Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

Автор: madmax
madmax
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Четвер, 12 квітня 2012 в Огляди

[Ігросторія] Battlefield - як це було. Частина третя(+BF 1943)

З вами знову Madmax та [Ігросторія]. Представляю вашій увазі нову частину мого маленького, дебютного проекту.Також можете почитати першу http://www.playua.in.ua/blog/entry/-battlefield---

та другу http://playua.in.ua/blog/entry/-battlefield----- частини.

На вулиці світить яскраве і тепле сонечко, але це не завадить справжнім, брутальним геймерам дізнатися все про Поле війни - тобто Battlefield в заключній частині першої [Ігросторії]

Battlefiled 2 стала мегапопулярною, але час йшов не даючи нікому відпочинку. Головний конкурент Activison зі своїм Call of Duty 4:Modern Warfare вже встиг відібрати значну частку шанувальників батли. Тому DICE вирішили не стояти на місті , а клепати нову гру. Працювали працювали, та й зробили Battlefiled : Bad Company.

Не довго думаючи , DICE піддалися впливові мейнстріму і розробили гру тільки на консолях. Тому і продажі були не такими високими, як хотілося б. Гра розроблялася з розрахунком нових можливостей нового і на 2008 рік мегакрутого рушія Frostbite , який замінив вже старий і не придатний для використання Refractor 2. Рушій забезпечує практично повне руйнування навколишнього світу.Вибухом можна зруйнувати частину будівлі, після декількох попадань стіни і огородження ламаються, а танки розлітаються на сотні шматків.Тепер вже не можна сховатися від танка в будівлі і сидіти там хоч цілу вічність, як це було раніше, тепер танк одним влучним вистрілом зробить з ваших мізків фарш. Якщо ви любите входити через чорний вхід , то для вас розробники приготували рпг, яка рознесе любу стіну, і дасть змогу вам пройти ззаду , попутно вбивши пару снайперів, які там ховались.Та не все так добре як хотілось б. Ви не зможете рознести підлогу чи стелю, бо там модель руйнування не пророблена. Вперше за всю історію гри DICE зробила адекватну одиночну кампанію (привіт COD).Кампанія розказує про 222- батальйон, який прозвали "Погана компанія" , бо він складається з одних придурків та злочинців. Команду завжди відправляли на самі неможливі завдання, так склалося і зараз : вашу колону розбомбили. Та виявилося що тут є свій "Клондайк". Тому захворівши "золотою лихоманкою" всі члени команди разом с новеньким головним героєм - вами відправляються за мішками з золотом,попутно вбиваючи сотні російських найманців.

Мультиплеєру приділено меньшо всього уваги, та від цього він не став гіршим. Розробники додали новий режим Gold Rush в якому одна команда захищає свої багатства, а друга намагається їх висадити в повітря. Так гаряче любимий всіма гравцями режим Conquest теж додали в виді безкоштовного доповнення.

Гра не була така успішна, як COD , бо хлопці із Стокгольму ніяк не могли допетрати, що шутер це для ПК геймерів, які мають при собі мишку , а казуальщина типу NFS якраз для чуваків з геймпадами. Але одного разу головному розробнику DICE приснився сон : всі зароблені гроші, вся слава пропали в один день. Тому на наступний день він в холодному поту бігав по офісі і кричав, що потрібна нова гра в якій буде все крутіше. Так з'явився Battlefiled : Bad Company 2.(далі BC2)

Гру випустили на Xbox360, PS3, та на PC. На потіху рицарям клави і мишки BC2 була на рівень вище чім її консольна попередниця.Тому і продажі гри становлять біля 10 мільйонів проданих копій. В BC2 також додали сюжет.Нам розказують історію про чотирьох бравих рейнджерів , які мають перешкодити здійсненню злого плану росіян, бо ті вже придумали вундервафлю зброю, яка може знищити всіх і все(в даному випадку США). На цьому зав'язка а разом з нею і сюжет закінчується. Вас чекає нескінченна стрілянина з перервами на кат-сцени. DICE ніколи не хвилювалися на рахунок одиночки, бо кампанія мала одну ціль - показати красоти оновленого рушія Frostbite 1.5. Та головне в Battlefield - це звичайно ж мультиплеєр, і тут DICE не підкачали. Всього є 12 карт,деякі додавалися через DLC , які доречі були безкоштовними, рідко таке побачиш в наш час. Мультик мав похвастатися всіма популярними режимами :

  • Захоплення- той самий Conquest де потрібно обороняти свої і захоплювати нові точки, поки у противника не закінчиться підкріплення.

  • Штурм- оновлений Golden Rush ,який був присутній у Bad Company. Одні захищають свої золоті злитки передатчики, а другі їх намагаються знищити.

  • Cутичка -гравці діляться на чотири сквади . Виграє той сквад ,який перший наб'є свинцем 50 ворогів.

  • Штурм сквадом- міні Штурм, де є тільки два сквада, а передатчик один.

Смачною цукеркою став режим для справжніх, сміливих мужиків - Хардкор. Граючи на ньому у вас не буде ні мінікарти, ні відновлення здоров'я просто так- тільки за допомоги аптечки, а вмирати ви будете часто,бо для вашої смерті ворогу потрібно всадити лише одну свинцеву кулю.

Також покращили прокачку персонажу. Тепер за активні дії на полі бою вам видавали нашивки та медалькі. А з кожним новим рівнем вам відкривалося все більше пушок та гаджетів, які були різні для кожного гравця. Найвідданіші фанати могли помірятися пісюнами кількістю очок в таблиці рекордів.

