Warlock Master of the Arcane
Lone Survivor
Superbrothers: Sword and Sworcery
Risen 2: Dark Waters
Collapse: The Rage

Warlock Master of the Arcane

Хтось каже «чарівник», хтось скаже «чаклун» та зараз ми поговоримо про великого мага, який вирішив підкорити свій світ і здолати усіх на ...

Lone Survivor

Творіння митців жанру Indie-ігор не припиняють дивувати, а деколи - страшити. Нещодавно, вийшла ще забавка в стилі "хорор" Lone Survivor. Її анонс в...

Superbrothers: Sword and Sworcery

Давай зараз побалакаємо про одну забавку, яка має зацікавити як мінімум тим, що перебралася до персонально ком'пютера від свого меншого ...

Risen 2: Dark Waters

Німецька студія Piranha Bytes відома перш за усе своєю серією рольових ігор “Готика”. Після двох вельми вдалих ігор, розробники з тріском пр...

Collapse: The Rage

«Зло непереможне» – мовить народна мудрість, тому навряд чи когось здивувало те, що історія про пригоди бравого козака, лорда Родана, ...

Survarium. Відкритий чат з Олегом Яворським: питання та відповіді [частина 2]

Survarium. Відкритий чат з Олегом Яворським: питання та відповіді [частина 2]

26 квіт. 2012
by Android_AS category Новини - Інтерв'ю

Продовження чат-інтерв'ю з Олегом Яворським - головним піар менеджером проексту SURVARIUM від новоспеченої команди Vostok Games. Початок можна переглянути за посиланням.

Інтерв'ю надане сайтом gsc-fan.com

VIGUR:

Вітаю, Олег! Адміністрація порталу GAMERU.NET вітає з анонсом, бажає удачі в розробці нового проекту і вірить в його успіх.

Ми відібрали найбільш хвилюючі наших відвідувачів питання, на які дуже хотілося б почути відповіді:

1. Було заявлено, що крім жанру "Multiplayer Online" в грі буде доступний режим "Гравець проти ігрового світу". Розкажіть про це докладніше, будь-ласка.

2. Які плани з приводу механіки гри? Чи буде це один великий світ, і геймплей класичних ММО тільки з нахилом в сторону FPS, або це будуть командні бої на окремих локаціях?

3. Чи планується можливість модифікації гри і створення власних серверів?

4. Як часто будуть виходити "Щоденники розробників"?

5. Чи є в планах ОБТ (як наприклад в World of Tanks)?

6. На якому рівні буде технічна реалізація (графіка, фізика і т.д.) в грі?

7. Чи планується реалізація чогось схожого на систему симуляції життя A-Life для NPC?

8. Яка буде присутня приблизна щільність гравців на рівні, тобто чи не буде великих стовпотворень як у багатьох ММО-іграх? Чи будуть обмеження на кількість гравців на сервері? Як взагалі розробники планують виконувати розподіл гравців у гральних локаціях?

9. У чому виявлятиметься free-2-play система? Чи не вийде так, що той, хто більше вкладає грошей в гру буде "королем" всіх серверів?

10. Де і як буде відбуватися зв'язок та обговорення самих ідей по грі (з'явиться офіційний форум або щось ще)?

11. Які плани по локаціях в грі на даний момент? Якщо вони будуть зроблені з реальних прототипів, чи залишиться їх реальне назва в грі?

12. Яке музичне супроводження планується в грі?

13. Чи буде гра поширюватися через Steam? Якщо так, то як ви дивитеся на наявність Steam Workshop?

14. Планується зміна назви Survarium, або, швидше за все, така назва залишиться при релізі проекту?

15. Чи плануєте після Survarium, при наявності можливостей, створити новий повноцінний сингл-проект?

16. Тепер, коли на діяльність команди не впливає Сергій Григорович, чи будете ви відновлювати дружні відносини з 4A Games і разом ходити один до одного в офіси і попивати дружньо чайок? :)

Заздалегідь спасибі!

З надією на відповідь, представник GAMERU.NET, VIGUR.

Олег Яворський:

Дякую за привітання!

1. Цьому буде присвячений один з таких щоденників розробника.

2. Уже відповів.

3. Модифікації - відповів. Сервера - тільки офіційні.

4. Регулярно, у міру просування розробки. Наступний - орієнтовно через місяць.

5. Так, безумовно.

6. Рівень реалізації буде гідним.

7. Ні. Для кооперативного режиму буде інша система.

8. Гра буде реалізована у вигляді сесій. В одній сесії - до 30 гравців. Кількість гравців на сервері буде обмежене тільки потужністю сервера.

9. Уже відповів.

10. На офіційному сайті гри. Буде запущений портал з описом ідей і голосуванням. Форум також в планах.

11. Локації - з реальних прототипів, по можливості зі збереженням оригінальних назв.

12. Dark Ambient.

13. Поки рано говорити.

14. Назва поки робоча. Час покаже.

15. Ми не виключаємо.

16. Та ми й не сварилися :)

Денис Мережевий: Питання на рахунок команди. Ви будете набирати людей в команду?

