Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

Автор: madmax
madmax
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Середа, 25 квітня 2012 в Огляди

[Ігросторія] GTA - як зробили велику гейму +Відеоверсія

Прийшов вечер четверга, а разом із ним і новенька [Ігросторія]. А так як я знайшов собі напарника, то новий випуск є ще й у відео форматі. Тож сьогодні ви дізнаєтеся хто такий Клод, чому ГТА стала такою успішною, та побачите той перший і таки хардкорний відео випуск.

Вже за звичкою оглядів ігор на PlayUa відео буде знизу статті

Ера динозаврів вже відійшла назад, а разом із нею і перша GTA. Час йшов, потрібні були нові гроші, ні у кого не було ідей, ні у кого крім DMA Design. Тож як ви вже здогадалися, це знову [Ігросторія], правда в дещо новому форматі. Про ГТА розкажу я madmax та наш новий ведучий qkamba. Тож  включаємо свою машину часу і переносимося у 1999 рік.

Бо саме тоді в 10 пологовому комп'ютері народилася GTA 2 . На неї хлопці грошей не поскупилися, бо спонсорували все це Rockstar Games. Але в сіквелі ідей вже було не так багато тому розробники просто докручували на максимум вже те, що було в першій частині: покращилась графіка, покращились звукові ефекти, саундтрек. Тепер для терору нам давали не 3 маленьких міста, а один великий мегаполіс, який складався з 3 районів. В кожному із них були свої банди та машини. Та преса і гравці віднеслися до гри з насторогою. Звичайне діло, бо ідея вже не нова, змін у геймплеї мінімум, змін у графіці також небагато. І хоч як GTA 2 не критикували, все ж таки в ній була одна геніальна ідея, яка зараз використовується на ура. В грі було шість банд, які воювали між собою. На подобі гильдій з Elder Scrolls гравець міг вступити в кожну банду. Звичайно за одну ідею гравці не підуть віддавати свої чесно зароблені баксюки, тому і продажі не такі великі як в першої частини.

Вже тоді розробники розуміли, що такій ідеї дуже тісно в маленьких технологічних рамках, тому вони вирішили підняти графічну частину гри на новий рівень, бо ресурсів було для цього багато. Адже ж тепер Rockstarи оплачували весь хід розробки. Тож наймай армію програмістів та вперед штурмувати олімп ігрової індустрії!!!!

Чи то я цитував головного геймдизайнера, чи то вони мене , коли подорожували в майбутнє , та все таки до команди ці слова дійшли. Якщо вас запитають чім відрізняється GTA III від своїх попередників ви звичайно ж почнете розказувати про новий двигун, трьохмірний світ, свободу гравця. Але це лише половина правди , головна різниця між GTA II і GTA III це те , кількість ресурсів затрачених на розробку, як фінансових так і людських. Якщо подивиться правді в очі , то стане очевидно: перші дві гри були такими собі інді іграми, які майструвалися ледь не на ентузіазмі, а до 3 частини прилучився гігант гейміндустрії Take-Two, тому відповідно результат видно відразу.

До самого виходу GTA III залишалась темною конячкою. Найбільший скепсис панував серед Пека гравців, бо основною платформою було вибрано PS2.  До того ж в уяві гравців GTA III в трьохмірному світі поставала такою собі Driver де гравець був намертво прикручений п'ятьма здоровенними болтами до крісла водія. Та на щастя того не сталося. Вихід GTA III на PS2 утворив ефект бомби, яка вибухнула. Гравці були в захваті, гра стала найпродаванішою грою за рік на PS2. Феноменальна популярність трієчки пояснювалася дуже просто: гра не втратила ні одного із своїх фішок, а навпаки  збагатилася тонною нововведень. З цього часу роздавлені пішоході вже не були схожі на розмазаних по асфальту жуків. Назвати пішоходами трьохмірних жителів мегаполіса уже не повертався язик. Головний герой був брутальним мужиком в шкіряній куртці , непогано крутив кермом автомобіля, та все ж таки мав один недолік, він був німий. Сюжет був таким собі хрещеним батьком схрещеним з сутичкою, тому якихось нових історій не слід було очікувати. Доведений до блиску двигун давав можливість геймдизайнерам попрацювати над величезним Ліберті-сіті. Після двох-трьох днів ти вже знаєш, що буде он за тим поворотом, а за наступним тебе чекає рідний дім. В третій частину нарешті таки додали шльондр, яких можна підчепити на трасі і непогано порозважатись. Автопарк значно розширився: тут були і жовті таксі, і великі вантажівки, і навіть маленький літак. Не зображенням єдиним намагалися здобути нашу прихильність розробники, тепер в машинах грало радіо, люди на вулицях розмовляли, а сюжетні місії озвучували професійні актори. Мабуть єдиним поганим моментом для ПК гравців була затримка виходу гри. На жаль такої звички рокстари дотримуються і дотепер.

Текст: madmax

Озвучка: madmax,qkamba

Монтаж: qkamba

На сьогодні це все з вами був медмакс та кьюкамба в новому форматі [Ігросторії]. Чекаємо ваших відгуків на рахунок рубрики в відеоформаті.

PS: звісно ж якість монтажу та озвучки не така як від Lamerdinio і Олекси, бо нас все таки двоє і апаратури і особливо прямих рук не маємо. В нас немає крутої заставки і класних голосів. Тож якщо ти маєш хоч щось, чим можеш нам допомогти, пиши в лс чи в коментарі.

Теги: Без теґів
URL зворотнього посилання для цього запису