Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

Автор: batreg
batreg
Rock 'n' Roll 4ever!!!
Користувач не на сайті
на П'ятниця, 04 травня 2012 в Огляди

[Думи...] Call of Duty: Modern Warfare 2

Всім привіт! Якщо ви не тупі, то ви здогадались, що сьогодні мова піде про один з моїх найулюбленіших шутерів - Modern Warfare 2.

Ну що ж, треба трохи музички:


Ось тепер добре С:

Отже, все почалось у 2009 році. Я маленьким ололошом дивився кіберарену на MTV, де я вперше почув про гру і побачив трейлер із якого я тільки пам'ятаю, що там бігали стрілялись біля уламків літака :D Гру я побачив, але не звернув уваги. Прийшов листопад і дата виходу гри, і я вирішив скачати гру на свій тупий пень. Я качав її біля одного-двох днів, але це було не дарма, адже це моя улюблена гра стала С:

Ну що ж, я скачав тупий репак (маленькі ололоши феніксом не вміють користуватися) і встановив гру. Гра, як часто на репаках, ставилася пару годин, але цей час був пройдений не марно. Отже, головне меню, де мене питають про місію, яка мені може не сподобатися, а я тупо клацаю, що мені пофіг і давайте мені СПАРТУ!!! Я налаштував гру і зразу запустив її, і почалася перша місія, яка була, як завжди, тренування. Але ж я не нуб якийсь, тому на тренуванні я помер всього один раз, проходячи його на ветерані :D Пройшовши найтупішу місію у грі, почалася найліпша місія, яка для мене найкраща у іграх - диверсійна операція у Сибірі, де й була та шикарна поїздка на снігоході. А далі почалося те, що змусило мене видалити гру. Як я казав, я скачав тупий репак, а він у мене чомусь постійно глючив і ще щось викидував, тому у мене були деякі проблеми із-за чого я видалив гру, тому я повінстю пройшов гру тільки у минулому році. Ну, сингл досить класний, тому його мав кожен любитель шутерів пройти, але це так ліричний відступ, який завершує розмову про одиночку. (Гру я настільки полюбив, що пройшов на ветерані і знайшов усі ноутбуки, ще й ачівка на стімі є С:) Ах точно, там ще є Прайс, який любить двері відкривати :D

"А ось натступна світлина - мертвий слодат у смітнику "

Може щось сказати про мультиплеєр? Окай, роскажу.

Мультиплеєр у MW2 був революційним, тому у нього багато хто грав із задоволенням. Про мульт я уже писав одного разу, тому я просто скопіюю ті слова.

Вгадайте, що ми бачимо на фоні головного меню мультиплеєра? Правильно, знову анімований дим. Ну давайте уже серйозніше. У мультиплеєра налічується 19 режимів гри, при тому, що у перших побоїськах було їх лише 6. Багато з них варіації основних режимів, якими являються: "Командний бій", "Бомба", "Штаб". Ну, ще з'явився один режим від третього обличчя, але про нього майже ніхто не знає. У порівнянні з першою частиною "Новітніх Побоїськ", тут уже більше зброї, перків, також можна вибирати собі нагороду за серію вбивств і уперше у серії з'явилися серії смертей, тобто, якщо ви вмираєте 3 рази підряд ви отримаєте невеличкий бонус. До речі, ввели кіллстрік на 25 вбивств, за який дають можливість викликати ядерний вибух, який убиває всіх, крім гравця, що викликав, і перемога дається тій команді, у якій грав гравець, що набив кіллстрік. Ми маємо 16 карт, з них мені найбільше подобаються: "Highrise", "Skidrow", "Wasteland".  У порівнянні з МВ3, серії за вбивства зникають після смерті гравців, тому немає такого явища, як постійні безпілотники над головою. Звісно не обійшлось без чітерів, нубтюберів і просто нубів, які використовують незбалансовану зброю. Наприклад G18 міг винести будь-якого ворога за 2 секунди. Але останнім часом, я чітерів не зустрічав, у порівянні з МВ1, де їх тонна. Також підкрутили графіку, вона виглядає краще ніж у МВ1. З'явилася можливість робити кольорові ніки, і знову такого у перших "побоїськах" не було. Ох, якщо взялися порівнювати її з МВ1, то давайте поговоримо про так звані кіллстріки. У МВ2 з'явилися кіллстріки, якими безпосередньо керує сам геймер. Тоді ми могли сісти за кулемет гвинтокрила, або покерувати ракетою "Predator", але тоді гравець був вразливіший. Ще з'явилася кардинально нова фішка, яка має назву "карточка гравця" (прямо, як на Xbox Live), ми завершували випробувавання, випробування уже були у першій частині, тому про них багато не роскажу, отже ми завершували ці випробовування і отримували емблемку або фон для карточки. Ще з'явилася нова фішка, яка носила назву "Престиж", якщо ми досягали 70 рівня прокачки, то гра нам давала вибір, або піти у престиж, тобто обнулити всі відкриті перки та всю зброю і модулі до неї, або грати далі з 70 рівнем і показати похерфейс цим емблемкам за престиж. У грі всього 700 рівнів прокачки (70 рівнів=1 престиж, а у грі було 10 престижів).

"Це так мило С:"

Новітні Побоїська друга версія просто прекрасна гра. А тих людей, що її обсирають я просто не розумію, бо це був ідеальний мультиплеєрний шутер, який хоч трошки відрізнявся від квейку і контри, але що ж робити, індивідуми завжди є. От третя частина повне лайно, яке я не зміг пограти більше одної години за сесію.

Отже, я поділився своїми думками щодо CoD: MW2. Якщо хтось не любить КоД, то попрошу без бугурту і срачу на тему: "СoD vs. BF", ok?

З вами був BatReg і трошки думок із його друної голови С:

Теги: Теґ
URL зворотнього посилання для цього запису