Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

Автор: merecive
merecive
http://playua.in.ua/social/groups/viewgroup/4 - Гурт "Україна та українці&q
Користувач не на сайті
на П'ятниця, 06 січня 2012 в Огляди

"Вердикт Серії: Сall Of Duty" ( Частина друга)( ОНОВЛЕНО)

Здоровенькі були! На чому ми вчора зупинилися? А! Ми закінчили огляд першої та другої частин серії. На ті ігри в мене не було багато думок, отож огляд був пріснуватий, хоча деяким і в такому вигляді сподобалося. Ну, а сьогодні, як ви вже по обкладинці здогадалися, ми почнемо огляд першої гри із гілки Кода, під назвою "Modern Warware". Сьогодні вам знову доведеться моститися в кріслі, бо ми починаємо . Перед вашими моніторами друга частина "Вердикту Серії" по Сall Of Duty. Ставте пальці вгору.

Ну, знову вітаю усіх, хто відкрив цей блог повністю. Ми продовжуємо "Вердикт Серії".

Перша частина "Вердикту Серії"

Сall Of Duty 4: Modern Warfare


Ну, якщо ви вже читали першу частину, то ви знаєте, що перші чотири гри Коду в мене були піраткою. Ну, а моє перше знайомство з серією почалося саме з цієї частини. Як тільки вона у 2007- му році вийшла, то одразу розповсюдилася по інтернету, на ліцензійних та піратських DVD та CD дисках. За продаж гри можна було й не хвилюватись , адже диски з ліцензійними, або піратськими версіями гри були усюди. Ти їх міг знайти в магазині, переході, в самому метрополітені, в друзів позичити, в бабусь, які на вулиці торгують іграми придбати , хоча вони повинні торгувати пиріжками.

Встановивши гру і запустивши її я не міг  порівнювати її з минулими частинами серії , в які я тоді ще не грав, отож ті відчуття, які я переживав,  я переживав - вперше. Тоді ще не читаючи коментарі на усіляких ігрових порталах та не дуже тямлячи в інтернеті моя думка не змінювалася під тиском хвальби , або критики на гру з боку інших ґеймерів. Хех, а я ж десь тільки трохи пізніше зареєструвався в Вконтакті, який тоді мав свій тільки початковий вигляд.... ех, я приємно ж ностальгувати....

 

Ех....ну ,щось я вже відхилився від теми... Ну...ех...не можу зупинитися ностальгувати....які чудові були часи.....Ну, добре. Отже, першими відчуття на мою думку були не надто хибні, при тому, що я тоді ще знаходився у стані ейфорії від того всього, що кожні декілька хвилин виливалися новою хвилею на мій екран.

Ну, а в мультиплеер я зіграв трохи пізніше, навіть не трохи, а десь через 2-3 роки. Зіграв я в мульт в комп'ютерному клубі, в компанії друзів та знайомих. Тоді, звичайно, як тільки заходиш, то одразу домовляєшся, хто в "контру", а хто в "калду"... До клубу ми ходили не часто, але наші класи зберігалися на довго. Грали ми по 2 години і заробляли по 2-3 рівні за раз. Тоді, код для мене був, не як гра, в якій треба підтримувати свій статус, а гра, в яку прийшов, постріляв і пішов. В мультику не було тих шокуючих та мізковиносячих скриптів, катсцен і місій, які й викликали ту ейфорію. Але на місце вже пережитих емоцій, ставали в чергу : драйв, так званий "бойовий дух", звичайна радість та відчуття того, що ти кращий. Ну, звісно, що таке відчуття проходило тільки після запеклого бою проти друзів та разючої перемоги над ними. В цілому гра складалася з двох, цілком різний частин. З захоплюючого, зацікавлюючого і разючого сінгла та манячого своїм драйвом та своєю енергійністю мультика.

Тоді для мене це був еталон справжньої гри. Гри, складеної з цілком різних, але однаково цікавих частин. Вона й досі для мене залишилася еталоном гри, як і для конвеєра капіталістичної Activision. Ну, ви зрозуміли, про що я ...

Ви можете зі мною не погодитись, але в ній було все! Так, так, все! Цікавий геймплей, захоплюючий та дуже драматичний сюжет, цікаві персонажі, цікаві перестрілки, скрипти, катсцени, інтерактивні ролики, незвичайні та неповторні локації, безліч видів озброєння , дуже цікавий мультиплеер і ще багато чого, але того, що вже є незначними деталями гри. Ну ,в цілому гра МастПлей.



Ну, давайте я вже зроблю маленьке порівняння нашої четвертої частини серії із революційної для ФПС шутерів грою Сall Of Duty 2. Ну, рахуйте зі мною:

- COD 2 видавав 1С, а COD 4 видає "Новий Диск" ;

- Раніше Код йшов На ПК, Xbox 360 та телефони, а зараз: Windows, Xbox 360, PS3, Nintendo Wii, Nintendo DS, MAC OS X ;

- COD 2 мав рушій IW Engine, а COD 4 має оновлений рушій попередниці IW 3.0 Engine ;

- COD 4 перший із серії став працювати із Steam ;

- Майже вдвічі збільшена кількість катсцен та криптів ;

- За перший COD 2 продався 250 000 екземплярів, а COD 4 - 600 000 екземплярів ;

- Взагалі в світі COD 2 продався 1 400 000 на Xbox 360 , а COD 4 - 10 000 000 копій ;

- В COD 2 присутні тільки 19 місій, а в  COD 4 навіть 21.

Як би то не було, а перша гра із гілки серії "Новітні Побоєська" і на сьогоднішній день є для мене еталоном в ігростворенні. Ні, я не хочу, аби всі копіювали той самий геймплей, сюжет ... і т.д, як це багато хто робить. Вона для мене є еталоном у : оригінальності, у тязі до революції, до ідеалу гри, до пошуків незнайденого, до винайдення не створеного....

Ну, я вважаю, що на цей раз досить. Ми поверхностно та трохи внутрішньо, бо без спойлерів, розібрали гру. Якщо вам сподобалось, то ставте 5 зірок...ну, якщо вам не сподобалося то ставте не менше 3-х, ясно?

Наступного разу ми будемо говорити про мою першу ліцензійну гру у серії КОД - Call Of Duty: World at War. Дякую за перегляд і всього вам найкращого.

Третя Частина вже доступна

URL зворотнього посилання для цього запису