Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

Автор: merecive
merecive
http://playua.in.ua/social/groups/viewgroup/4 - Гурт "Україна та українці&q
Користувач не на сайті
на Субота, 07 січня 2012 в Ігрові новини

"Вердикт Серії: Сall Of Duty" ( Частина третя)

Вітаю вас,  любі глядачі! Сьогодні ми будемо обговорювати мою першу та найдорожчу ліцензійну гру із серії КОД під назвою Call Of Duty: World At War. Ну, якщо ви зацікавлені, то тисніть читати далі. Отже , пити каву три дні підряд не дуже корисно, то заваріть собі чайку з лимоном і дивіться третю частину "Вердикт Серії"  Приємного перегляду.

Якщо ви натиснули "читати повністю", то я вас вітаю. Ми продовжуємо наш суровий "Вердикт".

Друга Частина "Вердикту Серії"

Call Of Duty: World At War

Якщо ви читали попередні серії "Вердикту", то вам вже відомо, що перші чотири гри цієї чудової серії в мене були піратками, які були лише на одному диску. Ну, а сьогодні ми поговоримо про мою першу ліцензійну гру з серії "Поклик Честі" - Поклик Честі : Світ У Війні.  Що я про неї можу сказати? Ну, по- перше, одразу напишу, що ця гра великих змін до гри не принесла, але і свої, незвичайні емоції також донесла.

Ну, почнемо з сінгла. Почавши вже грати у Коди по хронологічній таблиці, я вже твердо можу протиставляти між собою ігри серії. Граючи у неї, в мене були більш - менш свіжі емоції, бо геймплей і не притерпів гігантських змін, але невеличкі інновації в грі були присутні.

Ну, звичайно, треба одразу підмітити, що над грою працювала не Infinity Ward, яка вже стала для нас , як рідна, завдяки попереднім іграм. Над новим кодом працював колектив Treyarch, на сьогоднішній день більш відомий по Call Of duty : United Offensive (2004)  Call of Duty 2: Big Red One (2005),  Call Of Duty: World At War (2008), Call Of Duty: Black Ops (2010) ,  Spider- man 2: The game ( 2004), Spider- man: Web Of Shadows ( 2008), Spider -Man 3 (2007), James Bond 007: Quantum of Solace (2008) та Call Of duty 3, яка вийшла тільки на консолі. COD: WAW, був першою грою Трейарч в серії КОД , яка розроблялася тільки нею та для всіх платформ.

Але, багато людей чомусь сильно сварять цю гру, по невідомим причинам, тобто люди пишуть , чому, але причини настільки незначні, що аби повірити в їхні твердження треба бути цілковитим дурнем початковим геймером, або повним кретином першокласником.

Ну, давайте розберемо яких змін притерпіла гра ( але не забувайте враховувати те, що це був перший проект колективу по Call Of duty) :

• Модернізований рушій IW Engine 3

• Додано кооперативний режим

• Доданий режим "Зомбі" (який вже став фішкою Treyarch)

• Сюжет створений не на вигаданій, а по Другій Світовій війні

• Додані сховані фішки

В цілому, надзвичайних змін в побудові гри не відбулося, але давайте розглянемо, як ці незначні зміни відбилися у геймплеї. Хочеться ще декілька слів сказати, аби ви не подумали, що гра втратила найкращі якості попередниці . Так ось, що залишилося в наслідство і окріпло в новій грі від попередньої? Безумовно, це захоплюючий сюжет, цікаві місії, інтригуючі та харизматичні персонажі, як завжди доречні скрипти та катсцени. Ну, а тепер про відбитки від змін :

Ну, давайте з найголовнішого - з сюжету. Ви не погоджуєтесь, що найголовніше сюжет? Як так? Тобто по вашому краще аби був графон та фізика і сюжет про те, що злі росіяни вторглися на Юпітер і атакують Зімбабвіську Юпітерську космічну станцію? Заспокоїлись? Отож, сюжет тепер побудований не на вигаданій основі, а на історичній. А саме про жорстоку криваву війну СРСР та США проти Фашистської Німеччини та Японії. Місії перестрибують через 2- 3 роки війни, але це непогана фішка, адже нам подаються самі соковиті та драматичні фрагменти війни.

А тепер поговоримо про рушій. Модернізований рушій, створений відомою нам Infinity Ward видає якіснішу картинку та змінену фізику. Якщо граючи в останні "Побоїська", ви вже зрозуміли, що означає вижати всі соки із семирічного рушія, ставлячи ціль - графіка, то граючи в Call Of Duty :World At War та Black Ops ви зрозумієте, що означає вижати всі соки із семирічного рушія, ставлячи ціль - фізика. При правильному пострілі кінцівки тіла вашого противника відлітають на метри і заливають найближчі декілька метрів кров'ю. Звичайно , все це жахіття слабо нервові ґеймери можуть вимкнути, а ось ґеймери зі сталевими яйцями та нервами мають можливість отримати справжню атмосферу війни. Її драму, жах та кровопролиття. І це добре, що дві характеристики гри працюють воєдино.

Ну, а тепер про режими та мультиплеер. Додані нові режими, такі , як Зомбі режим та Кооперативний не користуються великою популярністю, так само як і мульт. Куплена мною гра виправдала тільки сподівання сінглплеера. А що ж з іншими? Ну , в мультиплеері та кооперативі, через відсутність гравців з Європи та СНД знайти повний сервер було майже неможливо, а тепер, коли всі перемкнулися на  щорічні "Новітні Побоїська" і цілком неможливо. Найбільше, що ви могли знайти, це сервер на 6- 10 гравців. Можливо, треба було шукати Американські сервера, де ця гра була більш популярна, але вже у неї я не граю, отож і сенсу нема. Щодо зомбі режиму, то він був досить сирий, в порівняння з Black Ops' ом. В нього було нецікаво грати , бо грав ти один, або ж з друзями, якщо вони також придбали таку гру. В мене друзі не надто ґеймери, тож я був дуже самотній і  не було навіть можливості знайти собі компанію для гри серед звичайних гравців.

В цілому, гра вийшла соковитою, цікавою, але тільки в одиночній грі. Мультиплеер до гри не приклеївся, так само як і кооперативний та зомбі режими. Тим паче, що гра стала твердим фундаментом, для побудови сюжету для Блек Опс.

Дякую за перегляд. На сьогодні я постарався і виклався в два рази більше, ніж при написані попередніх частин. Отож, не забувайте ставити 5 зірочок. На сьогодні все, бувайте та всіх вам благ.

Четверта Частина вже доступна

URL зворотнього посилання для цього запису