Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

Автор: madmax
madmax
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Четвер, 19 квітня 2012 в Огляди

[Ігросторія] GTA - як великий автокрадій, не попав за ґрати

Всім привіт. То знову прилетів madmax і [Ігросторія], до того ж ще з новим печеньковим постером. Про батлу поговорили, тож закінчуємо стрілянину від першого лиця та починаємо від третього cтріляти зверху. А ще ганяємося на крутих машинах, напиваємося до усрачки, торгуємо коксом  та знімаємо на ніч представниць самої древньої професії. І за це не посадять, бо це абсолютно легально в GTA.

Популярність буває різною і не тільки в шоу бізнесі. Civilization всі запам'ятали за розумний геймплей, в Doom грають і дотепер бо то найперший 3д шутер, хоча це і не є істиною, а найскандальнішу популярність за всю історію завоювала звичайно ж Grand Theft Auto. Причому свою популярність вона завоювала не відразу.До того як з'явитись на перших шпальтах газет, засвітитися в ігрових чартах, та попасти під шквал судових розбірок  GTA пройшла довгий шлях від маленької мишки до динозавра ігрової індустрії.

Підготовка до розробки найбільшої автокрадіжки розпочалася в маленькому шотландському місті Данді.  Не дивлячись на те, що на той час ПК було тільки пару років, він встиг добратись і до такого маленького міста в виді комп'ютерного клубу.  Його відвідувачами були не тільки хлопці з коледжу, а і серйозні дядькі. І от один з тих дядьків на ім'я Дейв Джонс тверезо подумав і вирішив відкрити свою фірму під назвою DMA Design. Перша хвиля популярності прийшла уже в 1990 році, коли вийшла гра Lemmings. Оригінальний стратегічний геймплей і тони сміху не залишили нікого осторонь і вже в перший рік розробники продали 60000 копій. Але одної успішної гри не вистачить для хорошої репутації компанії, тому рано чи пізно контору чекав безславний кінець. Так би сталося, якщо б не прозріння геймдезайнерів. Уже в 1994 з подачі Дейва Джонса DMA Design почали роботу над новим проектом Grand Theft Auto. Розроблялася вона відразу на PC і Play Station.І вже через три роки гра пішла на "золото". В цей день сталася одна з найбільших революцій в індустрії, хоча ні розробники ні гравці ні журналісти цього не помітили.

Запустіть San Andreas , включіть режим зверху,виключіть добру половину графічних можливостей, включіть роздільну здатність 640x480 та саме головне - замініть теперішній двигун на типічний спрайтовий двигун кінця 90-х.

GTA була типічною на той час аркадою . Але було нове тим, що розробники змішали купу іграшок в одну. Так ви могли спочатку побігати і постріляти, потім пересісти в швидкий автомобіль і поганятися з противниками, а після цього піти і зробити все те саме тільки з сюжетними вказівками. В грі були три старих, добрих міста : Liberty City, San Andreas та Vice City. Також є і система начислення очків, переїхав пішохода- тримай зелених папірців, переїхав двох - тримай ще більше. За збирання достатньої суми очків доларів вам відкривалися нові міста для подальшого хаосу. Формально гра мала два режими : розважай себе сам юний падаван і розважай мене розробник. В першому можна було творити все, що завгодно , вбивати кого хочеш, катувати поліцейських , начиняти вибухівкою машини та підривати їх в людних місцях. В другому режимі все так само, тільки їдеш по одному маршруту, та вбиваєш тільки того кого треба, а потім тікаєш від кого треба.

Та все було би добре ,якщо би не графіка. Навіть по міркам 1997 року вона вже відставала від своїх конкурентів. Візуальна частина не дозволяла повністю насолодитися прекрасним геймплеєм, яких написали розробники. Летючі кулі відображались тільки купкою маленьких пікселів, прямо як в доісторичних іграх. Але незважаючи на все це гра вийшла досить непоганою.

Після свого успіху GTA випустили ще й на PS1. Там вона отримала ще більшу популярність.  До того ж до гри випустили два мода( як на мене не значних) GTA London 1969 та GTA London 1961. В модах додали величезний Лондон та все що хоть якось відноситься до нього. Варто додати, що ще тоді хлопці думали про своє майбутнє. Так щоб встановити друге доповнення на свій Пк потрібно було мати орігинальну гру та перше доповнення.

Скріншоти:

Оце і вся інформація на сьогодні. Все таки будній день. Далі буде ще цікавіше GTA 2, GTA 3 а далі більше,краще. З вами був madmax та [Ігросторія].

Теги: Без теґів
URL зворотнього посилання для цього запису