Warlock Master of the Arcane
Lone Survivor
Superbrothers: Sword and Sworcery
Risen 2: Dark Waters
Collapse: The Rage

Warlock Master of the Arcane

Хтось каже «чарівник», хтось скаже «чаклун» та зараз ми поговоримо про великого мага, який вирішив підкорити свій світ і здолати усіх на ...

Lone Survivor

Творіння митців жанру Indie-ігор не припиняють дивувати, а деколи - страшити. Нещодавно, вийшла ще забавка в стилі "хорор" Lone Survivor. Її анонс в...

Superbrothers: Sword and Sworcery

Давай зараз побалакаємо про одну забавку, яка має зацікавити як мінімум тим, що перебралася до персонально ком'пютера від свого меншого ...

Risen 2: Dark Waters

Німецька студія Piranha Bytes відома перш за усе своєю серією рольових ігор “Готика”. Після двох вельми вдалих ігор, розробники з тріском пр...

Collapse: The Rage

«Зло непереможне» – мовить народна мудрість, тому навряд чи когось здивувало те, що історія про пригоди бравого козака, лорда Родана, ...

Survarium. Відкритий чат з Олегом Яворським: питання та відповіді [частина 1]

Survarium. Відкритий чат з Олегом Яворським: питання та відповіді [частина 1]

26 квіт. 2012
by Android_AS category Новини - Інтерв'ю

Буквально кілька годин годин тому в фан-групі по грі Survarium пройшов відкритий чат з PR-директором Vostok Games Олегом Яворським, де він відповідав на запитання фанатів. Портал PlayUA надає версію цього здоровеннного інтерв'ю українською мовою, спеціально для тебе.

Інтерв'ю надане gsc-fan.com

Денис Кузьмічов:

Доброго дня! Радий задати вам свої запитання!

1. На що здатний ваш движок? У технологічному плані?

2. Наскільки буде великий світ?

3. Чи буде все-таки сінглова частина?

4. Що з контентом S.T.A.L.K.E.R. 2? Чи буде він використаний в Survarium?

5. В якому місті тепер ваш офіс? :)

Олег Яворський:

1. Движок буде відповідати всім сучасним вимогам, з підтримкою технології DirectX11.

2. Для реалізації концепції великого світу, необхідно дуже багато ресурсів, що неминуче затягне розробку. Ми ж прагнемо якомога раніше дати гравцям можливо пограти, щоб, в наслідку, розвивати гру відповідно до їх побажань. Тому ми вибрали формат сесійного гри з окремими локаціями.

3. Ні. Буде кооперативний режим для декількох гравців і режим командного бою.

4. Використовуватися не буде, тому що права належать GSC. Робимо все з нуля.

5. Київ.

Олексій Толстов: Олег, скажіть STALKER 2 вийде, чи це вже мертвий проект?

Олег Яворський: Проект заморожений на невизначений термін. Його доля в руках GSC.

Річард Чорний:

Добрий день. Концепт пішов у бік онлайнового проекту. Чому саме він? Не вистачає фінансування, або є ще якісь аспекти?

Який рушій взятий за основу або розробку (подробиць про нього немає, він новий)? Що дозволяє цей рушій? Які особливості будуть в ньому? Скільки гравців зможе грати одночасно (хоча останнє питання напевно дуже раннє, але все ж якось концепцією це обумовлюється)?

Чи буде просування проекту на яких-небудь порталах, таких як AP-PRO або щось подібне?

Спасибі за увагу, витрачений час, і, звичайно ж, за легендарну гру! Чекаємо онлайн проект!

Олег Яворський:

Це більш сучасний формат ігор з низкою переваг: 1) можливість більш легкого додавання контенту і розвитку гри, 2) захист від піратства, 3) розробники безпосередньо контактують з аудиторією, що завжди в плюс грі.

Технічні особливості движка та ігри будемо висвітлювати пізніше.

Олексій Інкогніто:

Завдяки STALKER наше покоління пам'ятає події, що сталися в Чорнобилі, і шанує цю пам'ять! Саме за це багато гравців любили STALKER! Чи буде ваша гра схоже на STALKER? Чи будуть в ній подібні угруповання, як, наприклад, добре організована і цілеспрямована угрупування "Долг" в STALKER?

І ще ... права на STALKER, наскільки я знаю, передані в руки Bethesda - що ви думаєте з цього приводу?

Олег Яворський:

Наша нова гра розвиває ідею STALKER, в ній будуть угруповання, подібні вже відомим вам по попередній грі, проте вони будуть новими.

