Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier
Рейтинг гри
7.0
Рейтинг користувачів
7.7
Загальна оцінка
7.4
Постав свою оцінку грі!:
N/A
Реліз: 09.07.2012

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Жанри: Шутер Виробник: Ubisoft Paris, Ubisoft Red Storm, Ubisoft Romania, Ubisoft Ukraine
Плюси
  • Варіативність проходження
  • Приємний музичний супровід
  • Кастомізація арсеналу
  • Кооператив на 4-х
Мінуси
  • Погана оптимізація (PC-версія)
  • Маразматичний сюжет

Більшість військових-стрілялок розповідають нам про доблесних вояків, які запеленавшись у прапор США вбивають злих росіян і ловлять по сто фунтів свинцю у зад. Наш сьогодніший пацієнт кардинально відрізняється від інших мілітарі шуерів. Бо в ньому є четверо доблесних вояків, які запеленавшись у прапор США вбивають злих росіян і ловлять по сто фунтів свинцю у зад, але роблять це у стелсі. Хто не зрозумів сьогодні ми поговоримо про Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier.

Тему з сюжетом у цій грі можна закрити одразу. Він, звичайно, є але слідкувати за ним нецікаво тай не треба. Добрі американці у невидимих костюмах, злі росіяни з ведведями з балалайкою на мотоциклах і все. Сюжет ідеально споріднений зі всією творчістю Тома Кленсі, який повернутий на таких штучках. А герої гри – це негр і ще три якісь хлопці. І герої зовсім не розкриті. Часто доводиться додумувати персонажів. От, якщо негра капітана уявити колишнім порно-актором то… мабуть не варто продовжувати.

Графіка і звук у грі досить непогані і підтримують загальний дух. Нарікання викликає лиш анімація облич персонажів, вона погана (тут мало бути якесь смішне порівняння але його не буде). Інтерфейс, показ залишку набоїв та інше виконано так, наче герой носить окуляри доповненої реальності. Зараз виникають певні нарікання на баґи і провисання у грі, але ці проблеми спокійно можна вирішити кількома патчами.

Що ж, тепер можна і про філейну частину гри поговорити, себто, про ґеймплей. Перед нами класичний “задомзаукриттямивисиджувальний” шутер, але є декілька особливостей. По перше на відміну від інших подібних шутерів у нас є право проходити місії як по стелсу, так і відкрито з бабахами, причому перший варіант набагато цікавіший. У плані перестрілок Ghost Recon непогана, вороги весело забігають тобі з флангу, кидають гранати і всіляко роблять наше життя важчим. Але тут нам на допомогу приходять товариші, які в цій грі просто чітерські. Доходить до смішного, кампанію простіше проходити з ботами ніж із живими людьми (так, у грі передбачено кооператив).

Але найкраще Ghost Recon розкривається, коли його проходити в стелсі. Тут і вороги не здаються такими сильними і однопартійці не такими крутими. Тут стає у нагоді функція одночасного пострілу, можна позначити до трьох бійців, затримати кнопку Q і вважай, що їх вже немає серед живих, за тебе усе зроблять боти, виконавши одночасний постріл. Також на допомогу нам часто даватимуть різні ґаджети . От в місії у Сибірі нам видадуть ходячу миску з мортирою, яка руйнуватиме все і всіх. Але частіше нам видаватимуть простий летючий дрон, яким ми можемо відзначати собі ворогів. Якщо добре поклопотатис, то можна пройти цілу місію без жодного пострілу, просто відзначаючи цілі дроном для свої поплічників, а ті вже зроблять решту. Ще є такі корисні штуки, як невидимість (включається, чогось, лише коли герой стає раком), та термальний чи рентгенівський сканер (хороша штука, яка дозволяє бачити ворогів крізь стіни чи в завірюху).

Місії загалом різноманітні та реіграбельні. Ми повбиваємо негрів у Ніґерії під час піщаної бурі, чи з гвинтокрила розстріляєм російський конвой. Та найкраща сцена у грі це, мабуть, перестрілка з невидими ворогами у старому покинутому храмі, виглядає атмосферно. На початку кожної місії нас чекає маленький брифінґ та загальні відомості про операцію. Ми маємо можливість перед місією обирати різні ґаджети та спорядження, але, що цікавіше, ми можимо обирати собі зброю і кастомізувати її під себе до різних місій. Кастомізація зброї вельми детальна, можна поміняти все: цівку гвинтівки, спусковий гачок, і навіть колір (шкода рожеву гармату зробити не можна). А під кінець кожної місії нас чекатиме маленька табличка з нашими результатами в місії, кількістю забитих у голову ворогів, смертей серед невинних громадян, та кількість спійманого в зад свинцю. І по цих критеріях гра виставляє нам оцінку (просто таки по Болонській системі).

Загалом враження від гри хороші. Так, новий Ghost Recon вже не є тим сракорозривним шутером, яким він був колись, але за те тепер в нього реально цікаво грати. Однак, грати чи ні питання не стоїть (хай проваляться до пекла ці торенти). А стоїть питання купувати чи ні. І відповідь - так купувати.

Відеоогляд

Текст: siska_13 Голос: snovyda Монтаж: adidas2008ua