Блоґи

Спільнота ґеймерських блоґерів

"Скринька Вайпера" INDEPENDET'S DAY EDITION

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на П'ятниця, 24 серпня 2012 в Ігрові новини

Зі святом! З Днем Незалежності!

Сьогодні у випуску: думки розробників Dishonored про лінійні ігри, чим могли стати морські битви з Assassin's Creed III, сумний The Walking Dead, 16- бітний Borderlands, повернення студії Black Isle та ще дещо.

"Скринька Вайпера" HAPPY BIRTHDAY EDITION

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Неділя, 19 серпня 2012 в Ігрові новини

Всім привіт! За цей тиждень я зрозумів, наскільки сильно я "люблю" працівників Укртелекому, які на шостий день все ж вирішили відремонтувати інтернет, але ці темні часи пройшли і я знову з вами.
Доречі, дякую, всім за привітання з Днем Народження=)))

Сьогодні у випуску: збиралка-будувалка в Dead Space 3, безплатна Command & Conquer Generals 2, чому DayZ стане повноцінною грою, прикольні відео та офіційний опис Borderlands 2 і трохи новин про Remember Me.

"Скринька Вайпера" №8

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Середа, 08 серпня 2012 в Ігрові новини

Всім привіт! В індустрії затишшя, але кілька цікавих новин все ж є.
Сьогодн у випуску: ЕА проти Zynga, новини зі штабу THQ та чутки про Маfia3 та Thief4

"Скринька Вайпера" №7

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Четвер, 02 серпня 2012 в Ігрові новини

I`m back!!! Після епічної перемоги над злом і повернення честі одному з вершників Апокаліпсису, я згадав, що забув написати блог. Добре, що заготовка вже була, робота пішла швидко. Оцінюйте.

Сьогодні у випуску: гра про останню годину перед Апокаліпсисом, поганий вплив зброї на головного героя Far Cry 3, епічне "не визначилися" від розробників GTA V, ще один вдалий проект на Кікстартері, міграція Пікачу на захід та нові подробиці про Cyberpunk.

Розробники Dishonored представили бонуси за попереднє замовлення гри

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на П'ятниця, 27 липня 2012 в Ігрові новини


Bethesda опублікувала кілька роликів, щоб розповісти гравцям про бонуси, які готуються в комплекті для попереднього замовлення Dishonored. На даний момент відомо про чотири різних видання гри: Shadow Rat Pack, Acrobatic Killer Pack, Street Butcher Pack і Special Edition.

Теги: Dishonored

"Скринька Вайпера" №6

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на П'ятниця, 27 липня 2012 в Ігрові новини

Всім привіт! Випуск трохи запізнився, але в ньому зібрані всі найцікавіші новини за тиждень.
Сьогодні у випуску: драматична історія Кратоса, Prototype 2 на РС, новий геймплей Sleeping Dogs,бути чи не бути кооперативу в Darksiders 2, нелінійність в Dishonored(+ролик) і наприкінці випуску розповідь про причини закриття 38 Studios (Kingdoms Of Amalur: Reckoning).

"Скринька Вайпера" №5

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Понеділок, 23 липня 2012 в Ігрові новини

Всім привіт! Вихідні пройшли і настав час нового випуску, сьогодні новин достатньо таки багато.

Сьогодні у номері: Як нас мотивуватимуть досліджувати локації в Dead Space 3, який жанр гри Fortnite, скільки DLC до гри Assassin's Creed III планують випустити Ubisoft, якого персонажа додадуть в Awesomenauts, чи закриють Vatra Games, а також Devil`s Third з'явится на ПК.

"Скринька Вайпера" №4

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Субота, 21 липня 2012 в Ігрові новини

Привіт усім! Рубрика тепер виходить через день, але об'єм новин зільшився.

Сьогодні у випуску: чому Кратос такий жорстокий, хто писатиме сценарій Дедпулу, чому розробники Assassin's Creed III хочуть позбавитись Дезмонда і весела гра про зомбі на UE4.

"Скринька Вайпера" №3

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на П'ятниця, 20 липня 2012 в Ігрові новини

Всім привіт! Знову з вами Вайпер, який пів-ночі не спав, але таки дописав все. Оцінюйте.

