Medal of Honor: Warfighter
Deadlight
The Testament of Sherlock Holmes
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Planescape: Torment

Medal of Honor: Warfighter

За останні роки ЕА разом із DICE створили значну кількість «мілітарі-шутерів», які швидко стали популярними, культовими і жаданими, реалі...

Deadlight

Рутинну сесію в Left 4 Dead та чергову серію Walking Dead, заповзято потираючи руки в очікуванні запуску Black Ops 2, закріплено епізодом TWD на iPad і новим...

The Testament of Sherlock Holmes

Пане Шерлоку Голмсе, пише до вас щирий поціновувач вашого беззаперечно блискучого дедуктивного ґенію. Як порядній людині мені боляче за...

Need for Speed: Most Wanted (2012)

Гоночна серія Need For Speed – одна з найдавніших ігрових франшиз, яка бере свій початок у далекому 1994 році. За майже 20 років свого існування «Ж...

Planescape: Torment

"What can change the nature of a man?" (cover) Сон. Нескінченна темна колона, вкрита іменами. Ряди черепів, які, немов пильно вдивляються. Символ. Прекрасна ж...

Nvidia - майбутнє за хмаринковим ґеймінґом

Nvidia - майбутнє за хмаринковим ґеймінґом

23 вер. 2012
by Чувак_01 category Новини - Технології

Філ Ейслер (Phil Eisler), головний менеджер підрозділу GeForce Grid Cloud Gaming у компанії Nvidia, вважає, що наступне покоління консолей стане останнім. Ейслер акцентує увагу на хмаринному ґеймінґу, котрий позбавить від необхідності у випуску нового ігрового обладнання.

«Поточне технологічне покоління протрималося близько 10 років. А хмарний ґеймінґ має величезний плюс, що полягає у постійному його вдосконаленні. Одна з причин, по якій ми інвестуємо в хмарний ґеймінґ - його розвиток йде у правильному напрямку, незважаючи на існування певних проблем, які все ж можна вирішити», - зазначив Ейслер.

«Пропускна здатність зростає. Витрати на утримання серверів зменшуються. Затримка відгуку сходить нанівець. З кожним роком ґеймплей поліпшується доти, доки не стане кращим для ґеймерів». Для такого ґеймінґу потрібно мати монітор і підключення до швидкісного інтернету. Звісно, що розповсюдження цієї технології зросте, але не потрібно хоронити консолі чи ПК.

Але такі компанії, як Sony уже роблять ставку на "хмаринку". Пригадуємо, що вони нещодавно купили Gaikai. Очевидно, що Соньки вірять в успішність і підтримують нову технологію.