"Азеротський код"
Чутки про фільм World of WarCraft курсують просторами інтернету ось уже кілька років. Чергові побрехеньки, які повідомили громадськості журналісти The Hollywood Reporter, стосуються крісла головного режисера.
Чутки про фільм World of WarCraft курсують просторами інтернету ось уже кілька років. Чергові побрехеньки, які повідомили громадськості журналісти The Hollywood Reporter, стосуються крісла головного режисера.
Звісно є! Чи, точніше, буде у віддаленому майбутньому вважають розробники з студії Spiders, автори неоднозначної, але цікавої та оригінальної гри про пригнічених людьми орків - Of Orcs and Men. Їхня нова гра в жанрі екшн-РПГ перенесе гравців з фентезійного світу меча і магії до пустель нашого червоного сусіда Марсу, де панує кібер-панк і декаданс.
Чим далі в ліс - тим товщі партизани! Цього разу "партизани", які вважають, що саме ігри винні у масових вбивствах взагалі, і в Сенді Гук, зокрема, й справді значно "товстіші" (звісно, в сенсі переносному) за тих які нещодавно поливали ігрову індустрію брудом у мережі Facebook. Нові інквізитори, не хто небудь, а віце-президент Національної стрілецької асоціації США (National Rifle Association of America) Вейн Лап'єр та сенатор штату Західна Вірджинія Джон Манчін.
З таким гаслом, група геймерів звернулася в соціальній мережі Facebook до гравців в мультиплеєрні шутери з проханням припинити вогонь на 24 години. Заклик відкласти віртуальну зброю має на меті вшанувати пам'ять загиблих у трагедії, яка сталася мнулого тижня в початковій школі Сенді Хук, штат Коннектикут.
Американським ЗМІ, очевидно, захотілося слави своїх українських колег з 1+1. Інакше складно пояснити ляп західних "дятлів клавіатури", які розкопали на сторінці Лензи у Фейсбуці, лайк сторінки гри Mass Effect.
Японська компанія, розробник і видавець відеоігор Capcom, планує найближчим часом (вже наступного року) завойовувати нові ринки, шляхом локалізації своїх ігор 13-15 мовами. Про це, в інтерв'ю Siliconera, заявив член ради директорів Capcom Кацухіко Ічі (Katsuhiko Ichii).
Німецька компанія bitComposer, сколихнула світ відеоігор немподіваною заявою. На сайті компанії з'явилася інформація, яка стверджує, що bitComposer придбали права на бренд S.T.A.L.K.E.R. у відомого радянського фантаста Бориса Натановича Стругацького (який, у листопаді пішов з життя).
Ось на таку цікаву інформацію можна наткнутися в українських ЗМІ, а саме на ubr.ua. Орфографія збережена.
Як жадібні розробники штампують DLC до своїх проектів, так і я публікую другу статтю-доповнення до матеріалу "Відеоігри. Дитяча забавка... чи ні?". Причина? Лінь, хрінь та збіг обставин... Я гадаю, що представлена нижче інформація (як і перше моє "DLC") допоможе краще зрозуміти мету і зміст оригінальної публікації. Приємного читання.
Невеличке DLC до моєї попередньої публікації. Один з розробників знаменитої World of Goo, Рон Кармел, розповідає про свій досвід роботи в EA. Мій переклад з сайту "Игромания. ру".
У ХХІ столітті людство потроху, відкриває нові світи. Здіймає куряву пустель Червоної планети допитливий марсохід «Кьюріосіті» (Curiosity) (даруйте за каламбур), а Всесвіт досліджують «старигани» «Вояджер-1» і «Вояджер-2».
Mass Effect. Тепер в аніме!
Cвято на вулиці фанатів культової гри Mass Effect і подвійне свято у фанів-анімешників - всесвіт Mass Effect поповниться ще одним медіа-продуктом. Черговим твором, який перенесе глядачів на простори Чумацького Шляху стане аніме під назвою "Mass Effect: Paragon Lost". Проект створюється Bioware спільно з Production IG, яка створила аніме "Привид в обладунках" і брала участь у створенні таких фільмів як "Убити Білла" та "Матриця".
З міста янголів роботів на липове дерево
Талановиті чехи з Amanita Design, розробники відомих квестів Machinarium i Samorost, не сидять склавши руки. Чергова гра від цієї студії розповість про п'ятьох хоробрих істот, які мешкають на липовому дереві. Їхню оселю руйнують злі павукоподібні паразити, висмоктуючи з дерева всі соки. Тож друзі вирішують дати відсіч загарбникам і врятувати останні липові паростки.
Незвичний погляд на модернізацію свого персонального улюбленця
В житті кожного ПК-геймера рано чи пізно настає такий момент, коли йому доводиться визнати – що його модне й наворочене залізо вже давно не модне та й навороти вже не ті. І вражаючі графікою та спецефктами Crysis 2, COD MW 3 та інші Бателфілди відмовляються працювати на старенькому залізі, яке аж скрипить від натуги намагаючись потягнути всю цю красу.