Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

Автор: madmax
madmax
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Понеділок, 09 квітня 2012 в Огляди

[Ігросторія] Battlefield - як це було. Частина друга

З вами знову Madmax та [Ігросторія]. Це вже друга частина про історію гри. Першу частину можете почитати тут: http://www.playua.in.ua/blog/entry/-battlefield---

Сьогодні ми знову повернемося назад до тих часів коли Battlefield ще тільки набирала оберти. Тоді вона була ще не така могутня як зараз та мала набагато скромніші продажі, але від цього вона не ставала гірша. Ба навіть краща. То були хардкорні часи..

Йшов 2005 рік. EA продовжувала "з'їдання DICE" , але зустріла супротив зі сторони акціонерів шведської компанії. Вони були невдоволені тим що EA пропонує дуже мало грошей за таку перспективну контору. А й справді DICE росла з дня в день : канадський офіс тількі що випустив Vietnam , відкрився офіс в Нью-йорку. DICE працювала над Battlefield 2 та до першого виступу на консолях: Battlefield: Modern Combat. Вже через рік всім шанувальникам дали привід порадуватися і навіть погордитися за компанію, а причина цьому Battlefield 2.

Мабуть найкраща гра в розробницькому доробку DICE. Це вже було справді схоже на поле битви. По карті їздили бтр і танки, по небу літали купа винищувачів та гвинтокрилів, а по воді спішили на катерах. Розробники додали в гру поінти без яких вже не можна уявити сьогоднішню батлу. Мабуть ніяк не описати , що відчував пілот гелікоптера коли йому зачисляли поінти за вбивство гравців. Поінти тратилися на прокачку персонажу , з часом рівень гравця підвищувався, за виконання завдань гравцю видавалися різноманітні медалі,нашивки. Друга батла була куди хардкорніше чім попередниці. Щоб стріляти з снайперської гвинтівки потрібно були дійсно навчитися, а добре літати на гелікоптері могли тількі власники джойстиків. Гравці порахували, що потрібно кожен день грати по 4 години на протязі 30 років , для повної прокачкі персонажу в Battlefield 2. Класів стало аж сім штук, і кожен з них мав як і плюси так і мінуси. Не було ніякого універсального солдата, все більш менш нагадувало реальне життя. І всіх класів було по 3 види стандартної зброї та один спеціальний слот, який був у кожного різний. Гравці з тяжкими кулеметами не могли швидко бігати , як наприклад медик з своїм відносно легким автоматом. "Захоплення" стало єдиним режимом в грі, під який все і заточувалося. Також гравцям пропонувалось зіграти в одиночну кампанію та кооператив, але вже за традицією це було всього на всього репетицією перед головною стравою - мультиплеєром. Деякі карти стало по справжньому класикою , тому підтвердження недавній аддон до Battlefield 3 , в якому були чотири найпопулярніших карти з другої батли. Ну і звісно "графон" у грі був фантастичний. Рекламні ролики просто валили наповал своєю реалістичністю. Вже тоді розробники задумувались про модель руйнування, але на ділі це не зовсім приємно виглядало. Зносились тільки заборчики, які гравці руйнували в перші ж хвилини гри і далі в тих місцях зрізали собі дорогу до нового ворога. ПК на той час ледве тянув графіку гри, а щоб грати на максимальних настройках потрібно було дві потужних відеокарти, що як і зараз не кожен може собі дозволити. Насправді Battlefield 2 дуже випереджував свій час. В подальшому розробники були змушені спрощувати деякі елементи гри. Гра за командира була дуже цікавою, але підходила тільки для згуртованої команди, яка знаходилась далеко не завжди. Тим не менше револіційні ідеї зробили гру легендарною.

За весь час життя серії Battlefield фанати не відставали від розробників. Гравці випустили купу модів, серед них були і якісні і не дуже. Деякі ще більше робили гру реалістичною , а деякі робили її абсурдною. Був мод в піратських декораціях з парусниками і мушкетами де з особливою точністю передали процес перезаряджання зброї. В Interstate Nitro з гри зробили рімейк знаменитої гоночної гри в 90-х , щось на подобі Twisted Metal для PS3. Були і моди на тему серіалу Stargate. Не обійшлося і звичайно ж без зомбі, а про модифікації по зірковим війнам фанатам не треба було хвилюватися, адже в 2006 Lucas Arts випустила свою батлу і назвала її Battlefront 2. Фанатських модів вистачало на місяці , а для деяких і на роки, але DICE теж не хотіла відставати, в її майстернях вже на всю потужність кипіла робота над новим проектом в сеттінгу майбутнього.Та про це трохи пізніше.

Але вся ця красота була тількі для пк гравців.Одночасно з другою батлою дайси працювали над своїм першим проектом на консолях PS2 і Xbox. На них 2 батла вишла під назвою Battlefield 2: Modern Combat.

Гра для консолей дуже мало походила на гру для пк. Мереживі можливості того покоління консолей були дуже сумні, того гра була більш орієнтованою на одиночне проходження, для чого навіть обзавелася двума сюжетними кампаніями. По сюжету виясняться, що світових лідерів на один одного натравила терористична організація. Її і прийдеться зупиняти в підсумку при цьому запобігаючи запуску трьох ядерних ракет націлених на США, Європу і Китай. Смішним було тількі те ,що  можна було влізти в шкуру любого солдата прямо на полі бою, прямо як в недавньому Driver: San Francisco. Завдяки переселенню душ геймплей ставав цікавим і динамічним. Мультиплеєр також був присутній , але видимо спрощений в порівняні з пк версією 2 частини гри. Не було такої кількості контенту, але й цього було достатньо для отримання потрібної дози "веселості".

В  2006 році EA повністю купила DICE. Сумма покупки становила 24 мільйона доларів, але це були пустощі в порівнянні з тим , які дивіденти це потім їм принесло.

А вже осінню батлу на тих же самих рельсах відправили в майбутнє : в 2142 рік.

В новій грі швидкострільні кулемети непогано вживалися разом з лазерними гвинтівками, а на рівні з танками воювали ходячі роботи. Сюжет хоть і був, та він всього на всього розказував як світ докотився до нової війни. Нечіканне похолодання привело до катастрофічного розростання льодовиків. Придатної для життя землі залишилося не так багато, за неї і розгорнулася боротьба. Крім роботів в гру додали новий режим "Титан". В ньому командам потрібно було знищити ворожі літаючі фортеці титани. Але зробити це було не так і просто , тому що його захищало силове поле. Матчі проходили в декілька етапів. Спочатку потрібно було ослабити захист ворогів ракетними ударами з землі, для чого потрібно було відвойовувати пускові установки розкидані по всій землі і тільки потім вже іти на абордаж бази. Попасти в титан було дуже непросто, тому що командир міг переміщати величезний корабель по карті. Грубо кажучи це був все той самий Battlefield 2 з меншими картами і без грубої привязки до класу. Научно-фантастичний сеттінг не дуже відчувався - це була та сама сучасна війна тількі в нових декораціях і з новими швидкими пушками.

Ось і все що я накопав про друге покоління Battlefield. Але вже є третє , тому я зі всіх сил стараюся наздогнати час, та все скоріше вам розказати.Третя частина історії не за горами.

PS: По технічним причинам всі ваші коментарі на жаль стерлися, тому цей раз чекаю не меншу їх кількість.

З вами був Madmax , частіше посміхайтесь.

URL зворотнього посилання для цього запису