- Переглядів: 155
- Коментувати (23)
- Підписка на оновлення
- В закладки
[Невелика думка] Сolin McRae: DiRT2
Всім привіт! Я по вчорашній реакції побачив, що багатьом моя думка про гру Saints Row: The Third сподобалась, тому я вирішив написати про мою найулюбленішу гру у жанрі перегонів - Сolin Mcrae: DiRT2.
Трхи музички із саунду DiRT2 для ознайомлення і налаштування на потрібну атмосферу ^__^
Я вирішив почати свій огляд зі свого знайомства із серією. Отже, йшов 2004 рік і я, отримавши новий комп'ютер, побіг шукати диcк із "Colin McRae Rally 04". Отже, встановивши гру, я побачив, що там є мультиплеєр на 4 чоловік на одному компі і це мені дуже сподобалось, тому я скликав свої друзів і ми постійно ганялися і вирішували хто з нас найліпший гонщик. Гра тоді була просто революційна і приносила багато чого нового для мене, тому у мене від неї теплі спогади.
Давайте підемо далі. Йшов 2009 рік і наближався грудень. Ви спитаєте: "при чому тут грудень?" А він тут при тому, що першого грудня DiRT 2 вийшов в Америці і я нетерпляче чекав цієї дати. Але при виході гри у мене стався один казуз на рахунок мого комп'ютера. Codemasters для просування двоядерних процесорів заблокували нормальну роботу гри на одноядерних, тому перші дні я не міг пограти у неї, але потім, полазивши на форумах, я дещо поміняв у конфізі гри і вона почала працювати, як по маслу. До речі, про казуси, компанія "Новий Диск", а вона виступала дистриб'ютором DiRT 2, облажалися із ключами до гри, тому кожен, хто купив ліцензійну копію, не міг пограти в онлайні і зареєструвати свою гру у сервісі "Games for Windows LIVE!". Ви подумаєте, що вони все виправили і копії замінили, а ні, вони тупо все проігнорили і ті, хто хотів онлайну, мали купляти міжнародну версію, яку можна було купити у стім, де вам і видавався цифровий ключ.
Давайте закінчимо з ісорією і перейдемо уже до самої гри. Зразу скажу, що я DiRT 2 полюбив за атмосферу того, що ти живеш у трейлері і їздиш у ньому по світу і це було... КРУТО!!!
"Дім, милий дім"
Ця атмосфера створювалась завдяки інноваційному меню. Якщо ми хочемо подивитися наш автомобіль, то нам треба вийти із трейлеру, підійти до автомобіля і тоді уже можна буде приступити до споглядання на вашого залізного друга. А навколо нашого трейлера збирался наші фанати, які бажали нас споглядати. Мені дуже цей підхід сподобався.
"Привіт моїм фанатам!!!"
Основна частина перегонів яка? Правильно, перегони. А з ними усе добре тому, що унас є 8 дисциплін і 9 країн світу. Крім різних дисципілн ще є чемпіонати, як той самий X-Games.
На мою думку, у перегонах також важливий аспект грає фізика автомобілів. Вона тут теж на висоті. Наприклад, коли їдеш на зручному Mitsubishi Lancer EVO X, а потім пересядеш за баґґі "RPC-1", то тебе починає кидати у різні сторони, бо управління, як на мене, кардинально змінюється. А щоб відчути повний ефект від керування автомобілем, звісно, треба мати кермо, яке під'єднується до ПК.
"I believe I can fly"
Отже, щодо музики. У грі музика підібрана зі смаком і правильно. Практично усі пісні мені дуже подобаються, а деякі я обожнюю. На цьому із саундом краще зав'язати, бо він ідеальний. Пару пісень із гри ви, можливо, зараз слухаєте.
У грі також присутні усі зірки перегонів такі як: Тревіс Пастрана, Кен Блок, Дейв Мірра і т.д
До речі, DiRT 2 була першою грою, яка підтрмувала DirectX 11 і тому там графіка дуже красива. Я не графодрочер, тому я не люблю говорити про текстурки, полігончики і т.п. Тому скажу, що графіка у грі дуже гарна.
Більше про гру не хочеться говорити, а якщо хочете дізнатись більше про неї, то качайте і купуйте. А для мене DiRT 2 і Colin McRae Rally 04 залишаються еталоном у жанрі перегонів. З вами був BatReg і до нових зустрічей с: