Warlock Master of the Arcane
Хтось каже «чарівник», хтось скаже «чаклун» та зараз ми поговоримо про великого мага, який вирішив підкорити свій світ і здолати усіх на ...Lone Survivor
Творіння митців жанру Indie-ігор не припиняють дивувати, а деколи - страшити. Нещодавно, вийшла ще забавка в стилі "хорор" Lone Survivor. Її анонс в...Superbrothers: Sword and Sworcery
Давай зараз побалакаємо про одну забавку, яка має зацікавити як мінімум тим, що перебралася до персонально ком'пютера від свого меншого ...Risen 2: Dark Waters
Німецька студія Piranha Bytes відома перш за усе своєю серією рольових ігор “Готика”. Після двох вельми вдалих ігор, розробники з тріском пр...Collapse: The Rage
«Зло непереможне» – мовить народна мудрість, тому навряд чи когось здивувало те, що історія про пригоди бравого козака, лорда Родана, ...Survarium. Відкритий чат з Олегом Яворським: питання та відповіді [частина 1]
Буквально кілька годин годин тому в фан-групі по грі Survarium пройшов відкритий чат з PR-директором Vostok Games Олегом Яворським, де він відповідав на запитання фанатів. Портал PlayUA надає версію цього здоровеннного інтерв'ю українською мовою, спеціально для тебе.
Інтерв'ю надане gsc-fan.com
Денис Кузьмічов:
Доброго дня! Радий задати вам свої запитання!
1. На що здатний ваш движок? У технологічному плані?
2. Наскільки буде великий світ?
3. Чи буде все-таки сінглова частина?
4. Що з контентом S.T.A.L.K.E.R. 2? Чи буде він використаний в Survarium?
5. В якому місті тепер ваш офіс? :)
Олег Яворський:
1. Движок буде відповідати всім сучасним вимогам, з підтримкою технології DirectX11.
2. Для реалізації концепції великого світу, необхідно дуже багато ресурсів, що неминуче затягне розробку. Ми ж прагнемо якомога раніше дати гравцям можливо пограти, щоб, в наслідку, розвивати гру відповідно до їх побажань. Тому ми вибрали формат сесійного гри з окремими локаціями.
3. Ні. Буде кооперативний режим для декількох гравців і режим командного бою.
4. Використовуватися не буде, тому що права належать GSC. Робимо все з нуля.
5. Київ.
Олексій Толстов: Олег, скажіть STALKER 2 вийде, чи це вже мертвий проект?
Олег Яворський: Проект заморожений на невизначений термін. Його доля в руках GSC.
Річард Чорний:
Добрий день. Концепт пішов у бік онлайнового проекту. Чому саме він? Не вистачає фінансування, або є ще якісь аспекти?
Який рушій взятий за основу або розробку (подробиць про нього немає, він новий)? Що дозволяє цей рушій? Які особливості будуть в ньому? Скільки гравців зможе грати одночасно (хоча останнє питання напевно дуже раннє, але все ж якось концепцією це обумовлюється)?
Чи буде просування проекту на яких-небудь порталах, таких як AP-PRO або щось подібне?
Спасибі за увагу, витрачений час, і, звичайно ж, за легендарну гру! Чекаємо онлайн проект!
Олег Яворський:
Це більш сучасний формат ігор з низкою переваг: 1) можливість більш легкого додавання контенту і розвитку гри, 2) захист від піратства, 3) розробники безпосередньо контактують з аудиторією, що завжди в плюс грі.
Технічні особливості движка та ігри будемо висвітлювати пізніше.
Олексій Інкогніто:
Завдяки STALKER наше покоління пам'ятає події, що сталися в Чорнобилі, і шанує цю пам'ять! Саме за це багато гравців любили STALKER! Чи буде ваша гра схоже на STALKER? Чи будуть в ній подібні угруповання, як, наприклад, добре організована і цілеспрямована угрупування "Долг" в STALKER?
І ще ... права на STALKER, наскільки я знаю, передані в руки Bethesda - що ви думаєте з цього приводу?
Олег Яворський:
Наша нова гра розвиває ідею STALKER, в ній будуть угруповання, подібні вже відомим вам по попередній грі, проте вони будуть новими.
Відносно ситуації з Bethesda - нам про це нічого невідомо. Скоріше це просто фантазія фанатів.