Олег Яворський: Ми завжди будемо раді бачити креативних і заряджених людей в команді. Аутсорс можливий, але не в усіх напрямках.

Раміс Хусаїнов: Коли вихід гри?

Олег Яворський: Кінець 2013 року.

Саня Добрий: А що з фільмом STALKER? Який сюжет буде у нової гри?

Олег Яворський: Ми до цього вже не маємо відношення, тому важко відповісти. Зав'язка сюжету заявлена ​​на сайті. Слідкуйте за розвитком.

Олександр Олексієв: Привіт, Олег! У мене такий ось цікаве питання. Ви розглядали такий варіант, як розробка гри (синглу) під іншою назвою, дії якої відбуваються в тій же Зоні відчуження? Старий друг краще нових двох (ви розумієте, про що я).

Олег Яворський: Розглядали, але варіант з онлайном нам здався більш цікавим. Причини описав вище.

Іван Сесоров: У новому проекті будуть крім мутантів зустрічатися знайомі нам аномалії і артефакти?

Олег Яворський: Знайомих ні, все буде нове.

Дмитро Онищенко:

День добрий!

Які технології ви будете використовувати при створенні проекту?

Чи будуть продаватися DVD-бокси з грою (мега-круті версії), або ж ви просто викладіть гру в Мережу?

Чи будете ви влаштовувати конкурси, щоб гравці допомогли вам у створенні? Конкурс такого типу був на порталі ЯСталкер.

Що означає Survarium? :)

Олег Яворський:

Технології - створюємо нову технологію.

Модель розповсюдження - з DVD боксами поки не вирішено. Точно буде скачуваний клієнт гри.

Конкурси обов'язково будуть.

Survarium - це зона виживання.

Діма Козін: Яку гру ми побачимо стрілялку, типу Cross Fire або те, що не придумувала ніяка інша компанія до вас? І чи буде відкритий світ?

Олег Яворський: Буде стрілялка типу "Сталкер" :)

В'ячеслав Волков:

Добрий день!

Я, як фанат S.T.A.L.K.E.R., хочу побажати вам успіху в проекті SURVARIUM!

Шкода, що ви зробите MMO-проект це дуже погано. На останок хотілося б сказати: "Головне вірте у свої сили, і все у вас вийде!" Чи буде в грі синглплеер?

Олег Яворський:

Дякую велике за підтримку!

Синглу чекати не варто.

Олександр Овчиников:

Добрий день, Олег.

1. Почавши створення онлайн-гри, ви взяли на себе дуже багато. Адже зміст онлайн-гри вимагає дуже багатьох витрат як грошових, так і людських. Постійні оновлення, технічні роботи, через певні періоди часу приходиться вводити нові сервера, оновлення і т.д. Чи готові ви до цього?

2. Питання про S.T.A.L.K.E.R. 2: на якому етапі перебувала гра під час закриття компанії? І як ви самі вважаєте: чи є у гри майбутнє?

Олег Яворський:

1. Завжди готові.

2. Без коментарів.

Ігор Жирнов:

Доброго дня,Олег!Мені б хотілося поставити вам кілька запитань:

1. Чи можна буде у вашій грі створити свій клан?

2. Мутанти будуть із серії STALKER або свої?

3. Який розмір ігрового світу буде?

Олег Яворський:

1. Так, клан створити можна буде.

2. Мутанти свої.

3. Цільного ігрового світу не буде. Окремі локації.

Віктор Юрчук:

У мене до вас парочка запитань.

1. Як почалося створення компанії, хто був ініціатором? :)

2. Vostok Engine це ваш рушій? Написаний з нуля?

3. Що означає Survarium, і чому така назва?

4. На скільки відсотків готова гра?

5. Що зараз важко дається?

6. Скільки людей зможуть відразу грати онлайн?

7. Чи буде гра поширюватися через сервіс Steam і т.п.?

8. Чи можна буде створювати свого персонажа, або буде кілька готових класів персонажів?

9. Як щодо атмосфери?

10. Чи є вже якісь рівні або готові напрацювання? Якщо так, то які?

11. Коли буде перша докладна інформація про гру, скріни і т.д.?

От і все. Бажаю удачі вашому проекту.

Олег Яворський:

1. Почалося з того, що нас розігнали. Решта - заслуга всієї команди, яка вирішила триматися разом.

2. Так.

3. Відповів.

4. Ми на етапі прототипування.

5. Сон :)

6. Відповів вже.

7. Відповів.

8. Кожен зможе створити свого.

9. Атмосфера дуже важлива для нас.

10. Безумовно, є, але поки не готові демонструвати. Трохи пізніше.

11. Ми ніби як вже в процесі прямо зараз :) Будемо регулярно інформувати.

Іван Самсонов: Яким ви бачите майбутнє компанії Vostok Games?

Олег Яворський: Готуємося разом з вами підкорювати ігрову всесвіт! :)

 

На цьому все. Питань дуже багато і я упевнений, що з часом ми все з вами прояснимо і обговоримо.

З вами були Ява, Руслан Діденко та Олексій Ситянов!

До зв'язку!