Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на П'ятниця, 20 липня 2012 в Ігрові новини

"Скринька Вайпера" №3

Всім привіт! Знову з вами Вайпер, який пів-ночі не спав, але таки дописав все. Оцінюйте.

Сьогодні у випуску: Наскільки нелінійним буде The Last of Us, яким буде Assassin's Creed без Дезмонда, як довго ми будемо стріляти в Borderlands 2, Human Element та його міграція на андроїдну консоль OUYA.

 


Нелінійний The Last of Us

Зараз нелінійність в іграх - це здебільшого означає, що залежно від того, яку кнопку ми натиснули в ході QTE, піде той чи інший відеоролик. Розробники The Last of Us пообіцяли нас повернути в часи, коли нелінійність означала наявність різних шляхів проходження, повністю залежних від вчинених нами дій.

Керівник проекту Брюс Стрейлі (Bruce Straley) пояснює: "Ми спробували зробити те, що відбувається на екрані максимально реалістичним, тому гра не зупиниться на паузу, коли ви захочете заглянути в інвентар.

Рішення доведеться приймати прямо в процесі і дуже швидко, адже вороги можуть напасти на вас навіть тоді, коли ви відкриєте свій рюкзак і почнете думати про те, яким предметом вам потрібно скористатися.

Одне невірне рішення може коштувати вам дуже дорого. Недостатньо добре розрахувати свої сили і увірватись в бій з дюжиною ворогів, ви можете так сильно постраждати, що доведеться на останньому подиху нишпорити по рівню в пошуках жаданої аптечки, ризикуючи отримати фатальний удар.

Тому іноді краще подумати про те, що для вас краще -. Пуститися в бій в надії заволодіти цінними предметами, або пройти мимо ворогів і залишитися ні з чим, але зате будучи цілим і неушкодженим "


Assassin's Creed 3 без Дезмонда

Не секрет, що Assassin's Creed 3: Liberation буде першою грою без Дезмонда, адже на його генетичній пам'яті будувався сюжет попередніх частин. Що ж тепер? Часткову відповідь на це питання в розмові з порталом Kotaku дав сценарист проекту Річард Фаррес.

Виявиляється, що Assassin 's Creed 3: Liberation - це продукт компанії «Абстерго Ентертеймент», «дочки» зловісної корпорації «Абстерго Індастріз» - тієї самої корпорації, що створила Анімус, за допомогою якого гравці подорожували в тілах Еціо та Альтаїра. Події в Liberation будуть спроектованими комерційною версією Анимуса: машина буде служити не для видобутку історичних відомостей, в яких зацікавлена ​​«Абстерго», а в споживчих цілях. Цілком ймовірно, що пригода Евеліни в Новому Орлеані часів XVIII століття буде не більше ніж вигадкою.

Навіщо «Абстерго» вирішила вийти на ринок віртуальних розваг, дізнаємося в жовтні 2012 року.


58 годин стрілянини

Gearbox приготувала фанатам Borderlands 2 близько 58 годин геймплею, враховуючи, що в грі 5 класів і справжній фанат захоче пройти гру за кожного, розумієш, що таких шутерів ще не було.

«Нас гріє думка, що люди будуть дивитися на Borderlands, як на хоббі. Дехто вже пройшов Borderlands 2 і повідомив нам, що проходження зайняло 58 годин - і це тільки одним персонажем », - говорить віце-президент Gearbox, Стів Гібсон (Steve Gibson).

«Ми хочемо, щоб люди відчували, що отримують щось більше за їхні гроші. Ми були б щасливі, якби люди заплатили один раз і довго отримували задоволення від гри ».

Зараз більшість шутерів можна пройти за 8-10 годин, а сама суть
Borderlands 2 дозволяє збільшити ці рамки додатковим контентом (лут, квести і т.д.).



Команда вирішила відмовитися від PvP в Borderlands 2 на противагу більшості сучасних ігор .

«У нього практично ніхто не грав, тому ми вклали більше часу і сил в кооперативний режим», - пояснив Гібсон.


Зомбіленд Боулінга

У березні цього року Infinity Ward покинув один з найвідоміших робітників - Роберт Боулінг. Творчий стратег серіалу Call of Duty вирішив заснувати власну студію Robotoki. Сьогодні я знайомлю вас з її дебютним проектом - Human Element.

Human Element - це survival-гра, події в якій відбуваються в світі, що переживає зомбі-апокаліпсис.
Особистості головних героїв поки не розкриті, проте кожному з них можна буде підібрати один з трьох запропонованих класів (екшен, інтелект, стелс) і спосіб виживання (поодинці, з дорослим партнером або з підлітком). За словами Боулінга від початкового вибору залежатиме хід сюжету

До виходу Human Element ще далеко. Robotoki планує доробити гру не раніше 2015 року. Цільові платформи: консолі наступного покоління, PC, смартфони і планшети.


Інтерв'ю з Боулінгом


OUYA відхопила перший ексклюзив

Виробники ігрової консолі OUYA і студія Robotoki, заснована Робертом Боулінгом (серія Call of Duty), домовилися про ексклюзивне партнерство. У майбутньому на 99-доларовій Android-консолі відбудеться реліз приквела анонсованої в червні survival-гри Human Element, який торкнеться теми зомбі-апокаліпсису, який охопив людство за 35 років до подій основної гри. Сама Human Element вийде не раніше 2015 року на PC, смартфонах і планшетах (тепер, швидше за все, ще й на OUYA).

Детальніше про OUYA - тут. Фінансована через Kickstarter приставка зібрала вже понад 5 мільйонів доларів, $ 10 000 з яких пожертвував особисто Боулінг.


 

 

URL зворотнього посилання для цього запису