Дмитро Федоров: Як буде реалізована онлайнова система в новому проекті?
Олег Яворський: Це питання ми більш детально висвітлимо в одному з наступних щоденників розробника.
Олександр Кротов: Привіт, Олег! Чи є у Vostok Games якісь шанси викупити бренд STALKER?
Олег Яворський: Шанс є завжди. Нам хотілося б. Подивимося, що буде.
Ільяс Мустафін: З якої причини STALKER 2 був закритий?
Олег Яворський: Офіційну причину ми не знаємо, тому що ніяких заяв з боку GSC не було зроблено. Це особисте рішення Сергія.
Віталій Яндулов:
Мої запитання.
- Основа атмосферності (і популярності) STALKER - Сюжет і сеттінг. Що стане з сюжетом? Адже в MMO його майже немає.
- Якою буде роль донату? Суто декоративної або істотно впливає на геймплей?
- Яка роль експи? В оригінальному S.T.A.L.K.E.R. малося на увазі, що буде рости фактичний досвід гравця (стріляє точніше, заманює ботів в аномалії ...). Невже автомат стане вбивчіший за рівень гравця?
- Яка передбачається атмосфера серед гравців? Людина людині вовк або брат і товариш? І чи буде щось на зразок "поліції моралі"?
Олег Яворський:
Сюжет: місії для кооперативного проходження будуть пов'язані глибокої сюжетною лінією.
Донат: у нас демократичний підхід. Донат не буде життєво важливим для гри, але дозволить дати додаткові можливості - спрямоване прискорення часу прокачування, унікальна екіпірування, розширена статистика. Весь ігровий контент буде доступний безкоштовно.
Експа: реалістичний підхід не змінився. Навики гравця будуть важливіше характеристик персонажа. Детальніше розповімо пізніше.
Відносини серед гравців: кожен вирішує сам для себе, яку роль йому грати в цьому світі. Модерація всередині гри буде.
Андрій Бороніков:
1. Скажіть, а цей Survarium буде матиме величезний відкритий світ або просто буде представляти із себе щось на кшталт мережевого шутера?
2. Скажіть, а чи потрібна вам допомога аматорів? Наприклад на порталі модобудування дуже багато хороших проектів по сеттінгу сталкер, але на движках CryEngine. Ми б могли надати вам всесильну допомогу.
3. Скажіть, а ви весь час будете катувати нас таймерами із зворотним відліком?
4. Чи буде можливість створювати моди по грі? Зокрема хотілося б дізнатися про створення власних рівнів.
Олег Яворський:
1. Уже відповів.
2. Ми завжди з інтересом стежили за модами, тому відкриті до співпраці. предметно - потрібно обговорювати.
3. Це не ми - дякуйте gsc-fan.com :)
4. Гра буде підтримувати модифікацію, але без впливу на баланс гри. наприклад, зміни інтерфейсу гри. ми розглядаємо ідею внутрішньо ігрового браузера модів. Але поки це відкрите питання.
Олександр Кузьмін:
Шановний Олег Яворський!
Перш за все, я хочу, привітати команду з відкриттям студії. У зв'язку з останніми подіями, у мене з'явилися питання.
1. Що зі S.T.A.L.K.E.R. 2? Наскільки він був готовий?
2. Чи правда, що всі права на STALKER у Bethesda Game Studios?
3. Чи буде Vostok Games створювати ігри на одного користувача?
4. Чому на початку відео-щоденників миготять кадри модифікації «CryZone Sector 23»?
5. Які плани на майбутні?
Заздалегідь спасибі за відповіді, бажаю удачі в подальшому розвитку.
З повагою Олександр
Олег Яворський:
Дякуємо!
1. Без коментарів.
2. Вже відповіли.
3. Можливо, все залежить від кон'юнктури ринку і від успіху Survarium в тому числі.
4. Монтаж аутсорс, винні розстріляні :) Відео вже перероблено, закачується на Youtube, причому в HD-якості! :)
5. Дивувати! :)
Павло Коваленко:Що зі старим движком X-Ray? Чи викладуть його для загального користування?
Олег Яворський: Це питання до GSC.
Владислав Зайцев: Доброго дня! Буде окремий клієнт для гри?
Олег Яворський: Так, буде скачуваний клієнт.