Сьогодні у випуску: Наскільки нелінійним буде The Last of Us, яким буде Assassin's Creed без Дезмонда, як довго ми будемо стріляти в Borderlands 2, Human Element та його міграція на андроїдну консоль OUYA.

"Скринька Вайпера" №2

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Середа, 18 липня 2012 в Ігрові новини

Ось і прийшов час нового випуску, "пілотний" випуск вийшов вдалим, але в коментарях ви просили давати більше цікавих новин. Отримуйте: Краще, Більше, Цікавіше.

Сьогодні у випуску ви дізнаєтесь:

Нові подробиці про Battlefield, як Gearbox хочуть нас налякати, яку нову фішку Ubisoft додали Splinter Cell та чому перенесли Torchlight 2.

"Скринька Вайпера"

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Вівторок, 17 липня 2012 в Ігрові новини

Я вирішив дослухатись до поради пана Android_AS і створити рубрику новин.
Читаємо, оцінюємо, коментуємо.

Демонстрація можливостей DirectX 11

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Вівторок, 17 липня 2012 в Технології

 

Модмейкер Хейссам Кілані, автор відомого графічного мода iCEnhancer до PC-версії Grand Theft Auto 4, завантажив на YouTube цікаве технодемо, яке демонструє можливий вже зараз рівень графіки в сучасних іграх. У блискучому у всіх сенсах ролику зображений рендеринг тривимірної сцени з використанням трасування променів в режимі DirectX 11.

Теги: DirectX 11, iCEnhancer

Проведи цей Хеллоуін в Сайлент Хілл!

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Вівторок, 17 липня 2012 в Інше

 

Konami і Universal Studios в рамках рекламної кампанії фільму жахів «Сайлент Хілл 2» (Silent Hill: Revelation 3D), світова прем'єра якого відбудеться 25 жовтня, вирішили порадувати своїх шанувальників незвичайною акцією.

Успіх Ouya на Kickstarter

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Понеділок, 16 липня 2012 в Технології

 

В недавньому інтерв'ю з виробниками засновник Ouya припустила, що їх реальними мотивами були заохочення і оцінка інтересу гравців.

Теги: KickStarter, Ouya

Метушня навколо DayZ

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Понеділок, 16 липня 2012 в Статті

Успіх онлайнового мода DayZ (вже 642 000 унікальних користувачів!)викликає багато питань. Найважливіше з яких - що далі? Автор «твору» Дін Холл (Dean Hall) начебто вже визначився зі стратегічним планом - перетворити мод в гру. Але це набагато простіше сказати, ніж зробити.

Теги: ArmA 2, DayZ

Girls, Girls, Girls

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Понеділок, 16 липня 2012 в Трейлери

Namco Bandai оприлюднила новий трейлер файтинга Tekken Tag Tournament 2, цілком і повністю присвячений представницям прекрасної статі.

Assassin’s Creed 3 + DirectX 11

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Понеділок, 16 липня 2012 в Ігрові новини

 

 

Хвиля прогресу нарешті докотилася і до Assassin's Creed. За інформацією з порталу DSOGaming, Ubisoft забезпечить PC-версію третьої частини серії підтримкою DirectX 11. Assassin's Creed 3 стане першою грою в лінійці, графічний движок якої буде мати подібні можливості.

Коула МакГрата включили в All-Stars Battle Royale

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Понеділок, 16 липня 2012 в Ігрові новини

 

 

Головний герой дилогії inFamous стане одним з персонажів нового файтинга PlayStation All-Stars Battle Royale. Офіційна презентація бійця відбулася на Comic-Con 2012. Крім Коула МакГрет в файтинг були додані ще дві особистості - Джек і Декстер (як єдине ціле), персонажі PS-ексклюзивної серії екшен-платформерів Jak & Daxter.

I Wanna be the Guy Again

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Понеділок, 16 липня 2012 в Ігрові новини

 

 

Одна з найскладніших ігор за всю історію комп'ютерних розваг отримала продовження.

Epic Games про сумісність Unreal Engine 4 і Wii ​​U

Автор: Viper9732
Viper9732
We are INDEPENDENT now!
Користувач не на сайті
на Понеділок, 16 липня 2012 в Технології

 

 

Віце-президент Epic Games Марк Рейн (Mark Rein) в розмові з журналістами недвозначно дав зрозуміти, що ні про яку офіційну підтримку движка Unreal Engine 4 на консолі Wii U мови не йде