Warlock Master of the Arcane
Lone Survivor
Superbrothers: Sword and Sworcery
Risen 2: Dark Waters
Collapse: The Rage

Warlock Master of the Arcane

Хтось каже «чарівник», хтось скаже «чаклун» та зараз ми поговоримо про великого мага, який вирішив підкорити свій світ і здолати усіх на ...

Lone Survivor

Творіння митців жанру Indie-ігор не припиняють дивувати, а деколи - страшити. Нещодавно, вийшла ще забавка в стилі "хорор" Lone Survivor. Її анонс в...

Superbrothers: Sword and Sworcery

Давай зараз побалакаємо про одну забавку, яка має зацікавити як мінімум тим, що перебралася до персонально ком'пютера від свого меншого ...

Risen 2: Dark Waters

Німецька студія Piranha Bytes відома перш за усе своєю серією рольових ігор “Готика”. Після двох вельми вдалих ігор, розробники з тріском пр...

Collapse: The Rage

«Зло непереможне» – мовить народна мудрість, тому навряд чи когось здивувало те, що історія про пригоди бравого козака, лорда Родана, ...

Прев`ю некомерційної гри Андоран: Пролог

Прев`ю некомерційної гри Андоран: Пролог

09 груд. 2011
by Микола Сонячний category Новини - Прев'ю

Що таке The Elder Scrolls знає кожен ґеймер — цю ігрову серію знають і люблять усі цінителі хороших RPG. Починаючи з третьої частини, творці надають гравцям інструменти розробки, за допомогою яких останні створюють різні модифікації на будь-який смак: починаючи зі зміни моделей персонажів та одягу і закінчуючи розширенням ігрового світу. Деякі ентузіасти йдуть ще далі, створюючи утиліти і програми, що розширюють ігровий функціонал. Саме моддери перетворюють ігри ТЕС з чудових у геніальні.

Та сьогодні мова піде навіть не про моди чи моддерів, а про цілу гру у світі Древніх Сувоїв, що її створює команда ентузіастів на основі TES IV. Ім'я їй: Адроран: Пролог.

Спочатку «Андоран» повинен був стати грою, що оповідає про пригоди Нереварина після подій TES III: Morrowind. Та з часом концепція значно зросла, а події, що передували сюжетові «Андорану» були настільки цікавими, що команда вирішила перетворити передісторію у повноцінну гру. Як і Nehrim, ще одна гра, створена фанатами на рушії Oblivion, «Андоран: Пролог» буде самостійною грою, події якої розгортатимуться на однойменному острові, одному з трьох островів архіпелагу на південь від Чорноболіття. Сюжет закручений цілком непогано: Імперські колонії на Андорані - місце політично нестабільне. За володіння територіями тут протистоять відомі нам по Морровінду Доми Індоріл та Хлаалу, Імперські Бойові Маги, в чиїх руках зосереджена значна частка влади, чомусь не виказують належної лояльності Сіродіілу, остров'яни зникають або сходять з розуму, при чому майже всі божевільні стверджують, що бачили балакаючих щурів ... Яку роль у всьому цьому належить зіграти гравцеві - поки невідомо. Та творці стверджують, що впливати на розвиток подій гравець зможе найбезпосереднішим чином: починаючи від питання життя і смерті окремих персонажів і закінчуючи зміною політичної обстановки у регіоні.

Геймплей обіцяє стати вельми нелінійним. Нелінійність в Андорані - це і різні підходи до досягнення мети, і різні результати, у залежності від дій гравця. Наприклад, якщо персонажеві гравця потрібно буде потрапити у закритий форт, це можна зробити декількома способами: вмовити / підкупити варту, перелетіти або перелізти через стіну, чи дочекатися, доки хто-небудь буде проїжджати через ворота, і прокрастися непомітно. Гравець може дізнатися, що один зубожілий представник знатного роду збирається викрасти барона, щоб наживитися на викупі і дати можливість своїй ненаглядній доньці навчатися магії (а коштує таке навчання чимало). Здасте ви його владі, допоможете у здійстенні планів, або спробуєте повпливати на нього через сім'ю - вибір за вами.

У грі можна буде зустріти знайомих персонажів з попередніх частин ТЕС. Щоправда, наразі невідомо кого саме ми зможемо побачити. Ігровий світ буде наповнений несподіванками - обіцяють безліч випадкових дій випадкових NPC. Розміри самого світу можна порівняти з Вварденфеллом по довжині з півдня на північ, але Андоран трохи вужчий. Це якщо, звичайно, говорити про внутрішньоігровий розмір: на карті світу острів Андоран виглядає значно меншим.

