Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

Автор: merecive
merecive
http://playua.in.ua/social/groups/viewgroup/4 - Гурт "Україна та українці&q
Користувач не на сайті
на Вівторок, 10 січня 2012 в Огляди

"Вердикт Серії: Сall Of Duty" ( Частина п'ята)( Кінець)

Вітаю! З вами знову Андрій. І по ідеї ,  кожна частина "Вердикту Серії"  виходить на наступний день , десь в 18:00 - 18:30. Але вчора я не відчував потрібного натхнення і довелося відтягти цей, останній, "Вердикт" на сьогодні. Оскільки Modern Warfare 3, ми вже розглянули у попередній частині, то сьогодні в нас по черзі Call Of Duty: Black Ops. Приємного перегляду.

Як вже, тільки що, сказалося, що МВ 3 ми вже розглянули, а перед нею був Блек Опс, то сьогодні саме його ми і будемо розбирати більш - менш детально. Ну, починаймо.

Попередня Частина "Вердикту Серії"

Call Of Duty : Black Ops

Це в нас буде невеличка передмова. Хочеться підмітити, що гру розробляв колектив Treyarch. Отже, і в цьому "Вердикті" не обійдеться без прямих порівнянь з Call Of Duty : World At War.

Оскільки це вже друга гра, яку Треярч розробляє самостійно, то і оцінювати ми її будемо по всій суворості.

Починаймо, як і звичайно, з сюжету. Хочу підмітити, що в цій сфері гри Трейарч зробила не те, щоб крок, а навіть стрибок. Не те, щоб він задовольняв якості напруги і реалізму, але нарешті, хоча б у цій грі , на відміну від решти, які робляться по шаблону, у цій грі нарешті з'явився якийсь свій присмак. Звичайно, що це вам не борщ, але, простіше кажучи, у грі з'явилася якась родзинка. В сюжеті з'явилися промінці містичності, екзотики локацій та стійкості подачі сюжету.

Хоча й на одну гру, але все ж змінився стиль подачі сюжету. Ви граєте, за американського вояку і агента і в деяких моментах в'язня, якого допитують невідомі люди і заодно освіжають йому память, розповідаючи фрагменти його життя, де ми і граємо. Хоча, іноді Мейсон ( так звуть Головного Героя гри) і сам потроху пригадує цікаві моменти його непростих буднів .І так буде майже всю гру. Ви, прив'язані до стільця, будете згадувати моменти життя Мейсона та іноді інших персонажів, про яких, прямо зараз....

Взагалі, персонажі ігор серії КОД ніколи не стояли на місці і завжди дивували з кожним разом.  З кожною новою грою персонажі дивували, особисто мене, своїм характером, своїми особливостями бою, або дивною розмовою, особливим предметом одягу, чи незабутньою відданістю своїй роботі і товаришам, аж до самої, як завжди трагічної, смерті.

В кожній грі існували персонажі, по типу звичайних солдат, бандитів, розбійників, повстанців, горожан, які повторюються з місії у місію. Звичайно, що вони створені для того ж самого тиру ( вороги, аби вбивати), для фону, для атмосфери.

Код мене дивувала завжди, коли виконувала роль, деякої "свахи". Ну скажіть мені, яка ще гра може вас так зблизити зі своїми персонажами, які дані тільки на одну гру, що ви аж можете ненароком впустити сльозу, якщо ваш славний товариш загине. Які ще ігри викликають стільки емоцій до звичайного, нереального, комп'ютерного персонажа? Тільки ігри таких епічних серій, як Assassins Creed, Battlefield ( я маю на увазі Bad Company 2) і  Call Of Duty. Звичайно, що це не повний перелік серій ігор, які можуть викликати , настільки сильні, не підроблені емоції, розбити серце з каменю, душу з граніту...

