Raving Rabbids: Travel in Time
Rayman Origins
Cave Story
Need for Speed: The Run
Call of Duty: Modern Warfare 3

Rayman Origins

Існує ціла плеяда ігор, про які складно писати рецензії. І ця складність полягає не у складності проходження чи в тому, що автор рецензії ...

Cave Story

Cave Story – історія маленьких милих рожевих кроликів із маленького милого селища, що мирно розкинулось на дивному, проте затишному летючом...

Need for Speed: The Run

Серія Need for Speed, ледь оклигавши від провалу Undercover’а, розродилася непоганими Shift’ом та Hot Pursuit’ом і пообіцяла у новенький The Run упхати графі...

Call of Duty: Modern Warfare 3

Встати. Суд іде. Головуватиме суддя - PlayUA. О: Так, що у нас тут? А, знову ви, як же ви мене задовбали! Сьогодні ВКОТРЕ справа про батломанів, ...
Call of Duty: Modern Warfare 3
Рейтинг гри
8.5
Рейтинг користувачів
7.7
Загальна оцінка
8.1
Постав свою оцінку грі!:
N/A
Реліз: 08.11.2011

Call of Duty: Modern Warfare 3

Жанри: Шутер Виробник: Infinity Ward
Плюси
  • Круті кат-сцени
  • Непоганий сюжет
  • Величезна кількість зброї
  • Цікавий кооператив
Мінуси
  • Слабенька графіка
  • Відчуття дежавю

Встати. Суд іде. Головуватиме суддя - PlayUA.

О: Так, що у нас тут? А, знову ви, як же ви мене задовбали! Сьогодні ВКОТРЕ справа про батломанів, тролів і людей, яким нема з ким побалакати на тему хто з них лох проти нового Call of Duty Modern Warfare 3. Підсудна, що можете сказати на свій захист?

Л: Ну, що ж, без зайвих емоцій, розповім про усе, а ви обирайте мудрий і справедливий вердикт. (тут мега крутий вступ з купою вибухів).

Моя історія почалась у далекому 7 році 21 століття, тоді вийшов шутер, який змінив уявлення про стрілялки і задав тон усім конкурентам на наступні роки. Я, звичайно, мовлю про свою прабабцю Call of Duty 4 Modern Warfare. І, як би дико це не звучало, вона майже ідеальний проект з цікавою кампанією, захопливим мультиплеєром і неймовірною кількістю продажів. Тому, коли виходить така гра, на жаль, уся серія приречена на самокопіювання. Наступні частини серії спромоглися лише на косметичні зміни і доробки, як в кампанії так і в мультику.

С: Так стоп, я схожий на вчительку з історії?

Л: Ну, ні, хоча якби у вас були вуса...

C: Вивести підсудну!

Л: Я зрозуміла, пробачте. Ото ж, графічно я аж ніяк не шедевр. Будьмо відверті я наче страшна подружка красивого Battlefield’а. Рушій, який розробляли ще наприкінці минулого тисячоліття, не може видавати геть гарну картинку. Тому текстурки і все решта не дуже милують око, хоча рівні дійсно стали красивішими і більш деталізованими. Та і зброя, яка займає одну п'яту екрана, виглядає дуже навіть гарно, тому можна сказати, що на одну п’яту я кралечка. Скажіть чесно, у кого з вас пішла батла на максималках і без глюків? Ану підійміть руки. Ага, там-той патлатий, рудого не рахуємо, загалом мало в кого. А я спокійно на максимальних налаштуваннях видаю чисті 60 FPS з увімкненим фрапсом, фотошопом, рендеруванням PlayNews, порно у Торенті і кавоваркою з гарячим еспресо.

Якою зазвичай була моя кампанія? Якщо коротко, то: "Піф-паф! Ба-бах! Хтось із друзів загинув! ААА! Гвинтокрил гепнувся, кавалок сюжету, кацапи-людожери, підірвалося авто, сотні ворогів, підірвалося щось велике, епічний фінал від якого ваша щелепа пробиває дірку до Китаю, очі відкочуються до сусідів, а мозок плавиться і витікає через вуха". Нова частина тримає цю високу планку, якості. Моя кампанія - еталон для нинішніх шутерів. Тицніть пальцем у будь який шутер, кожен другий щось копіював у мене. Скажу по секрету, (пошепки) Батла також позичила кошик приколів. Тому у мені вас часто переслідуватиме думка: "десь я це бачив". Але коли поруч падає Ейфелева Вежа, різко усвідомлюєш: «Ні! Такого ніде не було». Якщо на вас насувається буря, ви потрапите у неї. Гвинтокрил наближається - чекайте його падіння. Шкода тільки, що між цими вставками мають бути тупі пострілялки, як в тирі, з купою дуболобих ворогів і тактикою «завалимо мужніх солдат праведної Америки власними тілами». Ми, як завжди, вештатимемося по світу, у пошуках лиходія Макарова, який на диво виявився більш-менш харизматичним.

Протягом гри втілюватимемося у хвацького морпіха Фроста, якому для епічності не вистачає тільки закутатися у прапор США і цитувати Кенеді. А ще в майже трохи недозлого росіянина Юрія (з англійським акцентом) який не зрадник, хоча, судячи з усього, саме він і є зрадником, але в кінці виявляється, що зрадник не він. Змістовний персонаж... За сюжетом стежити важко але можливо, ну, і як завжди готуйтеся до епічного фіналу, який начебто закінчує історію Модерн Ворфейр. Чи означає це, що більше не буде Кодів? ХАХАХАХ, лише випустимо Call of Duty 19: Modern Warfare 100500, а тоді подумаємо. У сюжеті є один мінус - його існування. В шутерах він просто фізично не може бути цікавим, бо тоді сам шутер виявиться нудним, така от дилема. Тому ви або отримаєте велике задоволення від перепроходження гри, або скажете що вона безглузда і нелогічна, як кліп Леді Ґаґи і підете на вулицю ганяти їжаків у лузі.

Після чотиригодинної мороки з проходженням кампанії, радо запрошую до кооперативних місій. Тут вас чекають великі можливості для гри з напарником. Кооп ділиться на режими місії та виживання. У режимі місії вам зазвичай дадуть покерувати суперниками, яких ви вбивали в кампанії. Загалом місії досить цікаві і різноманітні, тільки вони часто дуже короткі і їм бракує кат-сцен. Чесно кажучи, вони цікаві, як похід у гей-клуб з табличкою "Я люблю великі чорні пісюни"

С: Так, останнє попередження, ще раз почую щось подібне, підсудна, отримаєте такого великого пі ... Дідько давайте закриємо тему ... пі..., все, мовчу...

Л: Тобто, я вела до того що Кооп по суті таки веселий, але якщо придивитися - то не дуже.

А в режимі виживання вас чекає варіація зомбі з Блек Опса тільки з живими людьми. На вас хвиля за хвилею нападатимуть прості негри з великими...

С: Що-о-о?!

Л: Дробовиками я хотіла сказати, дробовиками, джаґернаути, гвинтокрили, собаки і інша нечисть. За їх вбивство вам даватимуть гроші, які можна витрачати на зброю та її прокачку, амуніцію (гранати, бронежилет абощо) ну і технічну підтримку (авіаційні удари, перки, або взагалі не АС130). І хто каже, що я для нубів зроблена, хай спробує на 20 хвилі ворогів без набоїв з одним ножем і міною вбити, двох джаґернаутів по боках, гвинтокрил згори і десяток замінованих собак зусібіч, а ще й двох негрів позаду з великими...

С: Дробовиками .

Л: Так правильно. Тепер, як і в мультику ви отримуватимете досвід та відкриватимете нові рівні, з кожним рівнем отримуватимете нову амуніцію для режиму виживання. Загалом Кооп затягує, і може задовольняти .

Третя і остання частина - мультиплеєр. Якщо ви прошарений фанат, то зрозумієте, що він сильно змінився. Як завжди добре спрацювала ідея прокачки з Call of Duty 4. Вбиваючи ворогів на маленьких мапах, захоплюючи точки і роблячи ще щось, отримуєте досвід, а з ним і нові рівні. З кожним рівнем отримуєте нову зброю, перки, обладнання. Так, я копію своїх матерів. Так, у мене нічого нового не привнесено, але чи винна я, якщо увесь світ так робить? Той же Крайзис 2 нагло скопіював мою попередницю, то чому мені не можна? Але ми не могли продати фанатам ту ж саму гру, тому змусили Блек Опс і Модерн Ворфейр 2 неймовірно пристрасно і до безтями кохатися, а через 9 місяців народився мультиплеєр нового Кода. По суті узято все добре з обох частин і зліплено докупи. Тільки прикрутили кілька фішок .

Наприклад, зброя тепер також має рівні. На кожному з яких відкриваються нові прибамбаси (приціли, руків’я, датчики серцебиття), різні камуфляжі (хто ж не хоче побігати з золотим Калашом), і уміння за допомогою яких вашу вундерфалю можна ідеально налаштувати під свій стиль бою. Наприклад, на Калаш поставити зменшення віддачі, на снайперку - більшу прицільність стрільби. Це наближає мене до реальності. Мабуть так і у справжньому житті можна силою думки збільшити кучність стрільби, правда ж?

С: Ні...

Л: Трястя… Так і знала.

Крім класичних режимів, типу груповий смертоматч чи захоплення прапора, з'явився новий - "Вбивство підтверджене", у якому треба збирати випавші з трупів значки. Так, це поцуплено з Крайзиса, але врахуйте, що я зізналася добровільно.

Також змін зазнала система кілстріків - одного з символів серії. Тепер, як колись можете просто вбивати всіх підряд заради гвинтокрилів, ударів з неба, ракет з штурмовим типом перків. Можете захоплювати точки, ставити бомби і деколи вбивати з типом підтримки (цікаво, що після вбивства очки кілстріків не зникають) а це так, для новачків і нубів. Загалом мій мультиплеєр має безліч режимів, незліченну кількість зброї і різного обладнання, з'явилися нові типи кілстріків, нові продумані мапи, режими. Гра стала ще привітнішою для новачків.

Під кінець скажу таке. Я одна із тих ігор, які стають для когось шедевром, а для когось провалом. Тому мене можна або любити або ненавидіти, але благаю: не порівнюєте мене з Батлою, бо ми різні. Батлфілд - це проект про суворі бойові дії та тактику, а я - проект про веселі бойові дії і пробіжки зі скорострілом та улюлюканням по різних цікавих локаціях. Єдине, що нас поєднує це ненависть до росіян і велика любов до хвацьких американських морпіхів.

Все я закінчила пане голово суду?

О: (хропіння)

Л: Пане судде ви спите?

О: (спросоння) Ні, що ви. Таку цікаву історію розповіли. Я аж вирішив обміркувати її у квінтесенції тавтології лібідо даного питання.

Л: Що ви мелете, а ви точно дипломований суддя?

О: Отже, засуджую цей проект, як абсолютну бездарність, до смертної кари через триразове проходження Колл оф Хуарез! Вирок приступає у дію...

Б(?): Вибачте, ви не бачили тут одного психа, який втік з нашої в’язниці у Аркхемі? Ось де ти парубче, певно знову говориш з грою, а ходи-но сюди ...

О: Ой, маю бігти, грі присуджую 8.5 з 10, і пам'ятайте що я нормааааааааааааааааааааа

Відеоогляд