У грі буде декілька фракцій, але розповісти про них без спойлерів неможливо. Відомо, що окрім усього іншого гравець зможе стати бандитом: викрадати і допитувати людей, грабувати каравани, торгувати скуумою, тощо. На розкриття всієї необхідної для проходження головного сюжету інформації піде більше 50 годин. Це без незв'язаних побічних квестів. Як сюжетні, так і більшість побічних квестів, можна буде пройти розмовно-стелсовим персонажем, жодного разу не вступивши у бій.

Рольова система зазнає покращення: буде повернуто деякі старі навички, а також додані нові можливості. Наприклад, зв'язування нокаутованих персонажів. На цьому побудовані деякі квести, як то викрадення людей і допити. Але головна відмінність - у системі репутації. На місце банального "слава - безчестя" прийшов набагато більш комплексний рейтинг, що враховує тематичні дії гравця. Приміром, раніше всіх злочинців наказували однаково, незалежно від тяжкості їх злочинів. У Андорані ж ставлення до потайливого найманому вбивці буде інше, аніж до маніяка-руйнівника.

Про всі зміни бойової системи поки невідомо. Та творці розповіли, що в Андорані будуть списи й арбалети, яких чомусь не було в Облівіоні. Планують дати можливість збивати ворогів з ніг підручними засобами, але ця фішка поки знаходиться у стадії розробки і не факт що увійде у реліз. Головне, що зробить бої цікавішими - це унікальні супротивники, до яких доведеться шукати свій підхід. Скажімо, літаючий аргоніанін з племені Сарпі, якого можна було бачити в трейлері, при достатньо великому пораненні застосовує на себе невидимість і летить геть. Тому якщо ви зібралися його вбити, доведеться добряче повозитися. Хоча навіщо вбивати, якщо можна домовитися? Андоран набагато більше орієнтується на "розмовних" персонажів, аніж оригінальні ігри TES.

Візуально Андоран виглядає як модифікований графічними доповненнями і шейдерами Oblivion. Але, оскільки гра все ще знаходиться у розробці, що-небудь стверджувати про графіку досить складно — хтозна як за час, що залишився до релізу, розробники можуть змінити оформлення. Красу цього світу можна споглядати у ролику на сайті гри - http://www.andoran.com. У ньому можна розглянути красиві (і дивні) локації, знайомі нам по Морровінду гігантські гриби, двемерські і даедричні руїни. Буде і чимало нової анімації, як то анімацій повсякденних справ - шиття, рубки, розпилювання. Але основна проблема ТЕС - це анімаційний рушій, а з ним, на жаль, щось зробити неможливо.

Зате розробники добряче попрацювали над звуковою частиною гри. На відміну від попередніх ігор ТЕС, у Андорані всіх персонажів однієї раси не буде озвучувати єдиний актор. Голоси персонажів підбираються у залежності від їхнього віку та характеру. Про їх унікальність можна судити з подкастів, в яких демонструються приклади озвучення. У озвучуванні персонажів також приймає участь знайомий нам всім по роликах-оглядах для PlayUA Бармен (Barman).

До музики підхід не менш серйозний. Композитор Артур Баришев розповів, що, створюючи музику до гри, він намагається вжиться у світ, створений розробниками; відчути настрій, і лише потім прийматися за створення перших нарисів. Що цікаво, починаючи свою кар'єру кілька років тому зі створення музики для «Андоран: Пролог», Артур відбувся в ігровій індустрії - після кількох вдалих оркестрових треків, йому почали надходити листи з пропозиціями про роботу і не припиняють приходити дотепер. Ним була організована студія Ik-sound (http://ik-sound.com), що займається сьогодні звуковим дизайном ігор для PC / iOS. Отже що музика у грі буде не гіршою, а, можливо, навіть кращою, аніж у багатьох комерційних проектах.

Переважна більшість учасників проекту «Андоран: Пролог» - фанати TES III: Morrowind. Цей чудовий і незвичайний світ мало кого залишає байдужим: гігантські гриби, їздові блохи, небачена свобода - все це вони намагаються зберегти і поліпшити у Андорані. Реліз заплановано на весну наступного року. Залишається побажати команді досягти поставленої мети, адже пригод в світі Нірну занадто багато не буває :-)