Warlock Master of the Arcane
Lone Survivor
Superbrothers: Sword and Sworcery
Risen 2: Dark Waters
Collapse: The Rage

Warlock Master of the Arcane

Хтось каже «чарівник», хтось скаже «чаклун» та зараз ми поговоримо про великого мага, який вирішив підкорити свій світ і здолати усіх на ...

Lone Survivor

Творіння митців жанру Indie-ігор не припиняють дивувати, а деколи - страшити. Нещодавно, вийшла ще забавка в стилі "хорор" Lone Survivor. Її анонс в...

Superbrothers: Sword and Sworcery

Давай зараз побалакаємо про одну забавку, яка має зацікавити як мінімум тим, що перебралася до персонально ком'пютера від свого меншого ...

Risen 2: Dark Waters

Німецька студія Piranha Bytes відома перш за усе своєю серією рольових ігор “Готика”. Після двох вельми вдалих ігор, розробники з тріском пр...

Collapse: The Rage

«Зло непереможне» – мовить народна мудрість, тому навряд чи когось здивувало те, що історія про пригоди бравого козака, лорда Родана, ...

Інтерв'ю - Cantabile Orchestra

Інтерв'ю - Cantabile Orchestra

28 квіт. 2012
by PlayUA category Новини - Інтерв'ю

Нещодавно ми писали про анонс концерту Cantabile Orchestra 26 травня у Львові. Пізніше згадували про демо-версію концерту цього ж оркестру 20 травня на фестивалі Anicon 3,5. А тепер до твоєї уваги інтерв'ю керівників єдиного в СНД оркестру, що виконує музику із відеоігор.

Знайомся:

Діана Коваль (Lynn Minmay) - художній керівник та аранжувальник оркестру, концертмейстер, скрипалька;

Сергій Сидорчук (Wild Falcon) - технічний керівник, менеджер, флейтист.

Ви б хотіли (і чи можете) писати музику до ігор?

Діана: Звичайно, це було б дуже цікавим досвідом! Поки що таких пропозицій не мали але мені особисто і оркестру було б цікаво взяти участь у створенні музики до гри.

Перший український оркестр, що грає саундтреки до відомих ігор. Пишаєтесь?

Сергій: Ще б пак!

Діана: До того ж, не тільки перший, але і єдиний. І не лише в Україні, але й, певне, в сусідніх країнах немає повноцінного оркестру, який грав би музику з відеоігор.

Скільки треба часу, щоб вивчити драконську мову?

Сергій: Як показала практика, вчиться легко навіть на слух по трейлеру. А потім перевчається наново, коли виходять офіційні слова, і виявляється що на слух усе було геть не так. :)

Якби була можливість співпрацювати з українськими розробниками ігор, чи б погодились на співпрацю? А якби одночасно надійшла пропозиція від іноземної компанії, що б обрали?

Діана: Нам було б цікаво співпрацювати і з вітчизняними і з іноземними розробниками ігор. Головне мати бажання, а час знайдеться. :)
Сергій: І розробників теж головне мати. :)

Як формувався колектив? Ви старі знайомі, чи вас об'єднала випадковість та бажання творити музику?

Діана: По різному. Частина колективу - хороші давні друзі, частина - знайомі, яких запросили для певного проекту. Їм сподобався колектив та репертуар і вони залишились у оркестрі.

Чи одразу ви взялися за відтворення музики з ігор?

Сергій: З першого нашого концерту у нашому репертуарі був твір з відеогри - інтро до гри Chrono Cross. І відтоді мало яка наша програма оминає тему відеоігор.

Усі ґеймери, звісно, знають, що таке симфонічний оркестр і наскільки це складний механізм взаємодії. Та серед наших читачів могли затесатися несправжні ґеймери, тому чи не могли б ви розповісти трішки про те, що таке симфонічний оркестр?

Діана: Класичний симфонічний оркестр - велика група людей (зазвичай від 40 людей), що разом виконують музику під керівництвом диригента. Також характерною ознакою симфонічних оркестрів є наявність кількох груп інструментів: струнної (скрипки, альти, віолончелі, контрабаси), духової (флейти, кларнети, труби, валторни і т.д.) та ударної. В сучасних оркестрах іноді в склад додають гітари, волинки, фортепіано та інші неоркестрові інструменти для створення різних звукових барв та ефектів. “Кантабіле Оркестра” ж виступає в даному випадку нестандартним оркестром. Адже досить невеликим складом (близько 20 людей) ми добиваємось практично повноцінного симфонічного звучання.

