Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

Автор: merecive
merecive
http://playua.in.ua/social/groups/viewgroup/4 - Гурт "Україна та українці&q
Користувач не на сайті
на Неділя, 08 січня 2012 в Огляди

"Вердикт Серії: Сall Of Duty" ( Частина четверта)( Ексклюзив)

Привіт, любий читачу. Сьогодні ми повинні були розглядати Call Of Duty : Modern Warfare 2, а вже потім Black Ops та третю частину "Новітнї Побоїськ" ... Але на мою думку вони дуже схожі, як в геймплеї, так і в механіці в цілому. Отже, сьогодні ми обговорюємо COD : MW2 та COD: MW3. Як завжди приємного вам перегляду і знову ж таки, не забувайте про пальці угору.

Ну, для початку я розповім, чому я вирішив об'єднати ці дві гри, у одну частину.  Розпочну напевно з того, що наступні серії "Новітніх Побоїськ" були зроблені таким же чином, яким і студенти роблять свої реферати, тобто Ctrl + C та Ctrl + V. Не те, щоб вони були такими ж самими, як дві каплі води, просто, як я казав, серія дійшла до тієї ступені розвитку, коли вже пика впирається в стелю. Якщо ще в МВ 2 є якісь нові кардинальні нововведення , приколи та фішки, то МВ 3 це все те саме, але вона зроблена для продовження сюжету та для драматичної кінцівки ( а ось вам і маленький спойлер).

Ну, без зайвих передмов ми починаємо заключний для гілки серії, під назвою Modern Warfare "Вердикт".

Попередня частина "Вердикту Серії"

Call Of Duty: Modern Warfare 2


Ох, взявши зараз на себе відповідальність розписати одразу про дві найпопулярніші гри, я наражаю вас на небезпеку того, що блог буде великий.

Отже, давайте в тому ж порядку, як і з World At War. Перше, що в нас буде по плану - це сюжет. Сюжет зазнав величезних змін. Починаючи від темпу, в якому він "розповідається" і до його реалістичності. Якщо ви пам'ятаєте, яким сюжет був в першій Модерн Ворвейр, то можете не брати його, як еталон. Після МВ , її наступниця,  саме в цій складовій і ще одній, про яку пізніше, просунулася на найбільшу відстань, в порівняні із  тою самою попередницею. Темп розвитку подій тепер наростає щохвилини. Масштаб дій і карта подорожей головних героїв виросли до розмірів всієї планети. З такими темпами наступна гра, вже не із серії МВ, буде відбуватися періодично на Землі, періодично на інших космічних планетах, таких , як Юпітер, Марс, Сатурн.....і т. д. Ну, а поки найбільша відстань від землі, на яку "Новітні Побоїська" замахнулися, це - космічна станція. Також, хочеться підмітити, що гра ще зробила декілька кроків у персонажах. Тепер кожна людина, яка прийдеться вам , або вірним товаришем, або ж заклятим ворогом, має більш виражений та своєрідний характер. Ефект занурення у гру  просто вражає. А все завдяки продуманим персонажам, енергійними бойовими діями та завжди доречному саундтреку, про який трохи пізніше.  Про стиль подачі, ми з вами зараз поговорили. В цілому сюжет гри, вражає швидкістю і стилістикою подачі, колоритності якому придають цікаві, харизматичні, неординарні  персонажі.

Ну, а тепер про реалістичність того самого сюжету, який викликає нарікання, з боку деяких ґеймерів. Взагалі, і в мене реалізм сюжету викликає нарікання. Я детально не буду розповідати про сюжет, аби уникнути спойлерів, бо спойлерити не круто. В цілому скажу, що все зав'язано на жорстокому терористичному акті, який відбувся в Москві. До речі це та сама скандальна місія, про яку галасував весь інтернет, яку заборонили в багатьох країнах і в багатьох версіях гри.... В цьому теракті , а точніше спланованій операції брав участь американський агент ( під прикриттям), який за легендою, був московським бандитом, а тепер він повинен був проникнути в угрупування головного злодія останніх двох побоїськ - лиходія Макарова. Але всупереч моїм закликам, про "неспойлерство", я скажу, що того агента ( нас) вб'ють, а коли виявлять труп американця, то Росіяни одразу почнуть негайну атаку США. Ну, ось вам і весь сюжет. Деталі ви повинні були дізнатися, при проходженні. Ви не пройшли її? Ану марш в магазин і проходити треба починати негайно!

Тепер я вам трохи , дуже трохи, бо і зміни в цій критерії незначні, розповім про геймплей. Він майже не змінився, отож і розписувати його не має сенсу. Тільки підкреслю, що збільшилася кількість зброї, техніки, яку ми будемо, трохи скриптово, використовувати. Ще невеличким змінам притерпіли локації. Вони стали більш насичені на деталі та краєвиди, які знаходяться прямо за отою знищеною будівлею... Вороги свою механіку не змінили. Так само , бігаючи від загорожі до машини, тобто ховаючись, вони безуспішно намагаються вас вбити. Скриптові сценки не змінили свою кількість, а змінили тільки якість( звичайно, що планка піднялася вверх...ну не вниз же?) Як і раніше, на одну місію припадає 25% скриптів, 50 % стрільби, 20 % біготні та 5% катсцен. Оце й усі зміни в геймплеї.

Хочеться ще декілька слів сказати про саундтрек. Саундтрек до гри писав Ханс Циммер. Він, як і належить грі такого рівня - просто божественний. Він завжди доречний, що дуже допомагає доповнити атмосферу гри. Він підтримує інтригу, напруженість, напругу.

Тепер почнемо розбір мультиплеера. Але добряче пограти в нього мені не вдалося, бо останні "Побоїська" були в мене піратськими копіями гри. Але, я маю непоганих знайомих, які мають ліцензію цієї гри. Зокрема, BatReg має ліцензію, от його я і попросив написати його думки, щодо мультиплееру Modern Warfare 2, отже, даю йому це чарівне перо написання, а я собі оберу чарівне перо виправлень. Почнемо:

Ну що ж приступимо до мультиплеєра МВ2. Вгадайте, що ми бачимо на фоні головного меню мультиплеєра? Правильно, знову анімований дим. Ну давайте уже серйозніше. У мультиплеєра налічується 19 режимів гри, при тому, що у перших побоїськах було їх лише 6. Багато з них варіації основних режимів, якими являються: "Командний бій", "Бомба", "Штаб". Ну, ще з'явився один режим від третього обличчя, але про нього майже ніхто не знає. У порівнянні з першою частиною "Новітніх Побоїськ", тут уже більше зброї, перків, також можна вибирати собі нагороду за серію вбивств і уперше у серії з'явилися серії смертей, тобто, якщо ви вмираєте 3 рази підряд ви отримаєте невеличкий бонус. До речі, ввели кіллстрік на 25 вбивств, за який дають можливість викликати ядерний вибух, який убиває всіх, крім гравця, що викликав, і перемога дається тій команді, у якій грав гравець, що набив кіллстрік.

Ми маємо 16 карт, з них мені найбільше подобаються: "Highrise", "Skidrow", "Wasteland".  У порівнянні з МВ3, серії за вбивства зникають після смерті гравців, тому немає такого явища, як постійні безпілотники над головою. Звісно не обійшлось без чітерів, нубтюберів і просто нубів, які використовують незбалансовану зброю. Наприклад G18 міг винести будь-якого ворога за 2 секунди. Але останнім часом, я чітерів не зустрічав, у порівянні з МВ1, де їх тонна. Також підкрутили графіку, вона виглядає краще ніж у МВ1. З'явилася можливість робити кольорові ніки, і знову такого у перших "побоїськах" не було.

Ох, якщо взялися порівнювати її з МВ1, то давайте поговоримо про так звані кіллстріки. У МВ2 з'явилися кіллстріки, якими безпосередньо керує сам геймер. Тоді ми могли сісти за кулемет гвинтокрила, або покерувати ракетою "Predator", але тоді гравець був вразливіший. Ще з'явилася кардинально нова фішка, яка має назву "карточка гравця" (прямо, як на Xbox Live), ми завершували випробувавання, випробування уже були у першій частині, тому про них багато не роскажу, отже ми завершували ці випробовування і отримували емблемку або фон для карточки. Ще з'явилася нова фішка, яка носила назву "Престиж", якщо ми досягали 70 рівня прокачки, то гра нам давала вибір, або піти у престиж, тобто обнулити всі відкриті перки та всю зброю і модулі до неї, або грати далі з 70 рівнем і показати похерфейс цим емблемкам за престиж. У грі всього 700 рівнів прокачки (70 рівнів=1 престиж, а у грі було 10 престижів).

Отже підведемо підсумки по мультиплеєру: "У свій час мультиплеєр "Новітніх Побоїськ 2" був дуже цікавим і зміг затягти людей у свої лапи на пару місяців."

Тепер, вже мій підсумок. КОД МВ 2 досі залишається чудовою грою, яка в порівнянні з МВ 3, вже не набридає своїми дурними перестрілками, а ще досі захоплює своїм чудовим сінглом та цікавенним мультиплеером.

Call Of Duty: Modern Warfare 3


Тут, я не буду багатослівний. Давайте вже почнемо розбір.

Взагалі, хоч я і не хочу писати, що MW2=MW3, але так і є. Чому? Тому, що вже настав для серії Код той момент, про який я казав. Настав момент, коли в плані наповнення геймплею та більшого вичавлення соків із рушія гра вже не може рости. Call Of duty : Modern Warfare 3- це, поки що, є найбільш розвиненою в цих сферах грою.

Що казати про сінгл? Він залишився все таким же бадьорим і свіжим, хоча вже проявляється потроху сивина на бороді цієї гри. Звичайно, що Action складова гри вже дуже застаріла, а шутерна частина то зовсім жах і все це потребує якнайшвидшого оновлення. Більше про сінгл і казати нема чого. Він ще тримаю планку, поставлену попередніми частинами, не зважаючи на те, що інші ігри цю планку вже на кілька метрів підняли.

Розводити срач галас тут не хочеться, отож, я закінчу свій "Вердикт" словами про мульт з огляду нашого славного ПлейЮа, який написав член редакції, молодчина під ніком siska_13, читаємо:

Третя і остання частина - мультиплеєр. Якщо ви прошарений фанат, то зрозумієте, що він сильно змінився. Як завжди добре спрацювала ідея прокачки з Call of Duty 4. Вбиваючи ворогів на маленьких мапах, захоплюючи точки і роблячи ще щось, отримуєте досвід, а з ним і нові рівні. З кожним рівнем отримуєте нову зброю, перки, обладнання. Так, я копію своїх матерів. Так, у мене нічого нового не привнесено, але чи винна я, якщо увесь світ так робить? Той же Крайзис 2 нагло скопіював мою попередницю, то чому мені не можна? Але ми не могли продати фанатам ту ж саму гру, тому змусили Блек Опс і Модерн Ворфейр 2 неймовірно пристрасно і до безтями кохатися, а через 9 місяців народився мультиплеєр нового Кода. По суті узято все добре з обох частин і зліплено докупи. Тільки прикрутили кілька фішок .

Наприклад, зброя тепер також має рівні. На кожному з яких відкриваються нові прибамбаси (приціли, руків’я, датчики серцебиття), різні камуфляжі (хто ж не хоче побігати з золотим Калашом), і уміння за допомогою яких вашу вундерфалю можна ідеально налаштувати під свій стиль бою. Наприклад, на Калаш поставити зменшення віддачі, на снайперку - більшу прицільність стрільби. Це наближає мене до реальності. Мабуть так і у справжньому житті можна силою думки збільшити кучність стрільби, правда ж?

С: Ні...

Л: Трястя… Так і знала.

Крім класичних режимів, типу груповий смертоматч чи захоплення прапора, з'явився новий - "Вбивство підтверджене", у якому треба збирати випавші з трупів значки. Так, це поцуплено з Крайзиса, але врахуйте, що я зізналася добровільно.

Також змін зазнала система кілстріків - одного з символів серії. Тепер, як колись можете просто вбивати всіх підряд заради гвинтокрилів, ударів з неба, ракет з штурмовим типом перків. Можете захоплювати точки, ставити бомби і деколи вбивати з типом підтримки (цікаво, що після вбивства очки кілстріків не зникають) а це так, для новачків і нубів. Загалом мій мультиплеєр має безліч режимів, незліченну кількість зброї і різного обладнання, з'явилися нові типи кілстріків, нові продумані мапи, режими. Гра стала ще привітнішою для новачків.

Вердикт По Гілці Call Of Duty: Modern Warfare

Вже на цій грі закінчилася чудова гілка серії , яка зветься "Modern Warfare". Із цією "гілкою", в мене буде асоціюватися багато приємних, незабутніх відчуттів.  Після закінчення кінцевого скрипта, де Rfgsnfy Ghfqc вбив Vfrfhjdf", я ще приблизно хвилини зо дві сидів і тупо згадував всі попередні ігри. В мене ненавмисно покотилася сльоза, враховуючи те, що я сентиментальний...хоча я й не дівча... Я ніколи не забуду цю серію ігор, яка тісно засіла в краєчку мого серця. І я з гордістю можу сказати, що ігри з гілки Call Of Duty : Modern Warfare одні, з моїх найулюбленіших ігор.

Дякую за перегляд. Ставте 5 зірочок, бо це моя найбільша і я думаю найякісніша праця в сфері блогів. Всіх вам благ.

URL зворотнього посилання для цього запису