Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

Автор: Rizun
Rizun
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Неділя, 15 квітня 2012 в Інше

[Допит] Ліга Оглядів PlayUA (група D, E , F)

Ви напевне вже по-забули про цей турнір, але він продовжується. В з`язку з проблемами з моїм ПК, я не викладав Лігу Оглядів, і тому сьогодні голосування одразу за три групи: D, E , F. Почнемо

Номінантів назбиралось 32, і тому шлях до перемоги буде проходити, за дещо футбольною системою. Є 8 груп по 4 огляди, з кожної групи визначаються 2 переможці, які продовжують боротьбу. Все буде проходити шляхом голосування, як  це було в попередньому "Допиті" і переможців визначите ви. Для кожної групи буде три дні щоб визначити переможця.

група D

Деякі ігри проходиш і забуваєш. Деякі забуваєш, навіть не пройшовши. Але існують такі ігри, за якими мало не щодня проводиш час, відточуючи майстерність та покращуючи власні вміння. Одна з таких ігор - League of Legends. Впевнені, серед наших читачів є багато шанувальників цієї стратегічної забавки. Сподіваємося, їм сподобається наш огляд нового героя League of Legends.


 

Бетмен – той світлий промінчик, та франчайза, яка підносить всесвіт коміксів на вищий рівень. І хоч, як би смішно не звучала історія про мільйонера, генія, який носить труси поверх штанів і б'є мудил по темних вуличках, в неї хочеться вірити. Це тому, мабуть, що за неї берутся тямущі люди. У кінематографі це Крістофер Нолан, а в іграх – хлопці з Rocksteady, що зліпили гру, яка претендує на першість цього року. Що ж, за гарні очі такі нагороди не даються.

 


Вітаю, мене звуть Джон Кармак і сьогодні я розповім про гру, яка змінить ваше уявлення про баґи, графіку та вильоти, а також… Ай, з мене досить цієї маячні! Час розказати правду про проект Rage - головну помилку мого життя, не враховуючи тієї ночі і того негра, але зараз не про це.

 

 


Чим хороші інді-ігри, так це тим, що вони створюються не для мас. Над ними немає прагматичного видавця, котрий щосекунди пхає свого носа у процес розробки, порушуючи  ідею, концепцію, яку до нас в першу чегру хотіли б донести розробники. І завдяки цьому інді-ігри незмінно тішать нас своєю самобутністю і аутентичністю. Хоч вони і не яріють реалістичною графікою, не хизуються крутим онлайн-режимом, але не ставлять собі за мету стягнути з бідолашних ґеймерів якомога більше «Франків». А  якщо вже за справу взялись направду геніальні розробники, такі, як працівники датської компанії Playdead, то кінцевий продукт просто зобов’язаний бути шедевром. Саме так можна по-праву назвати гру Limbo.


Група Е

Ніхто не знав, що з цього вийде, бо рокстарівці полюбляють загадки і про свої проекти розказують вкрай мало, але воно і добре, цікавіше відкривати щось нове у грі, якісь елементи, «фішки». Але у випадку з Red Dead Redemtion особисто для себе автор відкрив взагалі нову гру і по-новому подивився на Rockstar.

 


Воістину, немає нічого більш огидного, ніж монстри огидні ції , відьмаками йменовані, бо є вони плодами мерзотного чарівництва і диявольства. Це є мерзотники без гідності, совісті й честі, справжні породження пекла, єдино до убивства здатні.“

 


Серія Need for Speed, ледь оклигавши від провалу Undercover’а, розродилася непоганими Shift’ом та Hot Pursuit’ом і пообіцяла у новенький The Run упхати графіку Батли + катсцени в стилі Call of Duty + спецефекти, як у Майкла Бея + сюжет Форсажу. Але є проблемка. Чи справді це рівняння хорошої гонки? Давайте разом розкладемо вираз на складові і розглянемо кожну окремо.


Коли під ногами шарудить підсохлий ґрунт, коли прибулий з моря вітер здіймає порохи, коли довкола рясніє суцвіттями невідомих рослин, коли на твоєму шляху трапляються рештки давно покинутих споруд, коли в далині, на протилежному боці острова мигтить червоним вогник радіовишки, коли душа сповнюється естетичним оргазмом, а свідомість вперто відмовляється повертатися до буденності ти починаєш розуміти, що проходиш експериментальний інді-проект Dear Esther.


Група F

Ось згадайте скільки ігор є про паркур? В пам'яті спливають пригоди Лариси Крафт, акробатичні феєрверки безіменного принцЯ, стрибки "віри" біло-капюшонних вбивць...

P.S. Це мій 1 відеоогляд, тому критикуйте та вказуйте на помилки.

Як і обіцяли, роботи переможців конкурсу перетворюються у відеоогляди. Перший на черзі - CZ83 та його огляд Driver: San Francisco.

 


І знову компанія Ubisoft, і знову хочеться на них погаркати, покричати, але не вийде, бо це не той випадок, цього разу їм вдалося. Нова частина гонкової саги про дуже крутих водіїв вийшла на гідний рівень і навіть встановила свої стандарти. Зустрічайте – Driver: San Francisco!

 


Вгадайте забавку із трьох ознак: багато екшну, крутий козак в нанокостюмі і все це на тлі прикольної пісеньки. Важко було передбачити, чого чекати від Crysis 2. Цнотлива, у всіх сенсах, гра, яка була однією з найвірніших коханок пісі-ґеймінґу, могла стати огидною шльондрою, яка зрадила пісюків з чорним японцем та білим американцем.

Дещо велеченький блоґ вийшов. Багато оглядів, і тд, та я рекомендую голосувати за схемою: "Група-назва огляду" тобто група "z" гра Колобок 2: Вершник без голови.

Нехай переможе цікавіший

Теги: Без теґів
URL зворотнього посилання для цього запису