Sonic Generations
Рейтинг гри
8.5
Рейтинг користувачів
8.5
Загальна оцінка
8.5
Постав свою оцінку грі!:
N/A
Реліз: 04.11.2011

Sonic Generations

Жанри: Платформер Виробник: Sonic Team
Плюси
  • Чарівна графіка
  • Динамічність
  • Несамовита кількість додаткового матеріалу
  • Підтримка 3D
Мінуси
  • Надто складні останні рівні
  • Одноманітність додаткових місій

З чим у вас асоціюється назва компанії «SEGA»? Великі спортивні кросівки, довжелезні голки, зелені веселкові оченята… На честь 20-ї річниці синього їжака Соніка SEGA випустила нову гру, яка увібрала у себе все, що назбиралося за всі роки існування найшвидшої у віртуальному світі тваринки. «Sonic Generations», або «Покоління Соніка» – суміш ігор серії «Sonic the Hedgehog», що виходили у попередні роки на консолях різних поколінь.

У 2010 році на сторінці Facebook SEGA було розпочато опитування, у якому користувачам потрібно було обрати найкращі локації з ігор про їжака. Пізніше, у Токіо та Лос-Анджелесі відбулися заходи, присвячені річниці Соніка, проводилися деякі благодійні акції. Як ви зрозуміли, SEGA вирішила відсвяткувати цю річницю «на повну». І ось, що з цього вийшло… У грі нам відведена можливість грати за двох Соніків. Перший їжак – Класичний, він потрапив до гри прямісінько з минулих часів і більш схожий на дитинку. Рівні з ним виконані у 2D/2,5D перспективі, щоб гравець якомога глибше пірнув у дитинство.

Другий Сонік – Сучасний. Тут ми можемо побачити, як сильно змінили дизайнери свого персонажа з 1998 по 2006 роки: їжак став стрункіше, з більш довгими ногами та менш сферичним тілом, очі стали зеленими, голки - довгими. Дизайн локацій для сучасного їжака виконаний у 2,5D/3D. Обидва герої мають індивідуальні атаки, властиві лише їм. Однакові рівні трохи перероблені для кожного з головних персонажів, тому ви не занудьгуєте, проходячи однакову місію декілька разів.

Графіка з часів останніх ігор про їжака значно покращилась, локації ми проходимо на шаленій швидкості, тому іноді так і хочеться зупинитися і потихенько роздивлятися світи, шукаючи секрети та бонусні кільця, які ми, як і раніше, збираємо протягом усієї гри. Довкола вештаються поганці-роботи, літають дивні створіння, тому потрібно постійно пильнувати. Маючи кільця, можна їх втратити, наскочивши на ворога, а при відсутності ланок – втратити одне життя.

Розпочинається гра дуже радісно: усі персонажі, знайомі нам с попередніх «Соніків», посеред галявини святкують День Народження Їжака, але раптом з’являється таємне створіння і відправляє героїв у різноманітні періоди історії Соніка. Пройшовши одну локацію, ми розморожуємо, у прямому сенсі, Тейлза – лиса с подвійним хвостиком, далі рятуємо їжачиху Емі та єхидну Наклза. Після цього, помітивши дивне відображення в дзеркалі, Сонік розуміє, що їх двоє: Класичний та Сучасний. Нескладно здогадатися, що Пожирач Часу, який перемішав усю історію головних героїв – підручний докторів Еґманів, які теж зустрілися, прибувши із різних часів.

У «Sonic Generations» всі входи на будь-які рівні розташовані в окремій великій кімнаті - Hub World (Світ вибору рівнів). Технічно, цей світ – окремий рівень, тут також можна бігати, взаємодіяти с пружинами та іншими ігровими об’єктами, ворогів тут немає, а тому вмерти неможливо. Спочатку Hub World білий, але поступово, з проходженням рівнів, кольори повертаються. Тут ви можете вибрати місію, в яку хочете пограти і яким із Соніків. Hub World складається із трьох областей: Класичної, епохи Dreamcast і Сучасної.

У кожній з областей присутні по три головні рівні, один противник (Метал Сонік, їжак Шедоу і їжак Сильвер), один бос. Також по області розкидані додаткові місії, такі як «Пройдіть рівень з допомогою Емі», «Покращіть попередній результат», «Зберіть стільки кілець». Щоб отримати можливість поборотися з босом, потрібно не лише пройти головні рівні, а й отримати відсутні ключі при проходженні вищеназваних додаткових місій. Потім ключики вставляємо у великий замок, розташований у кінці кожної області. Після битви з босом розблоковується наступна область.

Існує і четверта область, відкрити її можна, якщо у вас є всі сім Смарагди Хаосу. Три Смарагди гравець отримає після перемоги над босами, ще три - після перемоги над супротивниками і один - за сюжетом. Відкривши четверту область, ми змагаємося с останнім босом. Перемога над ним означає кінець гри, але після цього ви ще можете повернутися у Hub World і допроходити/перепроходити будь-які рівні, місії, босів.

Також тут присутній магазин навичок, у якому можна купувати за надбані кільця нові атаки, екіпірування та інші апдейти для Соніків. Самі навички дуже різноманітні: одна дозволяє бігати швидко під водою, інша дає можливість перетворювати ворогів на кільця. SEGA, як завжди, включила величезну кількість додаткового контенту: тут і більше сотні артів до SG, відеоролики, Кімната Статуй, опис ігрових персонажів, величезна кількість саундтреків і багато-багато інших свистілочок, які можна відкривати і досліджувати дуже і дуже багато часу. Велику увагу приділили саундтрекам. У грі присутні ремікси саундів з минулих ігор Серії, при чому в однаковій локації, в залежності від того, яким із Соніків ти граєш, грають різні ремікси саундтреків. Зокрема, я, коли почув трек Green Hill Zone на першій ж з локацій, ледве не кинувся доставати стару SEGA MD3.

Що можна сказати, дивлячись на все вищесказане? На честь 20-ї річниці свого головного персонажа SEGA випустила грандіозний проект з немислимою купою додаткового матеріалу, в якому об’єднала багаторічну історію героїв, яких ми так любили у дитинстві. Тому, якщо ти колись, хоча б один раз, запускав одну гру із серії Соніка, Sonic Generations не залишить тебе байдужим, хоча б своїми мелодіями.