Відносно ситуації з Bethesda - нам про це нічого невідомо. Скоріше це просто фантазія фанатів.

Дмитро Федоров: Як буде реалізована онлайнова система в новому проекті?

Олег Яворський: Це питання ми більш детально висвітлимо в одному з наступних щоденників розробника.

Олександр Кротов: Привіт, Олег! Чи є у Vostok Games якісь шанси викупити бренд STALKER?

Олег Яворський: Шанс є завжди. Нам хотілося б. Подивимося, що буде.

Ільяс Мустафін: З якої причини STALKER 2 був закритий?

Олег Яворський: Офіційну причину ми не знаємо, тому що ніяких заяв з боку GSC не було зроблено. Це особисте рішення Сергія.

Віталій Яндулов:

Мої запитання.

- Основа атмосферності (і популярності) STALKER - Сюжет і сеттінг. Що стане з сюжетом? Адже в MMO його майже немає.

- Якою буде роль донату? Суто декоративної або істотно впливає на геймплей?

- Яка роль експи? В оригінальному S.T.A.L.K.E.R. малося на увазі, що буде рости фактичний досвід гравця (стріляє точніше, заманює ботів в аномалії ...). Невже автомат стане вбивчіший за рівень гравця?

- Яка передбачається атмосфера серед гравців? Людина людині вовк або брат і товариш? І чи буде щось на зразок "поліції моралі"?

Олег Яворський:

Сюжет: місії для кооперативного проходження будуть пов'язані глибокої сюжетною лінією.

Донат: у нас демократичний підхід. Донат не буде життєво важливим для гри, але дозволить дати додаткові можливості - спрямоване прискорення часу прокачування, унікальна екіпірування, розширена статистика. Весь ігровий контент буде доступний безкоштовно.

Експа: реалістичний підхід не змінився. Навики гравця будуть важливіше характеристик персонажа. Детальніше розповімо пізніше.

Відносини серед гравців: кожен вирішує сам для себе, яку роль йому грати в цьому світі. Модерація всередині гри буде.

Андрій Бороніков:

1. Скажіть, а цей Survarium буде матиме величезний відкритий світ або просто буде представляти із себе щось на кшталт мережевого шутера?

2. Скажіть, а чи потрібна вам допомога аматорів? Наприклад на порталі модобудування дуже багато хороших проектів по сеттінгу сталкер, але на движках CryEngine. Ми б могли надати вам всесильну допомогу.

3. Скажіть, а ви весь час будете катувати нас таймерами із зворотним відліком?

4. Чи буде можливість створювати моди по грі? Зокрема хотілося б дізнатися про створення власних рівнів.

Олег Яворський:

1. Уже відповів.

2. Ми завжди з інтересом стежили за модами, тому відкриті до співпраці. предметно - потрібно обговорювати.

3. Це не ми - дякуйте gsc-fan.com :)

4. Гра буде підтримувати модифікацію, але без впливу на баланс гри. наприклад, зміни інтерфейсу гри. ми розглядаємо ідею внутрішньо ігрового браузера модів. Але поки це відкрите питання.

Олександр Кузьмін:

Шановний Олег Яворський!

Перш за все, я хочу, привітати команду з відкриттям студії. У зв'язку з останніми подіями, у мене з'явилися питання.

1. Що зі S.T.A.L.K.E.R. 2? Наскільки він був готовий?

2. Чи правда, що всі права на STALKER у Bethesda Game Studios?

3. Чи буде Vostok Games створювати ігри на одного користувача?

4. Чому на початку відео-щоденників миготять кадри модифікації «CryZone Sector 23»?

5. Які плани на майбутні?

Заздалегідь спасибі за відповіді, бажаю удачі в подальшому розвитку.

З повагою Олександр

Олег Яворський:

Дякуємо!

1. Без коментарів.

2. Вже відповіли.

3. Можливо, все залежить від кон'юнктури ринку і від успіху Survarium в тому числі.

4. Монтаж аутсорс, винні розстріляні :) Відео вже перероблено, закачується на Youtube, причому в HD-якості! :)

5. Дивувати! :)

Павло Коваленко:Що зі старим движком X-Ray? Чи викладуть його для загального користування?

Олег Яворський: Це питання до GSC.

Владислав Зайцев: Доброго дня! Буде окремий клієнт для гри?

Олег Яворський: Так, буде скачуваний клієнт.

Продовження