Але , якщо я так бурхливо розповідаю про розвиток персонажів, у кожній ігор серії, то ви спитаєте " Що змінилося у персонажах у цій грі?". А я вам розповім. Останнім часом, ігри цієї серії в історії мають по декілька , майже рівних  персонажів. Їхній характер за одну гру (якщо це головний герой на одну гру) не розкривається, цікавість до нього не наростає і вони просто іноді зливаються в один єдиний персонаж, від імені якого і розповідається історія. Але в цій грі, нарешті, ми маємо одного основного персонажа і ще двох на декілька місій. До речі, ці двоє персонажів, що на декілька місія, приходяться нам соратниками, тому і їхній характер і характер головного героя ми ще встигнемо розібрати. Нарешті , ми маємо основного головного героя, про якого вже йде більш детальний опис. За гру, ми можемо дізнатись про стійкість його духу, про сильну волю, про бурхливе життя і про небезпечні місії, про ....ну ви зрозуміли.

Казати, про персонажів, які оточують Мейсона і немає чого. Вони, як я і казав мають пророблений до пуття характер, норов, силу волі... і т.д.

Ще хочеться нагадати, що у гру повернеться персонаж, який дуже запам'ятовується ще з попередньої частини це - радянський солдат Резнов, який покаже нам свою нову сторону і нові риси.

Ще декілька слів про локації. Вони, як завжди, виглядають потрясно. Все напрацьовано до дрібничок. Як і завжди, на мапі є обмеження, у вигляді загорож, обвалів, простих будинків, купі машин, згорілого танку і т.д.. Ну, а що ж робити, не лізти ж гравцеві за текстурки, бо будуть засідки, як в Контрі.

Що й казати про геймплей? Як і всі очікували, надзвичайних змін не відбулося. Гра все ще працює на все тому ж модифікованому рушію IW Engine 3. Гра видає трохи якіснішу картинку та фізику. ФПС, як і завжди видає звичні нам 40-5- кадрів на секунду. Все, як завжди, вдало і влучно удобрено спецефектами, скриптами та катсценами.

Щодо дрібничок, то збільшена кількість зброї та її оновлення. Повернені види зброї, які не увійшли до МВ 2. Додані ті види зброї, які ще той час деколи були прототипами.

Штучний інтелект не зазнав змін,але завдяки поверненню того ж самого оновленого рушія в ворогів, як і в World At War, кінцівки летять на всі боки і кров заливає поле битви.

У Блек Опсі, нам дадуть налітатися, накататися і настрілятися в своє задоволення. Тобто? Ми зможемо політати на гвинтокрилі, постріляти з кулеметів, усіляких видів, поїздити на машинах, мотоциклах та поплавати на катері.

В цілому, сінгл не дуже та й змінився. Великий стрибок зробили, на мою думку, тільки персонажі та сюжет. Всі інші аспекти просуваються семимильними кроками і величезний інновацій у свій жанр не вносять. Але, щоб не трапилося, сінгл я рекомендую для проходження. Ще нас порадує мультиплеер...

О, а тепер вже перейдемо до тієї частини гри, де розробники і душі не таїли. Мультиплеер гри, просто переніс планку онлайн ігор на абсолютно новий рівень. Давайте, напевно ж я вам, як власник справжнісінької ліцензії, розповім про зміни та оновлення в мультиплеерній частині.


По - перше, просто хочу висловити розробникам дяку за те, що хоча б у цій частині гри виклалися на повну. Стільки інновацій у грі, ніхто не чекав.

Перше і найголовніше - це гроші. Так, гроші. Ну, звичайно, що долари, не карбованці ж. За ці гроші тепер можна купити усе, що дозволяє рівень. Це найзручніша система для кастомізації у серії ігор КОД. Гроші легко добуваються у матчах, які будуть вас заволікати з кожним разом ще більше і більше. Це дуже зручна система і я, нечутно для вас, аплодую стоячи за таке нововведення.

В грі з'явилося безліч дрібничок, по типу унікальних кіллстріків, такий як : радіо керована машинка, можливість керування двома видами гвинтокрилів ( один гвинтокрил - звичайний, де ви керуєте кулеметом, а інший - військовий, де ви повністю ним керуєте) та інших скажений нагород.

Також у грі ж можливість кастомізації та персонолізації ваших персонажів. Простіше кажучи, ви можете обирати камуфляж для свого солдата, обирати, яку каку йому розмазати по обличчі. Також з'явилася можливість розфарбування вашої зброї. Також ви маєте можливість зробити свою власну емблему і фон, який буде хизуватися позаду.

Ви ще хочете слухати про режими? Кооператив та зомбі? Ех, ну добре. Кооперативний режим на двох не зазнав майже ніяких змін. Ви все ще будете зі своїм напарником бігати по мапах і стріляти у ворогів. Як бачите, нічого нового.

А ось у фірмовому зомбі режимі від Treyarch змін просто безліч. Хочете грайте у нього один ( але тоді дуже страшно), хочете учетверо. Рівень побудування мап дуже зріс і тепер ви не заплутаєтесь у лабіринтах величезних мап, або не помрете від купи зомбі, які на вас навалилися, у маленьких. Тепер мапи за розмірами майже однакові, але ніхто не казав, що вони малі. Вони величезні, але ніхто не казав, що вся мапа одразу буде для вас відкрита повністю.  Завдяки грошам, що отримуються за урон, нанесений зомбі, ви можете купувати зброю і відкривати нові двері, які розширюють мапу. Також ввели спеціальна пристрої, які працюють за 1000- 2000 доларів, вони роблять апгрейт вашої пукалки і вона може або стріляти швидше, або мати більший магазин, або мати спеціальні набої. До ворогів, окрім зомбі ще додані інші види мутантів. Загалом, кооператив = кооперативу іншим серіям, а ось зомбі підняла планку "незвичайних режимів для гри" на новий рівень.


Підводячи висновок, хочеться сказати, що тут є дві сторони медалі. Зазвичай, одна погана, а інша добра, але тут я маю на увазі, що одна сторона для гри, а інша для колективу, що її створював. Якщо брати гру, то безумовно, що гра підняла планку якості, хоч і не набагато , і внесла корисні для серії дрібнички. Нарешті гра від Трейарч, має дві чудові частини, з яких складається гра. Чудовий сінгл та прекрасний мультиплеер. А ще вона стала найбільш продаваємою грою 2010 року...

А щодо колективу, то тут вони нарешті змогли довести і собі і ґеймерському світу, що вони вміють робити гарні ігри. Колектив потрудився не слабо. Вклавши свою душу.....і гроші Котика вони зробили гру, гідну займати місце, серед ігор серії Call Of Duty.

А в цілому, дякую за увагу і ставте 5 зірок. Всім вам благ.

P.S: "Вердикт" по всій серії Call Of Duty буде скоро і окремим блогом.

URL зворотнього посилання для цього запису

Коментарі  

 
#1 karabanera 10.01.2012 20:44
мабуть і МВ3 виглядав би краще за їхньої причетності
 
 
#2 Phoenix360ua 10.01.2012 20:45
Круто і оперативно.)
 
 
#3 android_as 10.01.2012 22:36
Цитую Phoenix360ua:
оперативно.)

Ой, не те слово)))

А писано справді гарно. Люблю читати щось, щоб освіжити пам'ять і відчуття
 
 
#4 merecive 11.01.2012 16:00
Цитую karabanera:
мабуть і МВ3 виглядав би краще за їхньої причетності

Над МВ 3 працювали одразу 2 відомі на весь ігровий світ колективи, але нічого над крутого зробити не змогли. Чому? Мабуть брак ідей. Тож я гадаю, що трейарч зараз працює над своєю новою грою і їх відволікати не треба)
 
 
#5 distroyer 11.01.2012 16:33
Класна гра навіть нема чого добавити))
 
 
#6 merecive 11.01.2012 17:41
Цитую Phoenix360ua:
Круто і оперативно.)

Дякую.
 
 
#7 batreg 12.01.2012 21:31
Якщо про блеку, то як можна обійтися без цього:
www.youtube.com/watch?v=oKovdVwjAbk&feature=plcp&context=C31b522cUDOEgsToPDskKHpBqtWgR6ilTLKhH0qVVw :lol: