ACE COMBAT ASSAULT HORIZON
The Cave
Dead Space 3
Dead Mountaineer Hotel
DmC (Devil May Cry 5)

ACE COMBAT ASSAULT HORIZON

2011 року компанія Namco Bandai Games почала поширювати консольним ринком бойовий авіасимулятор ACE COMBAT ASSAULT HORIZON. Любителі джойстиків (тих, що як ...

The Cave

У кожного з нас десь глибоко в темних закапелках душі причаїлося те чудовисько, яке ми старанно ховаємо від усього світу під маскою з вис...

Dead Space 3

Не так давно, десь у 2008 році на полицях ігрових крамниць з'явилась гра із багатозначною назвою Dead Space. Гра вабила усіх, бо такого ще ніхто н...

Dead Mountaineer Hotel

Творчість братів-письменників Аркадія та Бориса Стругацьких для більшості шанувальників фантастики не потребує представлення. Багато ...

DmC (Devil May Cry 5)

Лайка замість привітання Перезапуск будь-якої гри — тяжка робота, бо у забавку слід вдихнути щось новеньке але залишити те, що гравцям ...

Assassin's Creed: Анімуючи анімус

Assassin's Creed: Анімуючи анімус

13 лют. 2013
by Андрій Драган category Новини - Статті

Ігровий серіал Assassins Creed від Ubisoft завжди відрізнявся великою кількістю цікавих історичних деталей та подробиць.  Однією з головних його фіч залишається можливість зануритися в атмосферу та побут обраної епохи. Будь то Ренесанс, Середньовіччя чи Америка часів війни за незалежність. Цю "Подорож у часі", розробники намагаються раціоналізувати з допомогою таємничого пристрою -Анімуса. як це має місце в змінного струму раціоналізувати з таємничим і ергономічний Анімус. Технологія, що лежить в цій машині (як це пояснюється в грі) походить від здатності задіяти приховані спогади в ДНК людини, і відтворити їх, прожити заново в віртуальній реальності.

Справа в тому, що існує дивовижна кількість наукової інформації, які можна виділити з цієї концепції та конкретизувати, створивши при цьому дуже  правдоподібну науково-фантастичну теорію. Сподіваюся, пропонуючи ці ідеї, я зможу показати, що Анімус може служити більш ніж просто придумки розробників для прив'язування дизайну рівня до подорожей в часі, і підкреслить важливість добротного науково обґрунтованого сюжету.

Що ви маєте знати про вашу ДНК

Якщо коротко то ДНК є хімічною схемою, планом, проектом необхідним для для побудови усіх структур організмом. Ця молекула складається із довжелезного спірального ланцюга із чотирьох хімічних речовин, які формують своєрідний алфавіт, код, здатний зберігати інформацію. Структура ДНК використовуються в грі для раціоналізації пригод Десмонда Майлза. Згідно сюжету. всі спогади предків Десмонда закодовані в його ДНК. Дійсно , наш геном (сукупність усіх наших ДНК і генетичної інформації) кодує величезну кількість інформації, про яку ми знаємо дуже мало. Адаптації та зміни геному протягом сторіч створило фактичну основу, яка дозволяє зрозуміти місце конкретного індивіду у світі та ті  взаємодії із навколишнім середовищем, що призвели до цих змін. Справді геном певною мірою розповідає історію про тебе ґеймере і про твій родовід.

Навколосвітня подорож крізь ДНК

За 100 тисяч років ми добряче пошвендялися по планеті і наші гени можливо зробили навіть не одну навколосвітню подорож. В результаті, в геномі людей, що застрягли протягом декількох поколінь в одному місці накопичилось багатецько характерних для цього географічного регіону специфічних мутації та еволюційних змін в ДНК, що в подальшому складають основу генетичних маркерів для конкретного регіону планети. Ці генетичні варіації були проаналізовані та поділені на кілька груп, існують тести і навіть створені мапи для тих, хто зацікавлений у власнії історії. Зайве говорити, що за допомогою сучасних технологій, можна взяти ДНК Десмонда надати йому інформацію про його родовід і навіть час який його предки провели на Близькому Сході, чи в Середземномор'ї і Новому Світі.

Епігенетика: Привид в нашій ДНК

Ідея генетичної пам'яті вступає в гру досить часто, надаючи доступ до нових рівнів у вигляді не досліджених послідовностей ДНК. По правді кажучи послідовність твоєї ДНК не розповідає таких закручених історій як в AC , в кінці-кінців   принаймні, 90% наших послідовностей ідентичні до послідовностей приматів, і останні особливо не змінили хід нашої історії . Проте недавно стало відомо,про зміни, що відбуваються в зчитуванні ДНК у відповідь на навколишнє середовище.

Тобто код, послідовності молекул залишаються тими самими. але змінюються механізми зчитування інформації завдяки модифікуванню відповідальних за цей процес білків. (Спробуйте наприклад перечитати це речення задом наперед, чи через одну букву і ви отримаєте нову інформацію, проте оригінальний текст залишиться незмінним). Ця нова область генетики отримала назву Епігенетика. Приблизно в останні 5 років були вивчені спеціальні епігенетичні маркери, що дозволяють прослідкувати важливі зміни в житті як однієї людини так і цілого родоводу. Ці маркери можуть відтворити як батьки виховували нас, чи були вони багаті / бідні, або навіть що їли твої бабусі і дідусі. У 2010 році вчені з Алабами навіть виявив свідчення того, що ці зміни можуть слугувати основою для молекулярних процесів формування пам'яті в мозку.

Зайве говорити, якщо Анімус був здатний фізично моніторити ДНК то для аналізу спогадів він також буде моніторити і епігенетичні модифікацій у зчитуванні ДНК.

Відтворення спогадів на екрані

Під час дослідження родоводу Десмонда ти, як гравець і NPC напарники проглядають зображення, через очі Десмонда, в той час як він заново проживає життя своїх предків. І що дуже цікаво, наразі дійсно розробляються технології що в майбутньому, можливо, дозволять побачити на екрані монітору картинки, які формує мозок іншої людини.

Зображення справа відтворене завдяки аналізу записів активності мозку

Ідея проектування зображень зараз перебуває в центрі уваги групи дослідників із Берклі що зацікавлені в спілкуванні з пацієнтами у комі, з інсультом чи при інших нейродегенеративних захворювань. Вражає, що в минулому році вони успішно декодували візуальну інформацію з мозку завдяки використанню МРТ (Магнітно-резонансний сканер, що в реальному часі з моніторив кровообіг і нейронну активність в зоровій корі головного мозку) та комп'ютерних алгоритмів для проектування фотографії з пам'яті людини. Ці дослідження надихнули науковців на ряд нових проектів. Отже можливість фільмувати свої сни та фантазії і потім показувати їх друзям стає не такою вже й фантастикою.

Висновки

Отже ДНК справді може розповісти нам про історію родоводу. Звичайно не у вигляді яскравого бойовика про пригоди твого чубатого предка-характерника. Проте місце проживання, расу, та ще деякі особливості встановити цілком реально. Крім того епігенетика додасть і ще більше цікавих деталей про твоїх найближчих родичів. Загалом Ubisoft повинні пишатися своїм творінням і прихованими в ньому науково-фантастичними ідеями. Хоча існування Анімуса в нашій реальності і не виглядає можливим, хто знає, які іще таємниці приховані в наших генах.

 

Джерело: thwacke.com