Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

Забудьте все, що ви знали про банери

Автор: Gucci_Mane_Burrr
Gucci_Mane_Burrr
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Четвер, 05 квітня 2012 в Інше

Дизайнер pofben із сайту PlentyOfFish.com провів експеримент, результати якого порахував достатньо веселими для публікації. Він протестував два банера по 15 тис. переглядів на кожному.

[Перший пОгляд] Lone Survivor - Один у Темряві

Автор: Gucci_Mane_Burrr
Gucci_Mane_Burrr
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Субота, 31 березня 2012 в Огляди

Творіння митців жанру Indie-ігор не перестають дивувати, а деколи - лякати. Нещодавно, вийшла ще одна така забавка в стилі "хоррор". Її анонс відбувся давно, і знали про нього тільки у дуже вузьких колах поціновувачів інді-ігор. 27 березня гра побачила світ. Давайте поглянемо на це чудо поближче.

$1 млн. збитків за оригінальну архітектуру Apple Store

Автор: Gucci_Mane_Burrr
Gucci_Mane_Burrr
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на П'ятниця, 30 березня 2012 в Інше

83-річна жителька Нью-Йорку Евелін Пасволл вимагає в Apple компенсації в один мільйон долларів. Літня жінка збиралася ввійти в один з нью-йоркських магазинів Apple, але не вгледіла, що підходить до скляних дверей, і вдарилася об них лицем. Удар виявився сильним, лікарі констатували перелом носу.

Сирці Prince of Persia знайшлися через 23 роки

Автор: Gucci_Mane_Burrr
Gucci_Mane_Burrr
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на П'ятниця, 30 березня 2012 в Ігрові новини

Джордан Мекнер (Jordan Mechner), творець гри Prince of Persia, повідомив радісну новину в своєму блозі. Його батько подзвонив з Нью-Йорку й сказав, що знайшов за шафою коробку зі старими дискетами.

Надшвидка камера може заглядати за кути

Автор: Gucci_Mane_Burrr
Gucci_Mane_Burrr
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Неділя, 25 березня 2012 в Технології

Ви, мабуть, чули про нову надшвидку камеру, яку створив MIT у грудні минулого року. Так ось: недавно, у тому ж інституті знайшли спосіб знімати зображення з-за кута. Як це робиться? Зараз дізнаємось.

Теги: MIT

Way: шлях до розуміння

Автор: Gucci_Mane_Burrr
Gucci_Mane_Burrr
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Неділя, 25 березня 2012 в Огляди

Люди споконвіку шукали собі подібних, і намагалися знайти спільну мову - словами, чи без них. Ця гра повертає нас до витоків розуміння одне одного. Проходження логічних загадок залежить лише від скоординованої співпраці двох гравців.

Фанати зібрали $1.3М на Wasteland 2

Автор: Gucci_Mane_Burrr
Gucci_Mane_Burrr
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Неділя, 18 березня 2012 в Ігрові новини

Брайан Фарго, засновник Interplay, уже кілька років хоче зробити продовження гри Wasteland (1988). У свої часи, вона дала початок усім постапокаліптичним RPG, насамперед - Fallout 1 і 2. Однак, знайти видавця для продовження виявилося не так просто.

Війна війною, а обід - по розкладу. У iPad 3 дисплей Samsung (ХабраХабр)

Автор: Gucci_Mane_Burrr
Gucci_Mane_Burrr
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Субота, 17 березня 2012 в Технології
Здавалося б, Apple і Samsung загрузли у жорстоких патентових війнах у багатьох країнах. Перша навіть відмовлялася виробляти процесори у останньої... Робочі iFixit розібрали новий iPad. Вони виявили, що предмет гордості Apple у новому планшеті - сенсорний дисплей з величезною роздільною здатністю - насправді виробництва компанії Samsung.
Теги: Без теґів

Mass Effect - Вікторина від Канобу

Автор: Gucci_Mane_Burrr
Gucci_Mane_Burrr
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Четвер, 08 березня 2012 в Інше

Поки ми вітаємо наших милих дівчат із 8-им березня, російський сайт Kanobu.ru починає вікторину по Mass Effect. Як повідомляють самі Канобувці, "...питання будуть не тільки по грі, але й по усьому всесвіту зокрема - і про передісторію спитаємо, і енциклопедичні знання з вас витягнемо."

Not Tetris 2: Минуле й Теперішнє

Автор: Gucci_Mane_Burrr
Gucci_Mane_Burrr
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Вівторок, 06 березня 2012 в Огляди

Тільки згадайте ті часи, коли не було усіляких Баттлфілдів, Кол Оф Дюті, та інших модних забавок. Але був Тетріс. Радощі перемоги були солодшими за будь-який Хедшот, а страх поразки - жахливішим за будь-якого хоррорного монстра. А тепер додайте туди фізичний рушій. Цікаво, чи не так? Давайте поглянемо ближче.

"Прозорий" автомобіль від Mercedes

Автор: Gucci_Mane_Burrr
Gucci_Mane_Burrr
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Неділя, 04 березня 2012 в Технології

"Немає нічого неможливого", - подумали у Mercedes і зробили зі свого еко-кару F-Cell "прозору" автівку. Ні, про технології майбутнього тут, як кажуть, ні слухом ні духом, усе доволі просто. А от як саме - зараз дізнаємося.

Mari0 - Реліз

Автор: Gucci_Mane_Burrr
Gucci_Mane_Burrr
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Неділя, 04 березня 2012 в Ігрові новини

Доброго часу доби, шановні. У цьому блозі я розповім вам про один прекрасний проект, реліз якого відбувся сьогодні. Цей проект - Mari0.

Трагедія в Insomniac Games

Автор: Gucci_Mane_Burrr
Gucci_Mane_Burrr
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на П'ятниця, 17 лютого 2012 в Інше

 

Сьогодні помер один із програмістів компанії Insomniac Games, Майкл Куехл.

Теги: Без теґів