Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

Автор: madmax
madmax
Немає підпису.
Користувач не на сайті
на Неділя, 06 травня 2012 в Огляди

[Ігросторія] GTA ,частина третя

Rockstarи аж ніяк не очікували на такий успіх третьої частини пригод великого автокрада. Звичайно ж лише найлінивіший видавець не дав би згоди на наступну частину. У ті роки GTA майстрували майже так само як зараз роблять Call of Duty, гравці ще не встигли награтися у третю частину, а розробники вже видають нову. Адже час - це гроші.

Нова гра сильно відрізнялася від GTA 3, якщо у Ліберті-сіті була постійно похмура та дощова погода, то у Вайс-сіті 24 години на небі ні хмаринки.Неповторна атмосфера курортного міста, дівчата у бікіні,нічні клуби і божевільні жителі курорту, постійно накурені мафіозі, шикарні автівки і мотоцикли. Майамі стало містом прототипом для створення Vice City. Схожість між реальним містом і ігровим прототипом була настільки великою, що ідентичність помітна неозброєнним оком. Щоб пересвідчитися, рекомендую пограти декілька годин у Vice City, а потім подивитися наприклад "Погані хлопці 2"- стійке дежа вю не покидатиме тебе протягом усієї стрічки.

Ще однією перевагою нової гри став новий протагоніст - Томмі Версеті.Це зовсім не німий бевзь,він навчився не лише розмовляти, а й придбавАти нерухомість та одягатися на свій смак.Тепер сценаристи могли ще більше занурити гравця у вигаданий світ, та з'їсти ще більше вільного часу.Cаундрек підняли ще на рівень вище. З першої ж миті гри, у нашій першій автівці виспівує Майкл Джексон. З такою музикою веселіше і місії виконувати і просто їздити по прекрасному місту. Не дарма ж саундтрек до гри видали окремо аж на сімомах дисках.

Ґеймплей у Vice City розрісся до небачених розмірів: додалося нове озброєння, авто, збільшився розмір мапи, подвоїлася кількість сюжетних місій.Але у грі були не лише кількісні зміни, а й доброякісні покращення. Перелік транспорту збагатився катерами, яхтами і катамаранами, додалися гелікоптери.Справжнім дизайнерським шедевром стали мотоцикли, які добре пасували і для простої прогулянки по місту, і для виконання унікальних стрибків.

Не дивлячись на деякі технічні проблеми і застарілий графічний рушій, гра полюбилася великій кількості гравців, 13 мільйонів проданих копій говорять самі за себе. Проте деяким гравцям цього було замало, вони сприймали гру як велике доповнення до GTA 3. Тож був потрібен великий прорив. І на роль цього революціонера була призначена GTA: San Andreas.

 

Коли Rockstar офіційно оголосила про створення продовження серії GTA, але не привела факти, стосовно назви майбутньої гри, в інтернеті з'явилося багато чуток  про продовження GTA.Хтось казав що це буде GTA 4, хтось, що події відбуватимуться у Сін-сіті, хтось,що в Токіо у 2010 році. Але справжні ветерани знали,що якщо вже були Ліберті-сіті і Вайс-сіті, то буде і Сан-Андреас. І ці люди мали рацію. В 2004 GTA: San Andreas вийшла на PS2,а у 2005 на Xbox і PC. Сан-Андреас не просто місто,це був цілий штат, який складався з трьох міст.Цей штат приблизно у 5 разів більший за Вайс-сіті, тому  і веселощів тут було значно більше.

 

У гру додали ще більше нових елементів геймплею: це і велосипеди,яких раніше не було, і можливість головного героя плавати,взагалі з'явилося багато RPG елементів : харчування, привабливість,накачаність, володіння зброєю. Можливість змінювати будь-який одяг, зачіски, татуювання дозволило зробити з головного героя повністю унікального персонажа, не схожого на інших. Головним героєм гри став чорношкірий хлопака на ім'я Карл Джонсон або CJ. Сюжет прописаний добре, можна непогано просякнутися атмосферою, відчути американське ґетто- його безвихідь.

 

Графічну частину підняли на вищий рівень. Дальність промальовки збільшили у чотири рази, ввели нові методи обробки відблисків поверхонь,а кожна ігрова модель  тепер існує у "денному" і "нічному " варіанті. До того ж була збільшена кількість полігонів у всіх моделях, тепер вони вже не такі квадратні. Для 2005 року це була досить непогана графіка, але й не обішлося без скандалів. За декілька місяців після виходу гри, фанати зробили власний мод під назвою "Hot Cofee". Цей мод розблоковував всі сексуальні сцени, до яких раніше ніхто не мав доступу. Саме через цей мод на розробників GTA подавали купу позовів до суду. Гру навіть заборонили у деяких країнах, та це їй пішло лише на користь. Адже хто хоче той завжди знайде. З кожним разом Rockstar'івцям вдавалося краще і краще. Стосовно розробки наступної частини навіть не було сумнівів. Практика вже не раз наочно показала, у дизайнерів завжди є у запасі десяток нових ідей, які якщо і можуть здивувати, то як мінімум повеселити чи шокувати.

 

 

Оце і все що ми знайшли на просторах інтернету для порталу PlayUa.Наступного разу розглянемо четверте покоління ігор серії GTA, довідаємося що Ніко Белік забув на Брайтон біч та як Луіс Лопес не став геєм в такому товаристві. З вами був madmax та qkamba у рубриці "Ігросторія" де ми розповідаємо про історію ігор. До зустрічі.

 

 

 

Попередня частина

Текст: madmax
Голос: Qkamba, madmax
Монтаж: Qkamba
Ідейний засновник Intro: Zheka_VN

URL зворотнього посилання для цього запису