Ви впевнені, що ця праця - саме та, яку треба робити, особливо, якщо зважити на некомерційність проекту? Чи не виникало відчуття марнотратства часу у роботі з оркестром?

Діана: У нас є величезна любов до музики, яку ми граємо. А ще у нас є ідея - ця музика повинна лунати зі сцени, адже вона варта того.

Сергій: Всілякі сумніви розвіюються, коли бачиш, що людям, які приходять на концерт, це сподобалось, і вони хочуть ще! Також дуже приємно допомагати відкривати слухачам для себе щось нове, досі незвідане чи обділене увагою.

"Фу, ігри! Фу, кіно! Це усе несправжня музика! Давай класику!" - скажуть несправжні ґеймери, а що ви про такі вислови думаєте і як на них реагуєте? Чи вдавалося когось переконати у протилежному?

Діана: Насправді, це вибір кожного - яку музику слухати, на які концерти ходити. Якщо хтось таким чином обмежує свій світогляд, то мені лише шкода їх. Але завжди приємно почути після концерту відгуки типу: “А я й не знав, що в кіно/аніме/іграх така гарна та цікава музика”.

А як взагалі тема саундтреків розвинута в Україні? Ви не в курсі?

Сергій: У порівнянні з Європою, США чи Японією - практично ніяк. Періодично (навіть доволі часто) той чи інший український оркестр грає програму з саундтреків до кінофільмів, але вони не відрізняються розмаїттям і рідко виходять за межі найпопулярніших хітів з найвідоміших голівудських кінокартин.

Який серед вашого колективу відсоток ґеймерів-жінок?

Сергій: Цікаве питання :) Ну, в казуальні ігри, певно, грають усі наші дівчата. А четверо з них знайомі з більш серйозними представниками жанру не по чутках.

Ми агітуємо справжніх ґеймерів навідатися на ваш концерт у Львові 26 травня. Розкажіть трішки, що їх очікує там і чому їм варто прийти послухати вас?

Діана: Усіх, хто завітає на концерт, очікує велика кількість шалено гарної музики. :)

Сергій: Це перший проект такого типу в Україні, проте ми намагаємось одразу взяти високу планку, орієнтуючись на найкращі світові шоу. У рамках свого бюджету, звісно, проте маємо надію що це лише початок. :) На цьому проекті ми вже плануємо не просто музичний концерт, а шоу зі світловим- та відеосупроводом. Ну, і, звісно, на слухачів чекатимуть сюрпризи, не все ж розкривати. =)

Більше про Cantabile Orchestra читай на http://cantabile.com.ua/

 

На цьому інтерв’ю із керівниками Cantabile Orchestra закінчилося і розпочалася співпраця двох колективів. Якщо тобі вистачило терпіння, щоб дочитати інтерв’ю і ти бажаєш потрапити на концерт цього неперевершеного оркестру 26 травня у Львові, ми даємо тобі таку можливість і розіграємо дві пари квитків на концерт. Розпочинаємо спільний для PlayUA та Cantabile Orchestra конкурс під назвою “Музогляд”.

Для отримання двох квитків на концерт потрібно написати огляд музики і надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Але музику оглядаємо не просту, а ігрову. У конкурсі передбачено дві номінації. Перша - за найкращий огляд саундтреку гри, друга - за найкращий огляд чиїхось переробок та виконання саундтреку гри.

Обсяг оглядів може бути будь-яким, проте тобі необхідно окрім чистих емоцій та суб’єктивної оцінки музики розглянути і технічний бік, тобто яка музика, скільки, що використовувалося при записі тощо.

Один учасник може надсилати стільки оглядів, скільки встигне написати. Конкурс розпочинається з цієї миті і триватиме до 20 травня. Переможців обиратимуть колективи PlayUA та Cantabile Orchestra. Нехай переможуть найкмітливіші!