творця, очевидний акцент на до...

Огляди

Огляд Brutal Legend

06 бер. 2013
by Pawklo category Новини - Огляди

Я майже не сумніваюсь в тому, що свого часу Девід Кейдж залишився в захваті від Brutal Legend. Впізнаваний почерк творця, очевидний акцент на дорослу аудиторію та залучення голівудських зірок — усі ці якості проекту від Double Fine чудово вписуються у сприйняття ігор французьким візіонером. Урешті-решт, уваги власне ігровому процесу творець Fahrenheit та Heavy Rain приділяє рівно стільки ж, що й команда Тіма Шейфера. 

Читати огляд...

Огляд God of War

27 лют. 2013
by PlayUA category Новини - Огляди

На полицях магазинів серед рубанок початку третього тисячоліття панували лише дві гри. Це були Devil May Cry і Prince of Persia. Але у 2005 році з’явився третій кандидат від команди SCE Santa MonicaGod Of War. Від своїх попередників гра відрізнялась надмірною жорстокістю і відсутністю цензури. Досить непогана графіка для такої ігрової платформи, як PS2 змогла передати саме ті відчуття за які ми так полюбили Бога Війни.

Детальніше...

Огляд Arx Fatalis

23 лют. 2013
by Pawklo category Новини - Огляди

Arx Fatalis (лат. Остання Цитадель) — дебютний проект французької Arkane Studios, також відомої нам за такими хітами як Dishonored та Dark Messiah of Might and Magic, що побачив світ ще в далекому 2002-ому. Arx — гра із сумною долею. Не з'явися вона під час безумовного панування на ринку таких велетнів рольового жанру як  The Elder Scrolls: Morrowind та Neverwinter Nights — хто знає, може, вона і стала б тим самим еталоном, з яким ми б порівнювали усі нові RPG... Непримітна зовні, гра тим не менше дуже глибока та атмосферна і чимось невловимо нагадує давню класику на кшталт Ultima Underworld чи серіал Wizardry. Вигляд від першої особи, десятки кровожерливих монстрів, похмурі підземні лабіринти, різноманітна магія та розмаїття штрикально-різальної зброї — повний комплект розваг для всіх зануджених авантюристів. 

Читати огляд...

Огляд Dead Mountaineer Hotel

05 лют. 2013
by ОПЕРАТОР category Новини - Огляди

Творчість братів-письменників Аркадія та Бориса Стругацьких для більшості шанувальників фантастики не потребує представлення. Багато хто читав їхні цікаві і оригінальні твори, ще більше людей чули про них, ну, а хто не чув, той точно ще почує. Цікаво, що письменницькою діяльністю Стругацькі займались в основному в радянські часи. Ну, принаймні тоді вийшли їхні найвідоміші роботи. Ще тоді твори письменників активно (хоч і не дуже успішно) екранізовувались. Як наслідок, талановиті фантасти стали відомі не лише на території країн колишнього СРСР, але й далеко за його межами.

Детальніше...

Огляд Journey

04 січ. 2013
by PlayUA category Новини - Огляди

Велика мандрівка починається з першого кроку. І не завжди цей крок повинен бути справжнім. Іноді досить, щоб він стався лише в голові. Це призведе до значних зрушень. А що як ґеймер вирушить у найпрекраснішу мандрівку, значення якої виходить за межі простого пересування у просторі і важливе для кількох цивілізацій та навіть кількох рівнів духовно-міфічних істот. Якщо ґеймер зважиться, то гратиметься він у Journey і світ його зрушить з місця, зробивши перший крок у довгій мандрівці духу.

Детальніше...

Огляд Mark of the Ninja

02 січ. 2013
by PlayUA category Новини - Огляди

Не дивуйтесь, що, розглядаючи звичайну двовимірну стрибанку, ми будемо проводити паралелі із такими хітами як Dishonored, Thief та кращими представниками серіалу Splinter Cell. Розробникам із Klei Entertainment вдалося із мінімальною кількістю ресурсів, без використання 3D створити захопливо-красивий, продуманий та добре збалансований стелс-екшен, що може спокійно стояти на одному щаблі з найкращими представникам жанру.

Детальніше...

Ingress: ігрові реалії в Україні у період бета-тесту. Враження, поради, секрети

20 груд. 2012
by fatangel category Новини - Огляди

Niantic у листопаді 2012–го випустила у закритий бета-тест гру, яка вже сколихнула світ - Ingress. Саме так і не менше, бо інакше для чого б заклопотані роботою, розвагами, іграми за «великим братом», домашніми справами, відпочинком з друзями у барах гравці, покинули це все і рвонули захоплювати портали, вкривати їх щитами, встановлювати резонатори, підривати сотні енергетичних бомб. Усі ці дії гравці виконують, щоб перешкоджати або сприяти (залежно від обраної ігрової фракції) проникненню у наш реальний світ Шейперів.

Читати у блозі...

Огляд The Elder Scrolls V: Dawnguard

08 груд. 2012
by PlayUA category Новини - Огляди

Перше DLC до Скайриму намагається розкрити тему нелегкого вампірського життя у негостинних та холодних землях Нордів. Невзабарі після релізу гри, представники Bethesda бились в груди та обіцяли більше ніколи не створювати коротких DLC в стилі набору броні для коника. За їх словами тепер усі доповнення мали стати об’ємними, цікавими та складними, як в старі добрі часи. У Dawnguard були заявлені нові локації, цікаві квести, закручений сюжет, а також додаткові зброя, крики та вміння улюбленого Довакінчика.

Детальніше...