Та конкурент COD не тільки не відставав, а далеко залишав позаду Battlefild , бо його продажі вже давно перелетіли за позначку в 25 мільйонів копій, та що там тільки в перший день продажу працівники Infinity Ward 410 мільйонів доларів,чим встановили новий світовий рекорд.Саме тому EA вирішило хоча би частково забрати геймерів до себе з під крила MW2 і найняла купу нових працівників для роботи над новою частиною Battlefild 3

Battlefield 3 - на даний момент наймасштабніша і найуспішніша гра за всю історію DICE. На мою думку гра програє тільки BF2 , і то не сильно.

Ще на весні 2011 року EA почала масштабну рекламну кампанію спрямовану на хваління себе і показання мінусів COD. DICE твердо заявили вони хочуть вкрасти левову частину гравців з CODу, бо ті вже дуже розтовстіли. Вся ця котовасія продовжувалася аж до виходу двох ігор. Були і як завжди просто ролики та інтерв'ю , та були і цікаві події:

  • Хідео Кодзіма порівняв MW3 з "Голівудським бойовиком", а BF3 з "Документальним фільмом"

  • Анонімуси фанати BF3 зареєстрували домен www.modernwarfare3.com , де замість інформації про код , користувачів перенаправляли на сайт BF3. В кінці кінців Activison відібрала сайт і тепер там рекламує свою гру.

  • На E3 геймплений ролик батли починається з показу динозавра в руці героя. Це відсилка з культового топіку на форумі 4chan , де працівниця Activision запитала, що потрібно COD для кращих оцінок геймерів. Анонімуси відповіли, що потрібні динозаври,тому DICE і додала їх до гри. (та ще й розкидала по всій грі)

І хоч все таки MW3 набрала більше продажів , BF3 переманила багато геймерів до себе, серед яких і багато моїх знайомих.

В грі є наявна кампанія , в якій пропонується зіграти не за одного, а за чотирьох персонажів. Правда я їх всіх забув вже через день після повного проходження кампанії. Знову ж таки головна ціль кампанії - показати наскільки крутий Frostbite 2 і як все погано у хлопців з Infinity Ward. Також є кооператив в якому є хоч і цікаві місії на двох, та вона значно програють головній страві - мультиплеєру, якому DICE завжди приділяла найбільше уваги.

В ньому є всі популярні режими гри :Захоплення, Штурм, Штурм сквадів, сутичка команд , та їх менші версії.

Класів так і залишилося чотири, тільки дещо змінилися функції кожного класу :

  • Штурмовик- класичного бійця, з автоматом і пістолетом, схрестили з медиком який мав аптечку та дефібрилятор. Тому тепер штурмовик всіх вбиває і воскрешає товарищів.

  • Інженер- боєць , який тісно пов'язаний з технікою. Має при собі хороший автомат, пістолет, на вибір:рпг,стінгер/голка для повітряних цілей або джевелін наземних та або ремонтний інструмент, або ову робота який може ремонтувати і знешкоджувати вибухівку

  • Підтримка- боєць з важким знарядженням. Забезпечує підтримку патронами , може встановлювати вибухівку або міномет.

  • Розвідка- класичний снайпер з снайперською гвинтівкою та пістолетом.Збирає данні про місце положення ворога, може використовувати лазерну указку.

Всього в Battlefield 3 є 13 мап. Серед них 9 були відразу в грі , а 4 додали методом DLC. В кінці жовтня 2011 року DICE видали Battlefiled 3 : Back to Kankard

До нього входили 4 нових карти - найпопулярніші та найвідоміші карти з Battlefild 2, 10 нових видів зброї та нова техніка.

Також наразі анонсовано 3 доповнення :

  • Close Quarters - карти в середині приміщень. Наразі відомо про одну карту Ziba Towers , та вже є два відео по ній.

  • Armored Kill

  • -доповнення де будуть великі карти, в яких буде вестися противостояння техніки ( розробники заявили , що в доповненні буде найбільша карта за всю історію гри)

  • End Game -наразі нічого не відомо.

Гру продали приблизно 11 мільйонів раз, що стало новим рекордом для DICE.

Також гра виграла премію BAFTA в таких номінаціях:

  • краще звукове оформлення

  • краща гра для багатьох користувачів

    Виправляю свою помилку на рахунок Battlefild 1943. На мою думку вона нудна та страшно недороблена, та все ж таки як підмітив forestua , перше слово в ній Battlefild.


Гру можна було закачати в XBLA і PSN . Розробники хотіли повторити успіх 1942 батли ,але вже з новою графікою і тільки на тихоокеанських картах. Графіка навіть зі всіми своїми  ефектами нагадувала не батлу , а Team fortress 2, тільки на великих картах. Ця частина батли не може повихвалятися абсолютно нічим. Максимальна кількість гравців 24, тобо 12 на 12 в рази забирає веселощі у власників гри. Всього лише 4 карти, які приїдаються вже за тиждень теж не можуть повихвалятися особливою оригінальністю та ландшафтами. Та все таки консольщики полюбили гру, бо вона була казуальна по саме не хочу. Тому і стала самою популярною грою на XBLA за 2009 рік. Гра підходила тим людям , які не хотіли довго вникати в тонкощі ігрового процесу, а просто вмоститися , задерши ноги, перед телевізором і вбивати всіх ворогів поки пальці не заболять.

Це було все , що я хотів вам розказати. На цьому не закінчується перша [Ігросторія] по Battlefield, бо буде ще випуск по F2P проектам та BF1943. Будуть ще випуски [Ігросторії] , ба навіть в відео форматі, бо forestua зібрав команду для цього.

Дякую Batreg-у за інформацію по Bad Company 2.

З вами був Madmax , читайте [Ігросторію] та частіше посміхайтесь.

URL зворотнього посилання для цього запису